Gut, heb je de Badeend-emporium-bouwer weer.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:41 schreef Sersjee het volgende:
Which reminds me... Zijn de nieuwe MetMichielinbadeendsleutelhangers al binnen?
Werd niet gedraaid, alleen iets over Amanda Palmer oid die liedjes van ze covert op een ukelele.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:38 schreef alors het volgende:
[..]
ohja hoor, ik schakel naar Kermis fm en er wordt opeens goede muziek gedraaid
Jammer joh!quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Cheryl Cole kan de komende tijd nie optreden nie.
ik wacht nog steeds inderdaad, maar Maricha zit er bovenopquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:41 schreef Sersjee het volgende:
Which reminds me... Zijn de nieuwe MetMichielinbadeendsleutelhangers al binnen?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:44 schreef Cee het volgende:
Oh yes yes yes American Boy.Ga zo door, Michiel!
[ afbeelding ]
Correct en correct.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit zijn toch de zelfde gastjes als Cousins?
Leuk bandje.
Wat was er gebeurd?quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds inderdaad, maar Maricha zit er bovenopkomt vast goed
http://wma.kermisfm.nl/kermisfm_webcamquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:04 schreef alors het volgende:
waarom is die webcam van kermis fm nou weer silverlight, ik haaaaaaaaaaat silverlight, en mijn pc nog meer die gaat er zoo van haperen, kan ik weer opnieuw opstarten
Hé, een paar weken terug heb ik er eentje weggegeven en ik moet wel m'n voorraad op peil houden!quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Gut, heb je de Badeend-emporium-bouwer weer.
Ah, okay dat is dan wel weer tof van die 21quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hmm true. Is wel mijn geluksgetal!
De StaaaaaaatI love them.
Precies!quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, okay dat is dan wel weer tof van die 21.
THE Bruce Dickinson!quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... én er zit een cowbell in The Fantastic Journey Of The Underground Man verwerkt!
[ afbeelding ]
Ah, spannend ja !quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Precies!
Ik heb morgen een gesprekje bij een callcenter, wat ze er doen enzo. Oehhh spannunndddd
Yeah!quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... én er zit een cowbell in The Fantastic Journey Of The Underground Man verwerkt!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |