ik ben ook ff over geschakeldquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:19 schreef themauster het volgende:
Stenders zijn haar gaat er af bij een kermiskapster
Ha ik vind juist de live versie nog wel te pruimen. Die nieuwe single is trouwens pas echt dramaquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Holy shit wat heeft die gast eigenlijk een zeikstem. Ik vind dat nummer normaal wel leuk, maar dit klinkt voor geen METER.
Die heb ik nog niet gehoord gelukkig.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:23 schreef alors het volgende:
[..]
Ha ik vind juist de live versie nog wel te pruimen. Die nieuwe single is trouwens pas echt drama
't Is mijn favoriet van het album maar met een hoog Songfestival-gehalte. Laat ik daar nu net van houden.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:23 schreef alors het volgende:
[..]
Ha ik vind juist de live versie nog wel te pruimen. Die nieuwe single is trouwens pas echt drama
komende weken Veenstra Veenstra in de ochtend, dan wordt het nog erger!quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Srsly sinds wanneer wordt er weer muziek op 3fm gedraaid? Waar is de tijd van Sugababes en Cheryl Cole? Of luister ik toevallig de afgelopen twee dagen op de juiste momenten?
OH NICE! Kan ik eindeiljk opstaan zonder de radio uit te moeten laten omdat Giel.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
komende weken Veenstra Veenstra in de ochtend, dan wordt het nog erger!
Geweldige band iddquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vind Bush sowieso een geweldige band. dat greatest hits album heb ik zelfs een keer speciaal bij een platenzaak besteld en Glycerine zou ik wel op mijn begrafenis willen
Lekker hequote:Op woensdag 21 juli 2010 20:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Srsly sinds wanneer wordt er weer muziek op 3fm gedraaid? Waar is de tijd van Sugababes en Cheryl Cole? Of luister ik toevallig de afgelopen twee dagen op de juiste momenten?
Adam Lambert is een drama op zich...quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:23 schreef alors het volgende:
[..]
ohja hoor, ik schakel naar Kermis fm en er wordt opeens goede muziek gedraaidquote:
Cheryl Cole kan de komende tijd nie optreden nie.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
En met een beetje pech kan ze ook nie meer zingen nie:quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Cheryl Cole kan de komende tijd nie optreden nie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |