nee Jelmer staat in de studio en heeft deze opdracht bedachtquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:59 schreef Cee het volgende:
Jelmer moet in het spookhuis gaan staan en iemand laten schrikken, als opdracht (dat is Jelmer toch?).
is volgens mij elger, jelmer staat gewoon in de studioquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:59 schreef Cee het volgende:
Jelmer moet in het spookhuis gaan staan en iemand laten schrikken, als opdracht (dat is Jelmer toch?).
Moet iets nakijken (doelgroep = jongeren tussen 14 en 24) en vind het een vreemde zin, maar weet niet wat er mis mee is.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
"Bij iedere zin denk je goed na over de gevoelens die je bij die zin ervaart, en die gevoelens geef je een score."
Rare zin, right? Hoe maak je die normaal? Of ligt het aan mij?
"Geef de gevoelens die je ervaart een score. Doe dit bij elke zin."?quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik neem aan dat jullie mij een plezier willen doen!
[..]
Moet iets nakijken (doelgroep = jongeren tussen 14 en 24) en vind het een vreemde zin, maar weet niet wat er mis mee is.
Nah het is een uitleg over een onderzoekiets, maar toch bedankt!quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:04 schreef Cee het volgende:
[..]
"Geef de gevoelens die je ervaart een score. Doe dit bij elke zin."?
nee van flash niet btw beeld is ook schokkerigquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:04 schreef alors het volgende:
waarom is die webcam van kermis fm nou weer silverlight, ik haaaaaaaaaaat silverlight, en mijn pc nog meer die gaat er zoo van haperen, kan ik weer opnieuw opstarten
Ik lees het zelfde? Of ik snap 't gewoon niet.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nah het is een uitleg over een onderzoekiets, maar toch bedankt!
"Bij iedere zin denk je goed na over de gevoelens die je bij deze zin ervaart en deze gevoelens geef je een score."
Is dat beter?
Nah laat maar. Ik ben het met mij eens, thanks haha.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik lees het zelfde? Of ik snap 't gewoon niet.
vind Bush sowieso een geweldige band. dat greatest hits album heb ik zelfs een keer speciaal bij een platenzaak besteld en Glycerine zou ik wel op mijn begrafenis willenquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:56 schreef -Hans- het volgende:
In 2 jaar tijd maar 5 x gedraaid op 3FM. Hoe is dit mogelijk? http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/2612
Damn, wat een wereldplaat. Geloof dat er ook een iets andere versie is, maar Michiel draait de enige juiste uitvoering
.
Ik vind hem niet heel raar maar zo issie wat duidelijker.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik neem aan dat jullie mij een plezier willen doen!
[..]
Moet iets nakijken (doelgroep = jongeren tussen 14 en 24) en vind het een vreemde zin, maar weet niet wat er mis mee is.
Jaaaa da's beter, heldje.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:10 schreef hole1988 het volgende:
"Bij iedere zin denk je goed na over de gevoelens die je er bij ervaart, vervolgens geef je die gevoelens een cijfer."
Zoiets??
En jij ook bedankt!quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind hem niet heel raar maar zo issie wat duidelijker.
"Bij iedere zin denk je goed na over de gevoelens die je bij die zin ervaart, vervolgens geef je die gevoelens een score."
Dat zin en zin krijg je er denk ik niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |