Veel plezier Borisz!quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:56 schreef borisz het volgende:
Nogmaalsvanuit Amerongen. Even een paar dagen er tussen uit
.
Fijne vakantie! waar ga je heen ?quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:31 schreef Pino112 het volgende:
Laatste 3FM-topic voor mij momenteel, morgenochtend op vakantie
Denk het niet. Nice is nog best een eind rijden vanaf Geneve, paar honderd kilometer wel.quote:
* proest * daar ging de thee over het toetsenbordquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Denk het niet. Nice is nog best een eind rijden vanaf Geneve, paar honderd kilometer wel.
[/flauw]
Cary Brothersquote:Vanavond in @metmichiel nieuwe muziek van onder andere @maroon5, @LauraJansen, @professorgreen en @carybrothers #3FM
Maroon 5 heb ik al tijden niks meer mee, maar damn, wat een uitzending word dat.. jammer dat ik dalijk weg benquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nieuwe van Maroon5 is ook vet![]()
Misery
Vooruit dan maarquote:
Professor Green vind ik ook leukquote:
Wieso?quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:30 schreef alors het volgende:
Huh? Vanmiddag klonk de megahit heel anders, beter vooral.
maar waar zat je toen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:30 schreef alors het volgende:
Bij Rob? Ja, klopt!quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:30 schreef alors het volgende:
VAKANTIEE!!quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:33 schreef Againzender het volgende:
en wat nou bijna weekend, ik heb al weekend
hij draaide hem een paar keer, maar gelukkig is het een goede MH, dus niet erg.quote:
Zelfde plek, met de radio op 3fm... Rob Stenders.quote:
ik ga al bijna met pensioenquote:
Oeh, ik kan even langsfietsen. maar ik zit nu zo lekkerquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:42 schreef themauster het volgende:
Rob Stenders zit met Jelmer bij de Tilburgse buren
quote:@coen3fm Best gezellig die vriendelijke alcoholist op het bankje die me (bijna) dagelijks met een gulle glimlach gedag zwaait.
quote:@michielveenstra @coen3fm Sander was toch met vakantie?
nee Jelmer staat in de studio en heeft deze opdracht bedachtquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:59 schreef Cee het volgende:
Jelmer moet in het spookhuis gaan staan en iemand laten schrikken, als opdracht (dat is Jelmer toch?).
is volgens mij elger, jelmer staat gewoon in de studioquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:59 schreef Cee het volgende:
Jelmer moet in het spookhuis gaan staan en iemand laten schrikken, als opdracht (dat is Jelmer toch?).
Moet iets nakijken (doelgroep = jongeren tussen 14 en 24) en vind het een vreemde zin, maar weet niet wat er mis mee is.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
"Bij iedere zin denk je goed na over de gevoelens die je bij die zin ervaart, en die gevoelens geef je een score."
Rare zin, right? Hoe maak je die normaal? Of ligt het aan mij?
"Geef de gevoelens die je ervaart een score. Doe dit bij elke zin."?quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik neem aan dat jullie mij een plezier willen doen!
[..]
Moet iets nakijken (doelgroep = jongeren tussen 14 en 24) en vind het een vreemde zin, maar weet niet wat er mis mee is.
Nah het is een uitleg over een onderzoekiets, maar toch bedankt!quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:04 schreef Cee het volgende:
[..]
"Geef de gevoelens die je ervaart een score. Doe dit bij elke zin."?
nee van flash niet btw beeld is ook schokkerigquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:04 schreef alors het volgende:
waarom is die webcam van kermis fm nou weer silverlight, ik haaaaaaaaaaat silverlight, en mijn pc nog meer die gaat er zoo van haperen, kan ik weer opnieuw opstarten
Ik lees het zelfde? Of ik snap 't gewoon niet.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nah het is een uitleg over een onderzoekiets, maar toch bedankt!
"Bij iedere zin denk je goed na over de gevoelens die je bij deze zin ervaart en deze gevoelens geef je een score."
Is dat beter?
Nah laat maar. Ik ben het met mij eens, thanks haha.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik lees het zelfde? Of ik snap 't gewoon niet.
vind Bush sowieso een geweldige band. dat greatest hits album heb ik zelfs een keer speciaal bij een platenzaak besteld en Glycerine zou ik wel op mijn begrafenis willenquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:56 schreef -Hans- het volgende:
In 2 jaar tijd maar 5 x gedraaid op 3FM. Hoe is dit mogelijk? http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/2612
Damn, wat een wereldplaat. Geloof dat er ook een iets andere versie is, maar Michiel draait de enige juiste uitvoering
.
Ik vind hem niet heel raar maar zo issie wat duidelijker.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik neem aan dat jullie mij een plezier willen doen!
[..]
Moet iets nakijken (doelgroep = jongeren tussen 14 en 24) en vind het een vreemde zin, maar weet niet wat er mis mee is.
Jaaaa da's beter, heldje.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:10 schreef hole1988 het volgende:
"Bij iedere zin denk je goed na over de gevoelens die je er bij ervaart, vervolgens geef je die gevoelens een cijfer."
Zoiets??
En jij ook bedankt!quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind hem niet heel raar maar zo issie wat duidelijker.
"Bij iedere zin denk je goed na over de gevoelens die je bij die zin ervaart, vervolgens geef je die gevoelens een score."
Dat zin en zin krijg je er denk ik niet uit.
ik ben ook ff over geschakeldquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:19 schreef themauster het volgende:
Stenders zijn haar gaat er af bij een kermiskapster
Ha ik vind juist de live versie nog wel te pruimen. Die nieuwe single is trouwens pas echt dramaquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Holy shit wat heeft die gast eigenlijk een zeikstem. Ik vind dat nummer normaal wel leuk, maar dit klinkt voor geen METER.
Die heb ik nog niet gehoord gelukkig.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:23 schreef alors het volgende:
[..]
Ha ik vind juist de live versie nog wel te pruimen. Die nieuwe single is trouwens pas echt drama
't Is mijn favoriet van het album maar met een hoog Songfestival-gehalte. Laat ik daar nu net van houden.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:23 schreef alors het volgende:
[..]
Ha ik vind juist de live versie nog wel te pruimen. Die nieuwe single is trouwens pas echt drama
komende weken Veenstra Veenstra in de ochtend, dan wordt het nog erger!quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Srsly sinds wanneer wordt er weer muziek op 3fm gedraaid? Waar is de tijd van Sugababes en Cheryl Cole? Of luister ik toevallig de afgelopen twee dagen op de juiste momenten?
OH NICE! Kan ik eindeiljk opstaan zonder de radio uit te moeten laten omdat Giel.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
komende weken Veenstra Veenstra in de ochtend, dan wordt het nog erger!
Geweldige band iddquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vind Bush sowieso een geweldige band. dat greatest hits album heb ik zelfs een keer speciaal bij een platenzaak besteld en Glycerine zou ik wel op mijn begrafenis willen
Lekker hequote:Op woensdag 21 juli 2010 20:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Srsly sinds wanneer wordt er weer muziek op 3fm gedraaid? Waar is de tijd van Sugababes en Cheryl Cole? Of luister ik toevallig de afgelopen twee dagen op de juiste momenten?
Adam Lambert is een drama op zich...quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:23 schreef alors het volgende:
[..]
ohja hoor, ik schakel naar Kermis fm en er wordt opeens goede muziek gedraaidquote:
Cheryl Cole kan de komende tijd nie optreden nie.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
En met een beetje pech kan ze ook nie meer zingen nie:quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Cheryl Cole kan de komende tijd nie optreden nie.
Gut, heb je de Badeend-emporium-bouwer weer.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:41 schreef Sersjee het volgende:
Which reminds me... Zijn de nieuwe MetMichielinbadeendsleutelhangers al binnen?
Werd niet gedraaid, alleen iets over Amanda Palmer oid die liedjes van ze covert op een ukelele.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:38 schreef alors het volgende:
[..]
ohja hoor, ik schakel naar Kermis fm en er wordt opeens goede muziek gedraaid
Jammer joh!quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Cheryl Cole kan de komende tijd nie optreden nie.
ik wacht nog steeds inderdaad, maar Maricha zit er bovenopquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:41 schreef Sersjee het volgende:
Which reminds me... Zijn de nieuwe MetMichielinbadeendsleutelhangers al binnen?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:44 schreef Cee het volgende:
Oh yes yes yes American Boy.Ga zo door, Michiel!
[ afbeelding ]
Correct en correct.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit zijn toch de zelfde gastjes als Cousins?
Leuk bandje.
Wat was er gebeurd?quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds inderdaad, maar Maricha zit er bovenopkomt vast goed
http://wma.kermisfm.nl/kermisfm_webcamquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:04 schreef alors het volgende:
waarom is die webcam van kermis fm nou weer silverlight, ik haaaaaaaaaaat silverlight, en mijn pc nog meer die gaat er zoo van haperen, kan ik weer opnieuw opstarten
Hé, een paar weken terug heb ik er eentje weggegeven en ik moet wel m'n voorraad op peil houden!quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Gut, heb je de Badeend-emporium-bouwer weer.
Ah, okay dat is dan wel weer tof van die 21quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hmm true. Is wel mijn geluksgetal!
De StaaaaaaatI love them.
Precies!quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, okay dat is dan wel weer tof van die 21.
THE Bruce Dickinson!quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... én er zit een cowbell in The Fantastic Journey Of The Underground Man verwerkt!
[ afbeelding ]
Ah, spannend ja !quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Precies!
Ik heb morgen een gesprekje bij een callcenter, wat ze er doen enzo. Oehhh spannunndddd
Yeah!quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... én er zit een cowbell in The Fantastic Journey Of The Underground Man verwerkt!
[ afbeelding ]
Correct! Nu helaas weer last van vakanties.... Maar er wordt nog steeds hard aan gewerkt!quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds inderdaad, maar Maricha zit er bovenopkomt vast goed
Geweldig, eens luisteren of hij morgen er ook over begint bij 3FMquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:04 schreef Cee het volgende:
Stenders zijn haar wordt nu geknipt, op de stream.
Iddquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:08 schreef Againzender het volgende:
Stenders zat lekker te klooien trouwens vanmiddag, 3x Coral draaien, maar geen MH. Z'n karakter is kennelijk weinig veranderd (gelukkig)
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:16 schreef alors het volgende:
Nou wat een aanwinst, zal wel megahit worden en 45609456 keer gedraaid worden
met Sophie Elis Bextor. Werd nog een rare foto die ze had gemaakt ge retweet door de PSB vandaagquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:20 schreef 3rdRock het volgende:
groovejet...weet nog dat deze plaat als Not werd bestempeld tijdens de TMF Dag top5. Best een aardige hit nog geworden
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht "Waar blijft ie nou?" en toen....
![]()
![]()
![]()
![]()
hebbie toevallig een linkje?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
met Sophie Elis Bextor. Werd nog een rare foto die ze had gemaakt ge retweet door de PSB vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Ik had eigenlijk een filmpje moeten maken van mezelf terwijl ik het filmpje keek. In smileys uitgedrukt:quote:
Goud! Heb m 'geleend' op m'n Tumblrquote:
Maakt best een grote kans om Megahit te wordenquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:20 schreef Againzender het volgende:
Jamaica wordt nu ondertussen door bijna elke DJ gedraaid. Die kunnen ze net zo goed MH maken
euh, nee. maar psb twitteren niet zoveel, dus moet te googlen zijnquote:
http://twitter.com/SophieEB/status/18929551477quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
euh, nee. maar psb twitteren niet zoveel, dus moet te googlen zijn
Geweldig, twee voor de prijs van één.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
http://twitter.com/SophieEB/status/18929551477
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:35 schreef MichielV het volgende:
[..]
Goud! Heb m 'geleend' op m'n Tumblr
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk een filmpje moeten maken van mezelf terwijl ik het filmpje keek. In smileys uitgedrukt:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:29 schreef Pino112 het volgende:
Heb hem al getweet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoef desondanks geen bedankbrieven, lofzangen e.d. als de jackpot morgen gekraakt wordt.
15 hierquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:46 schreef Sersjee het volgende:
De zomer van '91... Toen was ik 16. Sex, drugs & rock'n'roll, mensen!
Ouwe lulquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:46 schreef Sersjee het volgende:
Dankzij jou voel ik me weer piepjong in de zomer van '91 was ik 4quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:46 schreef Sersjee het volgende:
-2quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:46 schreef Sersjee het volgende:
Die zijn toch net MH geweestquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:56 schreef -Hans- het volgende:
Misschien is Go Back To The Zoo wel de nieuwe Megahit!
In '91 ging ik naar m'n eerste concert ooit.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:53 schreef Sersjee het volgende:
Boehoehoe, ik voel me zo oud! Gelukkig weet ik dat Againzender nóg ouder is, anders was ik meteen van het balkon gesprongen...
Veel plezier !! goede reis morgenquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:13 schreef Pino112 het volgende:
Zo, na deze plaat ga ik pitten, morgen er om 4u uit, op vakantie
Tot 14 augustus mensen!![]()
Het kan zijn dat ik af en toe langswip omdat er ergens WiFi is, maar die kans is gering.
![]()
![]()
![]()
trusten en een hele fijne vakantiequote:Op woensdag 21 juli 2010 22:13 schreef Pino112 het volgende:
Het kan zijn dat ik af en toe langswip omdat er ergens WiFi is, maar die kans is gering.
![]()
![]()
![]()
fijne vakantie!quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:13 schreef Pino112 het volgende:
![]()
![]()
![]()
bey bey man bey bey en veel plezierquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:13 schreef Pino112 het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:In het centrum van Breda is een loslopende giraffe gesignaleerd. De politie raadt omstanders aan uit de buurt te blijven. Meer info volgt.
hehe wat?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:24 schreef hole1988 het volgende:
Dit moet een geintje zijn.
@politiebreda
[..]
Goede vakantie!quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:13 schreef Pino112 het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:24 schreef hole1988 het volgende:
Dit moet een geintje zijn.
@politiebreda
[..]
Het is wat In emmen lopen pinguins weg, in beekse bergen vliegen pelikanen en nu weer een giraffe.quote:
quote:
kon je dat nou niet in één post kwijtquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:54 schreef -Hans- het volgende:
Oh My God ! Nu gaat het geluid toch even helemaal open. HERE WE GO !!!!!!!!!
haha heel maf iddquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:54 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Het is wat In emmen lopen pinguins weg, in beekse bergen vliegen pelikanen en nu weer een giraffe.
Nee, natuurlijk niet. Hoe denk je anders dat ie aan bijna 80.000 posts komt hier!quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
kon je dat nou niet in één post kwijt
Eerste fotoquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
haha heel maf idd. Zag laatst op P2000 van Grunn dat de brandweer een leeuw moest vangen
LOLquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:01 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Eerste foto
http://tweetphoto.com/34069152
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:01 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Eerste foto
http://tweetphoto.com/34069152
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:32 schreef Intrepidity het volgende:
Ik stap vanochtend de auto in, Q music aan, dat mensch aan de telefoon. Dus ik switch naar mijn reservezender 3FM, paar minuten later: Miss Montreal in de show![]()
Toen ben ik heul hard tegen een vangrail aangereden en heb ik getracht mijzelf van kant te maken.
bij dezequote:
quote:
de sfeer hangt er goed bij.quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk, zo'n buitenzwembadje op 55 verdiepingen hoogte....
http://tinyurl.com/28qq4b7
quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:54 schreef hole1988 het volgende:
[..]
met Jason Callewaert als zingende fan
hij komt binnenkort uit op singlequote:Op donderdag 22 juli 2010 01:19 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
![]()
volgens mij het enige Editors B-kantje wat ik nog niet heb
huppa, mooi nieuwtje zo vlak voor je avond sluitquote:
en in de clip word die fan gebruiktquote:Op donderdag 22 juli 2010 01:45 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
huppa, mooi nieuwtje zo vlak voor je avond sluit
pleit echt voor ze dat zulke schitterende nummers gewoon als b-kantjes dienenquote:Op donderdag 22 juli 2010 01:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en in de clip word die fan gebruikt
als je het als single uitbrengt lijkt het me niet dat het een b kantje isquote:Op donderdag 22 juli 2010 01:52 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
pleit echt voor ze dat zulke schitterende nummers gewoon als b-kantjes dienen![]()
stond niet op het album, dus kan niks anders bedenkenquote:Op donderdag 22 juli 2010 01:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
als je het als single uitbrengt lijkt het me niet dat het een b kantje is
die komt vast op hun nieuwe albumquote:Op donderdag 22 juli 2010 01:58 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
stond niet op het album, dus kan niks anders bedenken![]()
even last.fm erop nagekeken, en het was dus voor de Twilight Soundtrack.. éh, bijna goed
Respectquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:10 schreef Cee het volgende:
[..]
In '91 ging ik naar m'n eerste concert ooit.
new kids on the block, ahoy, 32 gulden, ik heb het kaartje nog
quote:Op donderdag 22 juli 2010 04:44 schreef Pino112 het volgende:
Mogguh
Bedankt mensen, ik ga er van tussen![]()
En Beelen uiteraard weer alleen de positieve reacties voorlezen terwijl het echt super kud was. Ah, daar is de boze Eminem weer.quote:
daarom staat de radio ook op Radio 2 nu. Hoewel het met de Phil Collins uitvoering van Heatwave ook niet best isquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:26 schreef Roel_Jewel het volgende:.
En WEER die oerdomme kut van een Miss Montreal![]()
![]()
. Beelen moet toch onderhand uitslag op z'n piemeltje van al dat gepijp hebben, zou je denken.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:26 schreef Roel_Jewel het volgende:.
En WEER die oerdomme kut van een Miss Montreal![]()
![]()
. Beelen moet toch onderhand uitslag op z'n piemeltje van al dat gepijp hebben, zou je denken.
Om over City to City nog maar te zwijgen. Poeh.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
daarom staat de radio ook op Radio 2 nu. Hoewel het met de Phil Collins uitvoering van Heatwave ook niet best is
yo !!!!quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:11 schreef Timo20 het volgende:
Goedemorgen mensen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gisteravond naar Inception geweest: de tering, wat een film![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sowieso de beste film van het jaar en wie weet wel van dit decennium
Wat een geweldenaar is Christopher Nolan!
GAAT DAT ZIEN![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:43 schreef Sirolf het volgende:
WTF? 3FM op de 2e plaats in de luistercijfers!![]()
http://radiofreak.nl/nieu(...)stijgen-de-zomer-in/
Ik ging em net nadoen, best vermakelijk eigenlijk, wat een geforceerde mongolenstem heeft hij tochquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:39 schreef alors het volgende:
Goedemorgen allen
[..]
Ik ging em net nadoen, best vermakelijk eigenlijk, wat een geforceerde mongolenstem heeft hij toch
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:32 schreef Sersjee het volgende:
Moet Kane niet eens aan een andere zanger? Zou de band gigantisch ten goede komen, denk ik...
BNN heeft nog wel een format liggen voor zoiets
haha doe je mee? portie meppen?quote:
Klikt! ben benieuwdquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:43 schreef Timo20 het volgende:
Het duurde ff maar dan heb je ook wat : mijn recensie vanInception
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |