Ja he? Dat was mij al eerder opgevallen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:55 schreef flying-dutchman het volgende:
MeMo:
Samsung probeert apple op meerdere manieren na te doen![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:48 schreef DarkElf het volgende:
wat doe jij eigenlijk in cul dan FF?
zie zo vaak langskomen dat je iets niet lust...
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:59 schreef DarkElf het volgende:
als steer niet op deze op afkomt is hij echt ziek.
versie 4?quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:03 schreef Sarabi het volgende:
schimmelkaas heb ik nooit geprobeerd maar het klinkt niet echt aantrekkelijk
Verder kan ik echt niet wachten totdat mijn abo is afgelopen ik een Iphone kan kopenben sowieso al verslaafd aan de Iphone van mijn vriend
Voor mij te duur een Iphone.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:03 schreef Sarabi het volgende:
Verder kan ik echt niet wachten totdat mijn abo is afgelopen ik een Iphone kan kopenben sowieso al verslaafd aan de Iphone van mijn vriend
Het is ook wel duur maar denk toch wel dat ik het het waard vindquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Voor mij te duur een Iphone.
Maar zo'n Samsung Star is een kèk dingetje die ik wel zou willen hebben. Goedkoopste bij Pixmania is 101 euro..... nog even over nadenken/overleggen
Als je een abbo hebt zijn ze toch vaak gratis?quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:06 schreef Sarabi het volgende:
Het is ook wel duur maar denk toch wel dat ik het het waard vind
En versie 4 misschiendat zien we dan wel weer
Ze zijn verre van gratis, aangezien de aanschafprijs in je abonnement verwerkt zit. Je betaald de telefoon dus zelf, maar dan verspreid over 24 maanden met waarschijnlijk nog een kleine marge op de telefoon voor de maatschappij.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je een abbo hebt zijn ze toch vaak gratis?
Hij is écht leuk
Samsungs zijn altijd leuk en goed. Koreaquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij is écht leuk
Het zijn mooie dingen, maar waar ben je dan verslaafd aan? Ik heb een telefoon die van alles kan, maar na 2 dagen ben ik er wel weer klaar mee en bel en SMS ik alleen nog, met af en toe een mp3tje tussendoor en incidenteel eens een internetpagina.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:03 schreef Sarabi het volgende:
* (Zuid-) Korea is OK OLÉ OLÉquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Samsungs zijn altijd leuk en goed. Korea
Maar de abo is wel twee x zo duur als die ik nu hebquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij is écht leuk
Ik las het net al in Annie's postquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:18 schreef Sarabi het volgende:
Maar de abo is wel twee x zo duur als die ik nu heb
De spelletjes en snel internet overalquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het zijn mooie dingen, maar waar ben je dan verslaafd aan? Ik heb een telefoon die van alles kan, maar na 2 dagen ben ik er wel weer klaar mee en bel en SMS ik alleen nog, met af en toe een mp3tje tussendoor en incidenteel eens een internetpagina.
Spelletjes op de telefoon vind ik echt geen reet aan, internet alleen als ik echt even een nieuwsbericht of een sportuitslag wil checken. Ik ben gewoon een ouwe lul op dit gebeid denk ikquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De spelletjes en snel internet overal![]()
En alles erg makkelijk in het gebruik
het is vooral het internet overal, dat is zooo verslavend! Dat heb ik ook met mn bbquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is handig voor mijn e-mail (vooral bedrijfs e-mail), snel informatie opvragen onderweg (file, trein, bus, whatever), synchronisatie met mijn Macs en loos internetten. De rest is bijzaakquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Spelletjes op de telefoon vind ik echt geen reet aan, internet alleen als ik echt even een nieuwsbericht of een sportuitslag wil weten. Ik ben gewoon een ouwe lul op dit gebeid denk ik
Dat is het ook vooral, alleen vind ik de BB dus echt half niet zo makkelijk in het gebruik.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:21 schreef Aure het volgende:
[..]
het is vooral het internet overal, dat is zooo verslavend! Dat heb ik ook met mn bbEn dat ik mn mailtjes meteen binnen krijg is ook
en msn, twitter, facebook altijd bij de hand
Ja, zakelijk wil ik mijn blackberry echt niet meer missen. Maar privé hoef ik mijn mail echt niet de hele dag mee te hebben.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is handig voor mijn e-mail (vooral bedrijfs e-mail), snel informatie opvragen onderweg (file, trein, bus, whatever), synchronisatie met mijn Macs en loos internetten. De rest is bijzaak
internet: ja. internetquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind juist de BB makkelijker in gebruik dan touchscreen telefoonsquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is het ook vooral, alleen vind ik de BB dus echt half niet zo makkelijk in het gebruik.
Op dit moment gebruik ik mijn mobiel ook nergens anders voor dan bellen en afentoe smsen.
Makkelijk in het gebruik bedoel ik dan ook voor de extra functiesquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Spelletjes op de telefoon vind ik echt geen reet aan, internet alleen als ik echt even een nieuwsbericht of een sportuitslag wil checken. Ik ben gewoon een ouwe lul op dit gebeid denk ik
En als ik makkelijk in gerbuik wil kan ik beter een oeroude Nokia kopen die alleen kan bellen en SMS-en![]()
Ik heb dat juist andersomquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:23 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik vind juist de BB makkelijker in gebruik dan touchscreen telefoons
Blackberry storm is met touchscreenquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb dat juist andersomdus dat zal dan wel erg persoonlijk zijn
Touchscreen is zo handigdat mis ik dus echt bij de BB
Ik ook, als ik er echt serieus mee aan de slag moet heb ik 10 keer liever mijn blackberry.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:23 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik vind juist de BB makkelijker in gebruik dan touchscreen telefoons
[
hij is alleen nog steeds aan het opladen (3 uur met muziek eropzetten)quote:
Opladen via USB vind ik sowieso niet zo handig. Mooi dat het kan, maar liever ook gewoon de mogelijkheid om het via het stopcontact te doen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
hij is alleen nog steeds aan het opladen (3 uur met muziek eropzetten)
hopelijk is de usb van de laptop gewoon zwak
nou... benauwder..quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:29 schreef Sarabi het volgende:
Is het al koeler aan het worden buiten?
Ik moet vanavond nog hardlopen.....
lekker!!! mag ik afhalen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:29 schreef golfer het volgende:
Zo. De mise-en-place van het gerecht van Sunny is klaar. Heb er nog wat zaken aan toegvoegd zoals gebakken sesamzaad en rode ui en knoflook.
Alles staat nu lekker te marineren.
quote:
Soms he......heb ik daar ff schijt aanquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
maar niet echt echt nietdieettechnisch verantwoord
Ja hool. Sambal bij?quote:
Als je USB zwak is van je laptop is je controller kapot. USB heeft altijd dezelfde uitgangsniveau's ongeacht wat er aan hangtquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
hij is alleen nog steeds aan het opladen (3 uur met muziek eropzetten)
hopelijk is de usb van de laptop gewoon zwak
daarvoor heb je adapters, van stopcontact naar usb. Doe mij maar liever via USBquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Opladen via USB vind ik sowieso niet zo handig. Mooi dat het kan, maar liever ook gewoon de mogelijkheid om het via het stopcontact te doen.
Idem.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:35 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
daarvoor heb je adapters, van stopcontact naar usb. Doe mij maar liever via USB
precies, morgen ff een wallplug halen en wat micro SD-kaartjesquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Opladen via USB vind ik sowieso niet zo handig. Mooi dat het kan, maar liever ook gewoon de mogelijkheid om het via het stopcontact te doen.
Echtquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:35 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
daarvoor heb je adapters, van stopcontact naar usb.
weer wat geleerdquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als je USB zwak is van je laptop is je controller kapot. USB heeft altijd dezelfde uitgangsniveau's ongeacht wat er aan hangt.
Half zeven is het wel klaar.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:37 schreef FutureFairytale het volgende:
hoeft niet, te heet![]()
hoe laat kan ik halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:54 schreef Den_Haag het volgende:dat kun jij toch niet regelen dat ie weggaat van kantoor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat kun jij toch niet regelen dat ie weggaat van kantoor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier!quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:16 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga![]()
op naar Roomburg, tennis kijken. professionele wedstrijden komen er
Dat was ik ook al van planquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:34 schreef DarkElf het volgende:
Beetje vroeg eten vanavond, wil nog gaan hardlopen. En heb mijn hardloopkleren al aangedaan zodat ik mij straks niet meer kan 'betreuzelen'
heel goed!quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:34 schreef DarkElf het volgende:
Beetje vroeg eten vanavond, wil nog gaan hardlopen. En heb mijn hardloopkleren al aangedaan zodat ik mij straks niet meer kan 'betreuzelen'
Goeienavond allemaal!quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:41 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
heel goed!
ik ga straks ook weer even. daarna fysio behandeling, dry needling.
Klinkt heerlijk allemaal!quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:56 schreef Sunnythesun het volgende:ben ik weer.. woest geknutseld met schoonma. Bijna klaar! Morgen zelf de naaimachine ter hand nemen
kijken of ik het zelf verder af kan maken
![]()
@ Golfer: ik had nog bedacht dat de salade met een portie sobannoodles best een goede maaltijdsalade zou kunnen zijnEn wat jij er bij stopt klinkt ook erg goed
Eindeloos variëren, jummie
![]()
Ik ga zo een soort lauwwarme salade maken met jonge sperzieboontjes (uit de tuin), groene aspergetips, sugarsnaps, zalm uit de oven, mosterddressing achtig iets en wat munt. Klonk zo lekker, lekker veel groentes ook.. oh en voor thijs wat gekookte jonge krieltjes er bij.
Hoi! Heb je al baat bij de pillen? Ik nam ze voor het slapen gaan, dan stortte ik niet zo in.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:58 schreef freecell het volgende:
Hoihoi!
Mijn ouders snapten het stripje niet
Ok, misschien worden ze toch oud
quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:58 schreef krakkemieke het volgende:
Klinkt heerlijk allemaal!
Maar ik heb even geen trek meer, net gehoord dat een lieve mevrouw borstkanker heeft.![]()
Nu moet ik opeens ook weer aan Steer denken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo'n klein ding maar hij maakt de meeste herrie
Ja, hier zit soms ook een heel klein ding te prrrrrrttttten maar ik weet niet wat het isquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Shit Krakke.. dat is naar..
Goddammitwat een takkeherrie! Er zit hier een winterkoning op onze parasol kei hard te tetteren
Haha, adhd geluid he.quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Shit Krakke.. dat is naar..
Goddammitwat een takkeherrie! Er zit hier een winterkoning op onze parasol kei hard te tetteren
quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:58 schreef krakkemieke het volgende:
Klinkt heerlijk allemaal!
Maar ik heb even geen trek meer, net gehoord dat een lieve mevrouw borstkanker heeft.![]()
Ik weet het en ze trekt het wel, maar ik vind het enorm oneerlijk. Ik weet dat het geen garantie is, maar ze is 80+ en zo actief en gewoon een goed mens. Enzo.quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och nee, dat is kut zegEr is gelukkig wel veel mogelijk en er gaan lang zoveel mensen niet meer dood aan kanker als vroeger; daar aan vasthouden hoor. Dan nog is het kut natuurlijk
*knuf*
Ziekte kijkt nou eenmaal niet naar eerlijk of oneerlijk, gelukkig maar, anders ga je nog denken dat je van hogrhand gestraft wordt of zelf oorzaak bent voor wat je mankeert. Wist je dat 1 op de 9 vrouwen borstkanker krijgt? Er is dus gelukkig veel kennis en ik hoop dat ze echt iets voor haar kunnen doen. Dan nog is het zwaar.quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:24 schreef krakkemieke het volgende:
Ik weet het en ze trekt het wel, maar ik vind het enorm oneerlijk. Ik weet dat het geen garantie is, maar ze is 80+ en zo actief en gewoon een goed mens. Enzo.
Da's waar, de redenatie dat iemand iets wel of niet verdient, ligt dan op de loer.quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ziekte kijkt nou eenmaal niet naar eerlijk of oneerlijk, gelukkig maar, anders ga je nog denken dat je van hogrhand gestraft wordt of zelf oorzaak bent voor wat je mankeert. Wist je dat 1 op de 9 vrouwen borstkanker krijgt? Er is dus gelukkig veel kennis en ik hoop dat ze echt iets voor haar kunnen doen. Dan nog is het zwaar.
Steer neemt helaas zijn telefoon niet op, ik probeer het later nog een keer.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:32 schreef krakkemieke het volgende:
Steer zit op de wc. Of hij heeft een leuke verpleegster aan de haak geslagen.
Ik ken iemand die een trauma heeft van verpleegsters op vakantie. Hij had een gat in z'n kop en 2 verpleegsters en 1 dierenarts assistente stonden te overleggen over hechten, zonder verdoving uiteraard.quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of hij ligt te ijlen in zijn hotelkamertjeMaar goed, wie weet ijlt hij dan over verpleegstertjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Fijn joh! Mijn vader kon ook veel dingen niet eten waar jij niet goed tegen kunt. En ik heb gemerkt dat het fijn is als je creatief kan koken. Dat kan jij zeker!quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:42 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ken iemand die een trauma heeft van verpleegsters op vakantie. Hij had een gat in z'n kop en 2 verpleegsters en 1 dierenarts assistente stonden te overleggen over hechten, zonder verdoving uiteraard.![]()
Uiteindelijk kreeg hij een pleister en was heel opgelucht.
Was dat een droom/hallucinatie?Of op het strand?
![]()
Oh ja, de uroloog heeft niet veel anders gedaan dan knikken en me een nieuwe CT-scan en labonderzoeken voorgeschreven
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
maakt het idd makkelijkerquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Fijn joh! Mijn vader kon ook veel dingen niet eten waar jij niet goed tegen kunt. En ik heb gemerkt dat het fijn is als je creatief kan koken. Dat kan jij zeker!
Verder geen mededelingen gedaan?quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:47 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, de uroloog heeft niet veel anders gedaan dan knikken en me een nieuwe CT-scan en labonderzoeken voorgeschreven
Waarschijnlijk zo'n zelfde herrieschopper!!quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, hier zit soms ook een heel klein ding te prrrrrrttttten maar ik weet niet wat het is![]()
En we hebben dit jaar een O.D. aan eksters
In een ondiep zwembad gedoken. Ze gingen dolfijnenshow spelen, met van die schuimplastic ringen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was dat een droom/hallucinatie?Of op het strand?
![]()
Roodborstjes zingen ook errug hyper!quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zo'n zelfde herrieschopper!!![]()
[ afbeelding ]
![]()
Damn! Wat was dat lekker eten zeg!!
moet 4 per dagquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hoi! Heb je al baat bij de pillen? Ik nam ze voor het slapen gaan, dan stortte ik niet zo in.
Als niet-dokter? Ik heb de kandidatenziekte en ik zeg: divertikels.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:18 schreef freecell het volgende:
[..]
moet 4 per dag
Dank voor de herinneringWas ze ff vergeten na het eten. En ze doen wel wat ja
Isa door een CT?Wat denken jullie dat het is?
Goed gedaan!quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:20 schreef Sarabi het volgende:
Het is warm maar toch hardgelopen......
Heb mezelf beloofd als ik de Evy serie uitloop dat ik een mooie jurk kan kopendie dan hopelijk ooit iets mooier zit
Ik moet trouwens nog maanden voordat ik klaar ben dus moet nog volhoudenquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Goed gedaan!
Die jurk zit altijd mooier, want je hebt hem verdiend!
Ik sport sinds april. Nu ben ik wel van niks begonnen, maar ik zie nu al veel resultaat.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik moet trouwens nog maanden voordat ik klaar ben dus moet nog volhouden
en het is me al 3x niet gelukt de afgelopen jaren maar nu heb ik dus een doel
Hoi!quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:23 schreef SeaOfLove het volgende:
Steer al terecht?En helleuw
Wat een heerlijke dag
Ik ben al zo'n 5 jaar bezig dus heb eigenlijk geen korte termijn doelen meer.....(in die tijd ook 25 kilo afgevallen)quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik sport sinds april. Nu ben ik wel van niks begonnen, maar ik zie nu al veel resultaat.
Sinds lang heb ik weer zin om kleren te kopen.
Dus ik vroeg me af of je ook doelen op korte termijn hebt, om jezelf te belonen?
WB!quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:31 schreef Stereotomy het volgende:
Ben er weer, geen zorgen. Vandaag wonderbaarlijk goed, hoefde niet terug naar ziekenhuis, veel minder verhoging...
... En nog verrassender: pa en zwager hebben *ook* voedselvergiftiging opgelopen, dus het moet bij Tai Soen in Utrecht gebeurd zijn
Fijn dat je je even 'meldt'quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:31 schreef Stereotomy het volgende:
Ben er weer, geen zorgen. Vandaag wonderbaarlijk goed, hoefde niet terug naar ziekenhuis, veel minder verhoging...
... En nog verrassender: pa en zwager hebben *ook* voedselvergiftiging opgelopen, dus het moet bij Tai Soen in Utrecht gebeurd zijn
Ik sport met de fysiotherapeut en ik merk zoveel vooruitgang. Maar af en toe blijf ik steken en merk ik dat korte termijn-doelen goed helpen. Dat gewichtje erbij, of die ene seconde van mijn pr af.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben al zo'n 5 jaar bezig dus heb eigenlijk geen korte termijn doelen meer.....(in die tijd ook 25 kilo afgevallen)
Misschien wel slim want de motivatie vasthouden is steeds moeilijker
Babi T. heeft niks gegeten of gedronken van daar? Het zijn rare beestjes die overal kunnen zitten.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:37 schreef Stereotomy het volgende:
Ik snap het ook niet dat er zo lang tussenzit... Maargoed, in een Oost Europees ziekenhuis onderzoek doorlopen kan ik ook weer van mn lijstje schrappen.
Ik ga ff tukkie doen en als ik nog puf heb even de stad in. Vind het jammer dat ik geen Tsjechisch voedsel of bier heb kunnen eten, maar dat komt een ander keer nog wel. Ben blij dat het nu iig stuk beter gaat.
Babi T. was ook aan de racerij maar die heeft geen Chinees gehad
Klinkt meer als een virus danquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:37 schreef Stereotomy het volgende:
Ik snap het ook niet dat er zo lang tussenzit... Maargoed, in een Oost Europees ziekenhuis onderzoek doorlopen kan ik ook weer van mn lijstje schrappen.
Ik ga ff tukkie doen en als ik nog puf heb even de stad in. Vind het jammer dat ik geen Tsjechisch voedsel of bier heb kunnen eten, maar dat komt een ander keer nog wel. Ben blij dat het nu iig stuk beter gaat.
Babi T. was ook aan de racerij maar die heeft geen Chinees gehad
Om jouw uitdrukking te gebruiken:Hip!quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:47 schreef freecell het volgende:
TARA heeft 8 uur meer gekregen op zijn werk en is weer eens op een projectje gezetHelemaal blij
Juh hipquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Om jouw uitdrukking te gebruiken:Hip!
Ik heb geen ervaring met kinderen, maar voor zover ik lees is het net het echte leven: soms valt het mee en soms tegen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:52 schreef freecell het volgende:
[..]
Juh hip
En nog een hip: L heeft een 'echt bed'
En gisteren was het dráma! Klom hij er steeds uit en huilen en was het half 10 voor hij sliep.
En vanmiddag kwam hij er één keer uit en ging toen slapen
En nu ligt hij er sinds 19:00. Slaapt nog niet (in zijn ledikantje lag hij soms ook nog een uurtje vrolijk te kletsen), maar is er ook niet uit![]()
Dat was makkelijker dan gedacht
Dat is inderdaad wel een goede tipquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik sport met de fysiotherapeut en ik merk zoveel vooruitgang. Maar af en toe blijf ik steken en merk ik dat korte termijn-doelen goed helpen. Dat gewichtje erbij, of die ene seconde van mijn pr af.
Wat HIP van L!quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:52 schreef freecell het volgende:
[..]
Juh hip
En nog een hip: L heeft een 'echt bed'
En gisteren was het dráma! Klom hij er steeds uit en huilen en was het half 10 voor hij sliep.
En vanmiddag kwam hij er één keer uit en ging toen slapen
En nu ligt hij er sinds 19:00. Slaapt nog niet (in zijn ledikantje lag hij soms ook nog een uurtje vrolijk te kletsen), maar is er ook niet uit![]()
Dat was makkelijker dan gedacht
Dikke kus!quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met kinderen, maar voor zover ik lees is het net het echte leven: soms valt het mee en soms tegen.
Maar fijn dat het zo goed gaat met L!
Uberhip!![]()
De praktijk heeft niet veel ruimte, dus de fysio begeleidt een paar dames in de sportschool. We doen fitness en cardio. Google eens op 'graded activity' dat doen we.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een goede tipwat doe je precies bij de fysio?
Ik ga eens google'enquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De praktijk heeft niet veel ruimte, dus de fysio begeleidt een paar dames in de sportschool. We doen fitness en cardio. Google eens op 'graded activity' dat doen we.
Ik heb maanden op bed gelegen met een hernia, daarna kon ik ook niet veel en ik bleef pijn houden. Nu heb ik nog net zoveel pijn, maar ik kan en durf meer.
In het grote bed slapen! En ijs! heb ik gelezen.......quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wat HIP van L!![]()
![]()
Weet je dat ik die periode van Milou me nieteens echt meer kan herinneren?![]()
Alleen dat we verhuisden van een 2 naar een 3 kamerflat toen ze een maand of 8 was en ze dus haar eigen kamer kreeg en ik het eigenlijk niet echt aankon dat ze in een andere kamer lag en ik zodoende slapeloze nachten had![]()
Nog 2 nachtjes slapen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:31 schreef Stereotomy het volgende:
Tof Pee!quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:06 schreef PdeHoog het volgende:
HiHet was lekker. Pasta met citroen, kip, ricotta en rucola
, een groene salade van veldsla en rucola met pijnboompitjes en parmezaan, aardappeltjes en spareribs. En ik was eens conform planning klaar
En het was goed
![]()
[..]Uitgestelde voedselvergiftiging
Lekker dan
Klaar met google'enquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De praktijk heeft niet veel ruimte, dus de fysio begeleidt een paar dames in de sportschool. We doen fitness en cardio. Google eens op 'graded activity' dat doen we.
Ik heb maanden op bed gelegen met een hernia, na de operatie kon ik ook niet veel en ik bleef pijn houden. Nu heb ik nog net zoveel pijn, maar ik kan en durf meer.
Klinkt erg goedquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:06 schreef PdeHoog het volgende:
HiHet was lekker. Pasta met citroen, kip, ricotta en rucola
, een groene salade van veldsla en rucola met pijnboompitjes en parmezaan, aardappeltjes en spareribs. En ik was eens conform planning klaar
En het was goed
![]()
De pijn lijkt af en toe minder te worden, maar dat is niet het doel.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klaar met google'enen het klinkt wel erg goed
En begrijp nu ook dat de pijn niet minder is maar dat je beter kan bewegen
WB.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:31 schreef Stereotomy het volgende:
Ja raar.....quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:26 schreef golfer het volgende:
[..]
WB.![]()
Raar.. Voedselvergiftiging is toch meestal binnen 8-24 uur?
Dit was dus een soort uitgestelde?
Leukquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Picknickmand is klaar!!
Heb net de bekleding van de deksel er aan vast gemaakt en alles een plekje gegeven. En nu issie af!
*trots is*
![]()
Morgen ga ik nog een soort buidel maken voor de overige keukenutencils die ik in de mand kan leggen en als de tent staat aan het keukentje kan hangenHopen dat me dat gaat lukken in mijn eentje
![]()
![]()
Dat is een luxe en CUL-waardige mand! Mooi zeg!quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:39 schreef Sunnythesun het volgende:Picknickmand is klaar!!
Heb net de bekleding van de deksel er aan vast gemaakt en alles een plekje gegeven. En nu issie af!
*trots is*
![]()
Morgen ga ik nog een soort buidel maken voor de overige keukenutencils die ik in de mand kan leggen en als de tent staat aan het keukentje kan hangenHopen dat me dat gaat lukken in mijn eentje
![]()
![]()
Steer
Nee die past er niet in.. die moet in de koelboxquote:
Da's fijn Bluezz!quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:41 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb vanmiddag nieuwe pillen van de doc gekregen en het lijkt of het wat helpt
Och, ik zie ook zomaar een luxe picknick aankomen....quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee die past er niet in.. die moet in de koelbox![]()
De mand is dan ook niet voor een picknick bedoeld he.. is voor te kamperen![]()
![]()
IMHO geduldwerk......quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:43 schreef Bluezz het volgende:
Dus is het een keukenmandGoed gelukt! K*twerk zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Ja eigenlijk wel.. kampeerkeukenmandquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:43 schreef Bluezz het volgende:
Dus is het een keukenmandGoed gelukt! K*twerk zeker?
Yayquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:41 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb vanmiddag nieuwe pillen van de doc gekregen en het lijkt of het wat helpt
Welke Rick Stein kijken jullie nu dan?quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:43 schreef Bluezz het volgende:
Nog een stukje Rick Stein kijken, hij is in Barcelona![]()
de aflevering dat hij in Barcelona isquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Welke Rick Stein kijken jullie nu dan?
Sinds vandaag mis ik internet, heb ontdekt dat je online serie's kunt terugkijkenquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:55 schreef Bluezz het volgende:
Mediterranian Escapes, binnengehengeld in BBC HD![]()
en dat doe ik dus al heel de dagquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Sinds vandaag mis ik internet, heb ontdekt dat je online serie's kunt terugkijken![]()
Netjesquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:58 schreef DarkElf het volgende:
Hardgelopen, les 204x8 minuten en 4.7 km
nicequote:Op woensdag 21 juli 2010 20:58 schreef DarkElf het volgende:
Nicequote:Op woensdag 21 juli 2010 20:58 schreef DarkElf het volgende:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:01 schreef DarkElf het volgende:
tijdens het lopen (toen ik t ff zwaar kreeg want t was echt wel warm) bedacht ik mij dat ik iets meer dan 4 maanden geleden pas geopereerd ben en nu dus al weer zo aan t hardlopen ben enzo (en dat schijnt echt snel te zijn) dus ik ben zo fier op mezelf!![]()
Je hebt het er maar druk meequote:Op woensdag 21 juli 2010 21:00 schreef borisz het volgende:
Kittens zijn eindelijk rustig. De ontdekkingstocht duurt maar en duurt maar
. Wel erg
. Dan zie je het verschil met Astrix die 17 is en de hele dag slaapt en af en toe om aandacht vraagt
. Die twee daartussen zijn tien en vijf. Fetsje van 5 die zie je een paar keer per dag verder is ze in het bos. Sarah is inmiddels 10 zo af en toe weg is af en toe weg. Wel het mooie is van die laatste twee katten is dat als je in het bos loopt die twee rustig meelopen en ook de weg teruglopen. Die kennen het bos van binnen en buiten. Astrix ook maar die heeft er geen zin meer in, voor hem is de tuin genoeg
.
Leuk om zo het verschil tussen die beesten te zien.
Lees eens een pagina terugquote:
Na mijn vakantie van 3 weken had ik het zwaar. De fysio zei, jamaar, eik heb je nu 6 weken nodig om bij te komen, 3 als ik optimistisch ben.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:01 schreef DarkElf het volgende:
tijdens het lopen (toen ik t ff zwaar kreeg want t was echt wel warm) bedacht ik mij dat ik iets meer dan 4 maanden geleden pas geopereerd ben en nu dus al weer zo aan t hardlopen ben enzo (en dat schijnt echt snel te zijn) dus ik ben zo fier op mezelf!![]()
Het is ook leuk om er druk mee te zijnquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk meeMoet eerlijk zeggen dat ik ookwel in een deuk lig om de 2 poezels hier en ze maken er behoorlijk misbruik van
Volgens mij zijn ze in een paar dagen tijd een kilo aangekomen ofzo
Als mijn moeder erbij is bedelen ze nooit
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is ook leuk om er druk mee te zijn. Te zien hoe ze hun wereld aan het ondekken zijn. Of dat de kittens de staart van de ander pakken
. Blijft dan mooi om te zien.
heeeele oude Ninjaquote:
Ik ook, maar die was wel erg langzaam voor een Ninja-editquote:
Nou ja met 3 waarschuwingen ben je weg.quote:
er liep een scheidsrechter van de KNLTB rond en bij 2 waarschuwingen was je al klaar en mocht je vertrekken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Nou ja met 3 waarschuwingen ben je weg.
Eerste waarschuwing is een waarschuwing, bij de tweede krijg je een strafpunt en bij de derde is het klaar. Althans dat is op de grote toernooien zo.
heel dom van haar om dat kleine vrouwtje te gaan bedreigen. je zou toch denken dat je je na zoveel grote toernooien beter kunt beheersen... not. jammer maar eigen schuld dat ze weg moestquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:31 schreef borisz het volgende:
Vorig jaar kreeg Serena Williams een tweede waarschuwing op Matchpoint tegen en verloor zo het duel met Clijsters.
Goed dat er controle is...quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Nou ja met 3 waarschuwingen ben je weg.
Eerste waarschuwing is een waarschuwing, bij de tweede krijg je een strafpunt en bij de derde is het klaar. Althans dat is op de grote toernooien zo. Al komt het echt bijna nooit voor. Vorig jaar kreeg Serena Williams een tweede waarschuwing op Matchpoint tegen en verloor zo het duel met Clijsters.
De nieuwste film met Leonardo Di Caprioquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Vertel deze ouwe dame eens wat dat is?
Klinkt goed!quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De nieuwste film met Leonardo Di Caprio
Leonardo DiCaprio speelt de geheimzinnige crimineel Cobb. Zijn specialiteit is bedrijfsspionage plegen door in de dromen van zijn slachtoffers in te breken. ‘Extraction’ heet deze methode, waarbij een idee aan de hersens wordt ontfutseld.
Het omgekeerde – een idee aan iemands onderbewustzijn toevoegen - is veel lastiger. Deze nog zelden uitgeprobeerde techniek wordt ‘inception’ genoemd door Cobb en zijn handlangers.
Mijn vriend is er nogal enthousiast over (heeft ook een filmsite en is filmgek) dus ik ben ook erg benieuwd gewordenquote:
Die is sowieso erg goedquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:45 schreef FutureFairytale het volgende:
oh apart! Ik wil de vorige van Leo nog graag zien; Shutter Island. Schijnt goed te zijn.
Ik weet heel weinig van films. Ik was onder de indruk van Johnny Depp in Edward Scissorhands. Toen ik die film op tv zapte.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mijn vriend is er nogal enthousiast over (heeft ook een filmsite en is filmgek) dus ik ben ook erg benieuwd geworden
Sowieso is Leonardo een stuk verder gekomen dan ik ooit verwacht had, als je naar zijn vroege films keek
Ik weet er ook niet zo veel van, weet alleen wanneer ik iets leuk vindquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik weet heel weinig van films. Ik was onder de indruk van Johnny Depp in Edward Scissorhands. Toen ik die film op tv zapte.![]()
En ik ga slapen, trusten iedereen!
trusten!quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik weet heel weinig van films. Ik was onder de indruk van Johnny Depp in Edward Scissorhands. Toen ik die film op tv zapte.![]()
En ik ga slapen, trusten iedereen!
wilde ze niet? of was het toch weer vol toen ze ja zei?quote:
Toen ik wilde gaan boeken bleek de aanbieding ineens voorbij te zijn. En was echt te duur geworden. Dus ging niet door.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wilde ze niet? of was het toch weer vol toen ze ja zei?
en wat nu?
Wat jammerquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:58 schreef Laydina het volgende:
[..]
Toen ik wilde gaan boeken bleek de aanbieding ineens voorbij te zijn. En was echt te duur geworden. Dus ging niet door.
En verder nog wel beetje rondgekeken, maar heb er eigenlijk weinig zin meer in.
Als het niet doorgaat neem ik de vakantie ook niet. Had er wel op zich wel behoefte/zin in, maar2 weken thuis zitten wil ik niet. Dusja even afwachten nog of het gaat veranderen. Maar heb niet veel tijd meer om te beslissenquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:01 schreef FutureFairytale het volgende:
ok dat is jammer![]()
nou ja, als je het net zo leuk hier hebt hoeft het ook niet
Zo is het maar net.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:48 schreef Sarabi het volgende:
Ik weet er ook niet zo veel van, weet alleen wanneer ik iets leuk vind
Ik vind het daarom ook altijd grappig om de recensies te lezen die mijn vriend geschreven heeft.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo is het maar net.
Filmkritieken (alle kritieken eigenlijk) zijn ook maar de beleving van 1 persoon.
En die kan heel ver afstaan van je eigen smaak bijvoorbeeld
Ik ga hem eens even zoeken, die film
Heb het zonnestrand idd nog staan om voor te stellen. Maar het is allemaal net te duur voor wat wij eraan willen besteden. Dus moeten het hebben van de aanbiedingen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Rhodos, La Palma, Fuerteventura, Zonnestrand, Cyprus kun je nog bekijken evt...
Online zijn nog zoveel leuke goedkope aanbiedingen/last minutes te vinden, heb je echt alles al bekeken?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:03 schreef Laydina het volgende:
Als het niet doorgaat neem ik de vakantie ook niet. Had er wel op zich wel behoefte/zin in, maar2 weken thuis zitten wil ik niet. Dusja even afwachten nog of het gaat veranderen. Maar heb niet veel tijd meer om te beslissen
Last minutes betekend in de wereld vooral vanaf 8 augquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:06 schreef Bluezz het volgende:
Online zijn nog zoveel leuke goedkope aanbiedingen/last minutes te vinden, heb je echt alles al bekeken?
http://www.d-reizen.nl/lastminutes al bekeken? Staat bekend als goedkoop.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:08 schreef Laydina het volgende:
Last minutes betekend in de wereld vooral vanaf 8 aug
Ik ben alle sites al af geweest, net als veel duitse sites.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:11 schreef golfer het volgende:
[..]
http://www.d-reizen.nl/lastminutes al bekeken? Staat bekend als goedkoop.
Shutter island is een goeie film vonden wijquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:04 schreef Sarabi het volgende:
Ik vind het daarom ook altijd grappig om de recensies te lezen die mijn vriend geschreven heeft.
Ben het lang niet altijd eens met hem, maarja het is ook maar gewoon 1 mening.
vond ik ookquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Shutter island is een goeie film vonden wij
als ik heel eerlijk mag zijn; je hebt teveel criteria voor wat je wilt. dat kan maar dan moet je niet met de prijs zitten. voor een dubbeltje op de eerste rij is tegenwoordig moeilijk in de reiswereld.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:08 schreef Laydina het volgende:
[..]
Last minutes betekend in de wereld vooral vanaf 8 aug
en er zijn wel plekken in spanje, zoals loret en salou die nog binnen het budget liggen. Maar daar willen we niet heen. Of benidorm en mallorca (is ze al te vaak geweest)
En ook al gaan we voor goedkoop willen we (vooral zij) toch wel een appartement/hotel die nog een beetje goed staat aangeschreven. Dus dat zijn allemaal criteria waar het allemaal moeilijker van wordt.
I know. Ik ben iets wel minder kritisch dan die vriendin van me, maar die moet het ook wel willen natuurlijk. Voor haar is het gewoon een extra vakantie, dusja dan wil ze het of redelijk goed voor goede prijs of niet. Heel logisch natuurlijk.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:47 schreef FutureFairytale het volgende:
als ik heel eerlijk mag zijn; je hebt teveel criteria voor wat je wilt. dat kan maar dan moet je niet met de prijs zitten. voor een dubbeltje op de eerste rij is tegenwoordig moeilijk in de reiswereld.
Navond blagenmammaquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:55 schreef Duderella het volgende:
Navond!Niet bijgelezen, maar als iemand me kan vertellen hoe het met steer is, dan graag.
oh ik begrijp. ja na de beginpagina; hoe verder je komt; hoe duurder het wordt..quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:54 schreef Laydina het volgende:
[..]
I know. Ik ben iets wel minder kritisch dan die vriendin van me, maar die moet het ook wel willen natuurlijk. Voor haar is het gewoon een extra vakantie, dusja dan wil ze het of redelijk goed voor goede prijs of niet. Heel logisch natuurlijk.
Dus moeten gewoon een goede aanbieding zien tegen te komen.
Maar tis meer dat het al 2/3x is voorgekomen dat we iets zagen en dat wanneer we wilden bestellen dat het gewoon niet meer was wat het leek (omdat op beginpagina andere prijs stond dan op de daadwerkelijke bestelpagina. (ze updaten vaak en dat loopt achter enzo)). Dus dat is gewoon kut. En dat we niet bij een bepaalde locatie het WOW effect hebben, maakt het ook lastiger om er geld voor over te hebben.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:55 schreef Den_Haag het volgende:
Laydina, al met vriendin bij een d-reizen winkel naar binnen gelopen?
ahhhhhhquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:58 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga slapen, helemaal alleen in dit grote donkere huis![]()
![]()
![]()
trusten
Trusten. Kijk je eerst wel onder je bedje of er geen monsters liggen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:58 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga slapen, helemaal alleen in dit grote donkere huis![]()
![]()
![]()
trusten
Ja! Wat een prachtig beginfilmpjequote:Op woensdag 21 juli 2010 22:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en Bluezz: vanavond wel weer Fifi hoor!! MOET gewoon!![]()
Ohja! Glas is leeg.. thanx voor de reminderquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:04 schreef Sarabi het volgende:
Zo nu eerst een wijntje en de avondetappe kijken
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohja! Glas is leeg.. thanx voor de reminder
O goddank, goed om te horen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Navond blagenmammaMet Steer gaat het al beter.. gelukkig..
Bleek dat vader en zwager ook ziek waren gewordenquote:
Je moet ook als Chinees niet gaan Chinees eten in Nederland. Dat 'buitenlandse' voedsel kunnen ze niet verteren.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Bleek dat vader en zwager ook ziek waren gewordendus al in NL tijdens het etentje opgelopen..
Pijn is niet goedquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:23 schreef Isabeau het volgende:
Steer, fijn om te lezen dat het beter gaat met je
Ik ben weer op mijn werk en de ct-scan + lab is om nierpathologie op te sporen aangezien ik nog steeds pijn heb.
Dat was het antwoord waar ik op wachttequote:Op woensdag 21 juli 2010 23:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben weer op mijn werk en de ct-scan + lab is om nierpathologie op te sporen aangezien ik nog steeds pijn heb.
quote:
quote:
quote:
quote:
O echt? In Het Restaurant van die avond? Wat vervelend. Rot als dat je vakantie verpest.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Bleek dat vader en zwager ook ziek waren gewordendus al in NL tijdens het etentje opgelopen..
Wat fijn zeg! Mazzelaer!quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik hoef alleen morgenmiddag en vrijdag te werken
(ochtend vrijgenomen, geen spreekuren, zaten met zijn 3tjes das veel te veel en ik had nog overuurtjes van vergaderingen op mijn vrije dag)
Werk zequote:Op woensdag 21 juli 2010 23:44 schreef golfer het volgende:
Ik zet straks wel weer het wekkertje voor wat uurtjes werken.
Ik vind het zo'n verstandige hond he, die Samquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja heerlijk vind ik dat altijd, net ff later beginnen.. hoeft zelfs maar een uurtje te zijn, dat scheelt al enorm!!
Sam en ik hebben afgesproken morgen ochtend lekker uit te slapen. Sam kennende gaat hij dan ipv om 9 uur pas om 9.30 mij wakker stampen.Om vervolgens, wanneer ik me uit bed gesleurd heb en beneden aan de koffie zit, tot minstens 12 uur (oh nee uitslapen dus 12.30
) onder tafel heel hard te gaan liggen snurken
![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n verstandige hond he, die Sam
Ik kan wel iets verzinnen maar er valt geen kwartje dat het een wielrenner is.....quote:
2 glaasjes wijn is toch nog ergens goed voorquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik kan wel iets verzinnen maar er valt geen kwartje dat het een wielrenner is.....
Maar goed voor het eerst dat ik er iets uit kan halen
Ik had er laatst ook een goed!quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik kan wel iets verzinnen maar er valt geen kwartje dat het een wielrenner is.....
Maar goed voor het eerst dat ik er iets uit kan halen
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
2 glaasjes wijn is toch nog ergens goed voor
Welke?quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik had er laatst ook een goed!Maar dat was toeval hoor
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Welke?
Voor deze had ik bedacht:Ja dat is hem iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
weet niet meer wat het laatst nou was..![]()
Ahh jammerquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dat is hem idd![]()
weet niet meer wat het laatst nou was..
Ik heb ze tot nu toe elke dag goed gehad. Doe ook trouw mee met inzenden. Maar nog nooit gewonnnen.quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:55 schreef Bluezz het volgende:
FiFi![]()
Die schapen he? Waarom zijn die zo vreemd geschoren? Onderkant helemaal glad en nog een dakje van Wol bovenop?Ziet er niet uit.
Vandaag was de eerste keer dat ik hem wist (heb ook maar weinig kunnen kijkenquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb ze tot nu toe elke dag goed gehad. Doe ook trouw mee met inzenden. Maar nog nooit gewonnnen.
Vandaag was het trouwens Bartoli.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb ze tot nu toe elke dag goed gehad. Doe ook trouw mee met inzenden. Maar nog nooit gewonnnen.
Vandaag was het trouwens Bartoli.
Ik roep wat ik zie, en golfer kent de naam meestalquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja dat is hem idd![]()
weet niet meer wat het laatst nou was..
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:46 schreef Sarabi het volgende:
Wat ben ik toch stom soms, had een super schattige webshop gevonden maar nooit in favorieten gezet omdat ik toch wel zou onthouden wat het adres was (of in de geschiedenis terug te vinden is)
Nu na de vakantie ben ik het adres dus vergetengrrrr soms ben ik echt blond
Bespaart wel weer geld....
quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:07 schreef Bluezz het volgende:
SunKap : de 11 jaars fokmeet wordt gehouden bij jullie buren
Dat blijkt maar weerquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
nooit op je geheugen vertrouwen met dit soort kleine dingetjes
quote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Hallo!
FC, wat hip dat je grote zoon al zonder ledikant kan! Wat wordt ie groot heh
Steer, ik wilde je ook al gaan bellen tijdens het teruglezen, maar gelukkig gaat t goed beter met je!
Krak, vervelend van je lieve mevrouw met kanker...
Isa, jammer dat je uroloog geen diagnose/oplossing had. Krijg ej wel een diagnose/oplossing na de CT?
DE, zo snel na je operatie al hardlopen, stoer wijf
Sun, hopelijk wonen jij en TAV niet in de buurt van die Oksel-gast. Ik heb echt een internethekel aan m
Zo. Iemand overgeslagen?
Geen idee. Mijn Alzheimer slaat weer toe. Of was het de Korzakov?quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:36 schreef Leintjeuh het volgende:
Kusje voor opa golfer?
Wat ben ik vergeten dan?
Ik heb net de eerste avonddienst na de vakantie gehad.quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:48 schreef Isabeau het volgende:
Hey Lein!Moest je vandaag nou alweer werken of morgen pas?
Ik krijg er gelijk trek vanquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:53 schreef golfer het volgende:
Laatste Rick Stein mediterranian bekeken. Wat is dat toch leuk. Via Spanje, Italie, Griekenland, Marokko en Turkije al die gerechten te zien. En de rode draad is: vers, lokaal gevangen/gekweekt, tomaat, knoflook en niet meer dan een paar ingrediënten per maaltijd.
Flash die maar even hier ook bij mij.quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Nog geen uur later flashte ik haar en 3 andere collega's na de overdracht. Trots een nieuwe bh laten zien
Hipquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:56 schreef PdeHoog het volgende:
Zo eens even de tas inpakken en dan kijken of de wekker om 6 uur kan en ik om 7 uur de deur uit kan lopen om een rondje rustig Delft te doenDat zal dan de eerste keer fotograferen worden tijdens deze vakantie
Ja. En het meest tragische van het verhaal is dat hij nu al 5 jaar in Nederland woont en werkt, en dat zijn gezin letterlijk aan de andere kant van de wereld woont. Hij verdient hier veel meer dan dat hij daar zou verdienen. Hij heeft ook 10 dagen lang gewacht met toestemming geven voor de operatie omdat hij per se wilde wachten tot zijn vrouw er was. Waar dus een visum voor aangevraagd moest worden. En dat was een hele berg gezeik...quote:
Nee johquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee. Er kunnen teveel mensen meelezen. Ik wil helemaal niet in mijn ondergoed op fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |