Ja he? Dat was mij al eerder opgevallen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:55 schreef flying-dutchman het volgende:
MeMo:
Samsung probeert apple op meerdere manieren na te doen![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:48 schreef DarkElf het volgende:
wat doe jij eigenlijk in cul dan FF?
zie zo vaak langskomen dat je iets niet lust...
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:59 schreef DarkElf het volgende:
als steer niet op deze op afkomt is hij echt ziek.
versie 4?quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:03 schreef Sarabi het volgende:
schimmelkaas heb ik nooit geprobeerd maar het klinkt niet echt aantrekkelijk
Verder kan ik echt niet wachten totdat mijn abo is afgelopen ik een Iphone kan kopenben sowieso al verslaafd aan de Iphone van mijn vriend
Voor mij te duur een Iphone.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:03 schreef Sarabi het volgende:
Verder kan ik echt niet wachten totdat mijn abo is afgelopen ik een Iphone kan kopenben sowieso al verslaafd aan de Iphone van mijn vriend
Het is ook wel duur maar denk toch wel dat ik het het waard vindquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Voor mij te duur een Iphone.
Maar zo'n Samsung Star is een kèk dingetje die ik wel zou willen hebben. Goedkoopste bij Pixmania is 101 euro..... nog even over nadenken/overleggen
Als je een abbo hebt zijn ze toch vaak gratis?quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:06 schreef Sarabi het volgende:
Het is ook wel duur maar denk toch wel dat ik het het waard vind
En versie 4 misschiendat zien we dan wel weer
Ze zijn verre van gratis, aangezien de aanschafprijs in je abonnement verwerkt zit. Je betaald de telefoon dus zelf, maar dan verspreid over 24 maanden met waarschijnlijk nog een kleine marge op de telefoon voor de maatschappij.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je een abbo hebt zijn ze toch vaak gratis?
Hij is écht leuk
Samsungs zijn altijd leuk en goed. Koreaquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij is écht leuk
Het zijn mooie dingen, maar waar ben je dan verslaafd aan? Ik heb een telefoon die van alles kan, maar na 2 dagen ben ik er wel weer klaar mee en bel en SMS ik alleen nog, met af en toe een mp3tje tussendoor en incidenteel eens een internetpagina.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:03 schreef Sarabi het volgende:
* (Zuid-) Korea is OK OLÉ OLÉquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Samsungs zijn altijd leuk en goed. Korea
Maar de abo is wel twee x zo duur als die ik nu hebquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij is écht leuk
Ik las het net al in Annie's postquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:18 schreef Sarabi het volgende:
Maar de abo is wel twee x zo duur als die ik nu heb
De spelletjes en snel internet overalquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het zijn mooie dingen, maar waar ben je dan verslaafd aan? Ik heb een telefoon die van alles kan, maar na 2 dagen ben ik er wel weer klaar mee en bel en SMS ik alleen nog, met af en toe een mp3tje tussendoor en incidenteel eens een internetpagina.
Spelletjes op de telefoon vind ik echt geen reet aan, internet alleen als ik echt even een nieuwsbericht of een sportuitslag wil checken. Ik ben gewoon een ouwe lul op dit gebeid denk ikquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De spelletjes en snel internet overal![]()
En alles erg makkelijk in het gebruik
het is vooral het internet overal, dat is zooo verslavend! Dat heb ik ook met mn bbquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De spelletjes en snel internet overal![]()
En alles erg makkelijk in het gebruik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |