Thanksquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:48 schreef xjoyce het volgende:
Oeh die met die trein is erg tofdie snelheid en dan die persoon die ervoor staat! Ik vind het mooie foto's!!
1.8 lensje van canon is fijn he;p
En ik deel je mening wel met DPZ!! al ga ik niet opgeven daar hahaha af en toe vinden ze het mooi wat ik plaats yeah ;p
Je hebt gelijk, thanks!quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:00 schreef Ruud het volgende:
#1 is tof, mooi dat de ene roltrap stil staat. Minpuntje: iets scheef.
Dit dus!quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:53 schreef lkb9000 het volgende:
Erg mooie foto's! Ik zou niet zeggen dat je pas net begonnen bent, je hebt duidelijk een goed gevoel voor compositie enzo!
Die kleuren van de trein zijn prachtig
Ga zo door
Hmm ik vond de zwart-wit variant toch beter eerlijk gezegd. T is nu net of ik op de kermis van Tilburg benquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:27 schreef very het volgende:
Dank u, dank u!
Ik heb mezelf even uitgeleefd in Photoshop op 1 van bovenstaande foto's....dit is eruit gekomen:
[ afbeelding ]
Je kunt beter even linken naar de grote versie, hier op het forum is een maximum van 1024px toegestaan... Zo'n grote foto is niet zo prettig voor bijv. mobiele gebruikers, of voor mensen zoals ik met 0,3 Mbps internet.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:01 schreef very het volgende:
Wow...thanks!
Niet verwacht dat ze zo in de smaak zouden vallen haha
Ik heb de eerste foto een beetje opnieuw bewerkt.
Hier is deze op volle resolutie te bekijken:
[ afbeelding ]
Hij wordt wel gescaled, maar dan moet hij nog steeds eerst de volledige foto van 2600 bij 3600 pixels en weet ik veel hoeveel MB inladen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:58 schreef very het volgende:
Hoi Omniej,
bij mij wordt de foto automatisch gerescaled en clickable.
Maar als dat niet bij iedereen zo is, dan zal ik dat inderdaad aanpassen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |