quote:Dat is wel zo, maar ik denk dat hij toch wel wat weerstand zou krijgen.Op donderdag 28 oktober 2010 15:27 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat is waar, maar Nolan hoeft zich niet aan de chronologie uit de comics te houden.
quote:Hmm daar heb je wel een punt. Hoewel ik BB niet echt heel voorspelbaar vond. Hoewel je natuurlijk al wel weet waar het uit komt en dat is dan natuurlijk wel erg voorspelbaar.Op donderdag 28 oktober 2010 15:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zou het gedurfd vinden indien eens iemand het superhero genre aanpakte zonder origin story, gewoon ergens een korte flashback-sequence van 5 à 10 minuten en gedaan ermee.
Het is geen toeval dat bij veel van die franchises deel 2 veel beter wordt gewaardeerd dan deel 1, want geen voorspelbare ontdekkingstocht meer van de doorgaans saaie held, maar wel leuke verhalen of boeiende bad guys.
quote:Misschien doen ze 't bij Green Lantern. Uiteindelijk is diens verhaal niet veel meer dan "Hier, een ring. Veel plezier ermee."Op donderdag 28 oktober 2010 16:19 schreef Breuls het volgende:
Ik hoop dat Nolan/Goyer/Snyders Superman-film het verhaal oppakt zonder origin. En met oppakt bedoel ik niet perse het vervolgen van de Donner/Singer verhaallijn, maar gewoon *boem* in Supermans leven beginnen. Ik zie Nolan/Goyer er wel voor aan er een dergelijke visie op na te houden.
quote:Ik gok nog steeds op Hush, die schijnt vaak van gedaante te wisselen, en dat past wel bij Tom Hardy.Op donderdag 28 oktober 2010 18:15 schreef Breuls het volgende:
IMDb noemt Tom Hardy's rol als Harvey Bullock. Als gerucht, overigens. Ik ken 'm niet, dus kan er niks over zeggen.
quote:Ik denk dat dat ook de grap wasOp donderdag 28 oktober 2010 19:01 schreef Starkiller het volgende:
[..]
Kan niet want dat is een karakter van Marvel.
quote:GL lijkt me wel vet, Flash lijkt me niet zo.Op donderdag 28 oktober 2010 18:10 schreef Breuls het volgende:
Overigens is GL wel de eerstvolgende van de DC helden die met een film komt. Superman en Batman komen beiden pas in 2012, voor Flash moet het scenario nog voltooid worden en verder staat er (volgens mij) niks in de steigers.
quote:Hush is niet iemand die van gedaante verwisselt. Hij heeft wel Batman elke keer op het verkeerde been proberen te zetten over wie hij is en daar gebruikte hij iedereen voor. Hij deed bijvoorbeeld alsof hij Jason Todd was (die al dood was) maar dat was uiteindelijk Clayface en niet Hush.Op donderdag 28 oktober 2010 18:46 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik gok nog steeds op Hush, die schijnt vaak van gedaante te wisselen, en dat past wel bij Tom Hardy.
Scarecrow kreeg in Inception weer een zak over zijn hoofd.
Tom Hardy wisselt van gedaante in Inception, en speelt dus Hush in Batman.
quote:Oh, dat had ik dan verkeerd begrepen :SOp donderdag 28 oktober 2010 20:44 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hush is niet iemand die van gedaante verwisselt. Hij heeft wel Batman elke keer op het verkeerde been proberen te zetten over wie hij is en daar gebruikte hij iedereen voor. Hij deed bijvoorbeeld alsof hij Jason Todd was (die al dood was) maar dat was uiteindelijk Clayface en niet Hush.
quote:Hush is also able to perform plastic surgery on himself, no matter how painful it may be, using minimal anesthetic and sheer force of will. He's implied to have removed the pacemaker installed on his own heart by himself, and has shown the ability to grant himself the appearance of someone else, like Bruce Wayne, without using masks but only a long series of planned surgeries on his own face, with the aid of a simple mirror.
quote:Hmmm het kan zijn dat het om een ander verhaal gaat. In het verhaal "Hush" doet hij dat in ieder geval niet. Hij heeft wel verband om zijn gezicht, maar alleen om zijn identiteit te verhullen.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:01 schreef Tanin het volgende:
[..]
Oh, dat had ik dan verkeerd begrepen :S
Wikipedia zei:
[..]
quote:Ok. Ik hebt nooit comics gelezen, en iemand (ik denk jij) noemde Hush, dus toen ben ik gaan lezen op wikipedia.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:44 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hmmm het kan zijn dat het om een ander verhaal gaat. In het verhaal "Hush" doet hij dat in ieder geval niet. Hij heeft wel verband om zijn gezicht, maar alleen om zijn identiteit te verhullen.
Ik heb even nog wat na gelezen en op een bepaald moment doet hij dat wel, maar dat is een stuk later dan in de eerste verhalen van hem
quote:Is ook zo.Op zaterdag 30 oktober 2010 08:23 schreef Patch het volgende:
Ik dacht dat Harvey Bullock die stevige detective met hoekige kaaklijn was die ook in de animatie-serie rondliep naast Gordon.
Dat is het ook. In Hus heeft hij zowat elke vijand van Batman gebruikt om hem te pakken.quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 19:17 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ok. Ik hebt nooit comics gelezen, en iemand (ik denk jij) noemde Hush, dus toen ben ik gaan lezen op wikipedia.
Either way, hij klink als een badass manipulator, dat kan wat worden!
Een badass waar grapjes over gemaakt worden, klinkt als de juiste rol voor Tom Hardyquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:20 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat is het ook. In Hus heeft hij zowat elke vijand van Batman gebruikt om hem te pakken.
Harvey Bullock is idd die fat ass detective.
Aangezien Batman een outlaw is geworden in TDK zal hij wel 1 van de belangrijkste mensen zijn die hem wil pakken.
Hij is trouwens in de comics iets meer bad ass dan in die televisie serie waar hij toch regelmatig een beetje belachelijk wordt gemaakt.
Ik ben in ieder geval heel erg benieuwd. Hoe ze nu weer het verhaal gaan invullen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:36 schreef Tanin het volgende:
[..]
Een badass waar grapjes over gemaakt worden, klinkt als de juiste rol voor Tom Hardy
Verrassend!quote:Op maandag 1 november 2010 20:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Ze zijn nu trouwens op zoek naar een vrouw voor de vrouwelijke hoofdrol.
Het zal niet voor de rol van Alfred zijn neequote:Op maandag 1 november 2010 20:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Ze zijn nu trouwens op zoek naar een vrouw voor de vrouwelijke hoofdrol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |