Nee Depp is niet geschikt voor zo'n rol. Krijg je alweer een soort van jack sparrowquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik hoop ergens dat onze vriend Depp the Riddler gaat doen. The Dark Knight was zo'n succes door het fantastische spelen van The Joker, als je dat wil evenaren zul je een briljant iemand moeten hebben voor de schurk in deel 3. Depp is naar mijn mening de ideale kandidaat om zo'n sfeer neer te kunnen zetten.
Hoeft van mij ook niet idd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee Depp is niet geschikt voor zo'n rol. Krijg je alweer een soort van jack sparrow
Hij weet wie batman is en probeert Fox te chanteren ermeequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:19 schreef Dos37 het volgende:
Welke rol had Mr. Reese in TDK? Ik kan hem zo niet voor de geest halen.
Ja, dat hoop ik inderdaad ook zeg! Dat is nog even afwachten, spannend!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:42 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben echt belachelijk benieuwd wat de volgende Batman film gaat worden. Als Nolan maar wel regisseur wordt!
Johnny Depp speelt maar één rol, alleen met andere make-up. The Riddler moet ook geen kopie gaan worden van Jim Carrey's riddler, die hebben we nu al wel gezien.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik hoop ergens dat onze vriend Depp the Riddler gaat doen. The Dark Knight was zo'n succes door het fantastische spelen van The Joker, als je dat wil evenaren zul je een briljant iemand moeten hebben voor de schurk in deel 3. Depp is naar mijn mening de ideale kandidaat om zo'n sfeer neer te kunnen zetten.
Subtiel sarcasmequote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:41 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ja, dat hoop ik inderdaad ook zeg! Dat is nog even afwachten, spannend!
Je zou er wel als wending aan kunnen geven dat niet alleen mensen bang waren voor de Joker, maar ook mensen door hem geinspireerd werden. resultaat: Harley Quinn die zich een beetje vergelijkbaar met de Joker gedraagtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:00 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zou Harley Quinn graag zien. Jammer dat dat moeilijk is zonder de Joker.
Er is maar één Catwoman.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:55 schreef Netsplitter het volgende:
Er werdt in TDK door Fox wel een hint gegeven naar Catwoman bedenk ik me nu.
Sort of.
Dat zou ook wat zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Je zou er wel als wending aan kunnen geven dat niet alleen mensen bang waren voor de Joker, maar ook mensen door hem geinspireerd werden. resultaat: Harley Quinn die zich een beetje vergelijkbaar met de Joker gedraagt
Dat zeiden ze ook van de joker.quote:
Wat dan? heb ik weer gemist...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:55 schreef Netsplitter het volgende:
Er werdt in TDK door Fox wel een hint gegeven naar Catwoman bedenk ik me nu.
Sort of.
Welke dan? Ik vond Michelle Pfeifer niet echt geweldig.quote:
Bruce is op een gegeven moment te grazen genomen door een paar honden, dus laat hij een nieuw pak maken door Fox.quote:
Ah dat stukje ja.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Bruce is op een gegeven moment te grazen genomen door een paar honden, dus laat hij een nieuw pak maken door Fox.
Dat pak is op een gegeven moment klaar en vraagt of het bestand is tegen honden.
Antwoord Fox dat het zeker wel bestand is tegen katten.
Michelle Pfeiffer was gewoon fenomenaal. Als ze haar terug brengen een vrouw met klasse, Marion Cotillard ofzo.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:01 schreef Komakie het volgende:
[..]
Welke dan? Ik vond Michelle Pfeifer niet echt geweldig.
Ik vond Jack Nicholson helemaal niet goed, nooit gevonden ook. En zo kun je wel de hele tijd karakters terug brengen, super saaiquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook van de joker.
Ik ben niet zo'n fan van Pfeiffer. Haar karakter stond mij niet zo aan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Michelle Pfeiffer was gewoon fenomenaal. Als ze haar terug brengen een vrouw met klasse, Marion Cotillard ofzo.
Ja The Riddler lijkt me super vet. Maar Harley Quinn is buiten de fandom ook niet heel erg bekend geloof ik en daar kun je ook heel wat moois mee doen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:40 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van Pfeiffer. Haar karakter stond mij niet zo aan.
Over dat terug brengen van personages:
Het vervelende is dat Batman een aantal aansprekende personages heeft en die dus altijd terug komen. Als je kijkt wie er al in films gezeten hebben en wie er nog over zijn die heel veel mensen wel kennen.... Dat zijn er niet zo veel meer dus kom je vaak terug op dezelfde karakters. Sowieso kan iemand als The Riddler wel heel vet worden neergezet natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |