Ik wilde net zeggen, godverdomme Stroek, bedankt man! Wow....quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wel fijn toch dat we weten hoeveel blaren Mike heeft?
als je andere vragen hebt wil ik hem die morgenvroeg best even stellenquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wel fijn toch dat we weten hoeveel blaren Mike heeft?
Zweet hij ook en wat is deze week zijn voedingspatroon?quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als je andere vragen hebt wil ik hem die morgenvroeg best even stellen
Of ie al gestruikeld is en face down ass up in het riet is beland.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als je andere vragen hebt wil ik hem die morgenvroeg best even stellen
Ik denk dat ik het weet.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Die ander naam was 7 jaar geleden of zo.
Ik speel ook muziekjes op de mobiel af. Werkt prima door!quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:22 schreef Waxxer het volgende:
Onerhoudsmedewerkers die al bellend rondlopen en muziekjes via hun mobieltje afspelen, helpen ook niet echt voor een vruchtbare voortzetting van het proces waar ik middenin zit.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik speel ook muziekjes op de mobiel af. Werkt prima door!
Ja, eerst stond de cd van Amelie op, en nu dezequote:
Is wel even andere koekquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, eerst stond de cd van Amelie op, en nu deze
Ik krijg daar altijd kippenvel vanquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:48 schreef Ang3l het volgende:
Erik! Het snelle harde stuk in the road to awe komt e rnu aan!
Ik stop ff met werken
Met wie lig jij te krikken?quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo'n middag vrijen ook wel.
/slechte woordgrap.
Je geeft waarschijnlijk gewoon toestemming voor gebruik van de foto'squote:Op woensdag 21 juli 2010 16:24 schreef Ang3l het volgende:
Pfff, moet ik een portretrecht overeenkomst gaan tekenen voor die shoot van vorige weekDaar snap ik toch heeul nie veul van!
Ja er was idd weinig moeilijks aan toen ik hem eenmaal opende.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je geeft waarschijnlijk gewoon toestemming voor gebruik van de foto's
Hoe heetquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..] Mooier dan degene die heet uiteindelijk is geworden
Wel even opletten of je de foto's zélf wel mag gebruiken, of alleen na toestemming van de fotograaf..quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je geeft waarschijnlijk gewoon toestemming voor gebruik van de foto's
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja er was idd weinig moeilijks aan toen ik hem eenmaal opende.
Stond alleen niets in over de andere foto's die gemaakt zijn door hem, alleen over de ene die gekozen is, dat ik die op canvas van 90x160 krijg.
Hij had er wel iets over gezegd dat ie ze digitaal mee kon geven op lagere resolutie maar dat moest ie ff aan de trudo vragen, dus dat heb ik ff in de reply gezegd, gevraagd of dat nog kon.
Ik hoop 't wel, want daar zaten (vond ik) hele mooie tussen. Mooier dan degene die heet uiteindelijk is geworden
Daar staat dus niks over in omdat er alleen maar over die canvas print gesproken wordt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wel even opletten of je de foto's zélf wel mag gebruiken, of alleen na toestemming van de fotograaf..
Mwa. matigquote:
Je bent een tokkie/kamper.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga vanavond weer naar de kermis in Tilburg
Ja ik ga een tattoo laten zetten omdat we een jaar bij elkaar zijnquote:
Je brengt'm toch maar eerlijk terug, uiteindelijk..?quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga vanavond weer naar de kermis in Tilburg
Keltische lettersquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je brengt'm toch maar eerlijk terug, uiteindelijk..?
Ha Tha.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedemiddag G_E! Straalt jouw innerlijke zonnetje ook zo fel?
Dat is als het je oren uit komt.quote:
Want er gáát me wat om in dat bolletje!quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:09 schreef Great.Expectations het volgende:
Precies, daarom stel ik jullie niet te veel bloot aan mijn innerlijke zonnekracht.
Het klinkt zo wel heel liefquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Want er gáát me wat om in dat bolletje!![]()
Als je innerlijke waxine lichtje een burn-out heeft, dan komt de earwax uit je oren?quote:
Nou.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Want er gáát me wat om in dat bolletje!![]()
Misschien eeen Waxxer?quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:14 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Als je innerlijke waxine lichtje een burn-out heeft, dan komt de earwax uit je oren?
Met z'n vieren in de keuken? Als hij maar geen ruzie krijgt met zichzelf.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:14 schreef Ang3l het volgende:
Cairon-Dosadi-Phalanx-KugariKen gaat vanavond voor ons koken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |