quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:16 schreef Waxxer het volgende:
Hier dan de linq: http://forum.fok.nl/topic/1498109/7/50
[HOMO] 2835 - Ja nou ik denk en denk maar kan niks bedenken.
Daar kwamen we dus vandaan.
De H:
H
Als je een nieuw topic opent, kun je [hier] de H halen ofzo.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:34 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Ik vind het al knap dat jouw soort mensen op internet kunnen komen, en hebben leren typen, ik dacht dat ze jullie alleen leerden hoe je het zwembad schoon moet maken of hoe je sinasappels moet plukken.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:41 schreef Deceit het volgende:
[..]
Die kunnen ze krijgen, maar om over heen te fappen is net alsof ik helemaal geen standards heb
Och verrekquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij's eigenlijk helemaal niet zo enorm sexy, maar op bewegend beeld (Taking Woodstock, Glee) vind ik 'm enorm knap.
Andersoooohoooom!quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:47 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Deceit heeft een hekel aan je TheVulture... ik zou dat echt niet pikken hoor.
I'll livequote:Op woensdag 21 juli 2010 12:47 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Deceit heeft een hekel aan je TheVulture... ik zou dat echt niet pikken hoor.
een hekel is een groot woord... ik heb gewoon niks met je... da's een nuanceverschilquote:
Van wie?quote:
Het zijn meer Dosadi en Deceit... ik werd er ineens met mijn haren bijgesleept alsof ik iets met Deceit zou hebbenquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kinderen slaat in dit geval op jullie
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
een hekel is een groot woord... ik heb gewoon niks met je... da's een nuanceverschil
jij had popcorn voor je catfight, dus die kreeg je..quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zijn meer Dosadi en Deceit... ik werd er ineens met mijn haren bijgesleept alsof ik iets met Deceit zou hebben
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:53 schreef Deceit het volgende:
[..]
jij had popcorn voor je catfight, dus die kreeg je..
Wij hebben ook niet gezoendquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik haat SAJ. Omdat we nog steeds niet gezoend hebben. En ik heb nog wel krullen. Belachelijk!
Da's toch al lang weer over man! MisterO heeft een nieuwe!quote:
Jij bent ook bezetquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wij hebben ook niet gezoend
Ik heb uberhaupt nog geen [HOMO] gezoend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |