Ook niet extreem raar of zo: vorig jaar stonden we buiten te dansen voor de Grolsch tijdens Beverly hills 80'90'00s. Er werd door anderen onder andere zo'n tunneltje gemaakt waar mensen dan doorheen dansten vanuit de Grolsch, over het podium wat er buiten stond, en nog even verder op het gras. Ook werd de macarena gedanst.
Op een gegeven moment was het tijd voor een polonaise. Wij sloten er bij aan, en ineens besloot men vooraan in de polonaise het presshouse binnen te vallen en de rest (sommigen onder protest, maarja ze werden gewoon meegepolonaist

) volgde. We stonden namelijk vlakbij het presshouse (die houten barn tegenover de Grolsch). De deur was geloof ik open, en voor de ingang stond een vrouwelijke portier/ beveiliger.
De beveiligster probeerde ons nog tegen te houden, maar ze kon niet tegen zo'n enorm lint aan hossende mensen op

dus wij heel rondje door het presshouse gehost en weer naar buiten. Binnen keken ze wel even verrast op

Zaten allemaal mensen binnen, en buiten op de achterplaats was een BBQ gaande (hosten we ook langs). Helaas geen muziek meer te horen binnen, en we mochten toch niet binnen zijn, dus weer naar buiten gepolonaist.
Vind t nog steeds jammer dat ik er geen filmpje van heb teruggevonden op youtube van press/ guests die daar toevallig binnen waren en het hebben gefilmd (we werden geloof ik wel door wat verraste lui gefilmd/ op de foto gezet).
[ Bericht 1% gewijzigd door bulbjes op 24-08-2013 19:13:43 ]