abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130414471
Niet een heel vreemd verhaal dit, wel leuker dan een tvp :P

Ik had een erg leuke buurman, die altijd dronken, stoned, of onder invloed van iets anders leek te zijn. Ik eet vegetarisch en dat scheen hij enorm interessant te vinden, hij kon er maar niet niet over op houden. Zo ook elke keer als ik hem tegen kwam, dan zong hij op maximaal volume "VEGETARIËR MAG IK JE FOTO?!", om vervolgens, elke keer weer samen met mij en zo veel mogelijk anderen op de foto te gaan. _O- Ook heeft hij een keer met een groep heel hard "vegetariër waar ben je??" lopen roepen over de camping, en toen ik zwaaide bezwoer hij dat hij nooit meer vlees zou eten, als eerbetoon aan mij. :D

Later die dag zag ik hem genieten van z'n hamburger, hopen dat dat betekende dat hij weer een beetje nuchter was. _O-
pi_130420428
Ook niet extreem raar of zo: vorig jaar stonden we buiten te dansen voor de Grolsch tijdens Beverly hills 80'90'00s. Er werd door anderen onder andere zo'n tunneltje gemaakt waar mensen dan doorheen dansten vanuit de Grolsch, over het podium wat er buiten stond, en nog even verder op het gras. Ook werd de macarena gedanst.

Op een gegeven moment was het tijd voor een polonaise. Wij sloten er bij aan, en ineens besloot men vooraan in de polonaise het presshouse binnen te vallen en de rest (sommigen onder protest, maarja ze werden gewoon meegepolonaist :P) volgde. We stonden namelijk vlakbij het presshouse (die houten barn tegenover de Grolsch). De deur was geloof ik open, en voor de ingang stond een vrouwelijke portier/ beveiliger.
De beveiligster probeerde ons nog tegen te houden, maar ze kon niet tegen zo'n enorm lint aan hossende mensen op _O- dus wij heel rondje door het presshouse gehost en weer naar buiten. Binnen keken ze wel even verrast op :') Zaten allemaal mensen binnen, en buiten op de achterplaats was een BBQ gaande (hosten we ook langs). Helaas geen muziek meer te horen binnen, en we mochten toch niet binnen zijn, dus weer naar buiten gepolonaist.

Vind t nog steeds jammer dat ik er geen filmpje van heb teruggevonden op youtube van press/ guests die daar toevallig binnen waren en het hebben gefilmd (we werden geloof ik wel door wat verraste lui gefilmd/ op de foto gezet).

[ Bericht 1% gewijzigd door bulbjes op 24-08-2013 19:13:43 ]
pi_142367700
Iemand vorig jaar nog wat mee gemaakt wat je toch hier even moet delen :P?
  woensdag 16 juli 2014 @ 18:00:23 #79
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_142368984
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Iemand vorig jaar nog wat mee gemaakt wat je toch hier even moet delen :P?
Ergens achter ons was ene Jelle blijkbaar ontmaagd. Dat werd dus ook honderden keren per dag geroepen en gezongen, en later zagen we die Jelle met een cape en een kroon op lopen. Wel even een foto genomen natuurlijk. Het leuke was, dat legde zei nog uit aan ons, dat dat meisje gewoon een paar tentjes ernaast sliep _O- :')

Niet heel vreemd ofzo, maar het was wel grappig.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_142371426
Dat er een klein blond meisje achter m'n tent zat te schijten. Daarna ging ik met haar en een maat naar Walibi / Six Flags en bood ze ons coke aan in het reuzenrad.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2014 19:14:29 ]
  woensdag 16 juli 2014 @ 19:16:36 #81
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_142371527
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:13 schreef Nielsch het volgende:
Dat er een klein blond meisje achter m'n tent zat te schijten. Daarna ging ik met haar en een maat naar Walibi / Six Flags en bood ze ons coke aan in het reuzenrad.
:{

Eckt? _O-
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_142371954
In 2001 stond ik met een maat van mij bij het concert van Pulp. Dat was toen een van zijn favoriete bands. Zijn vriendin (metalmeisje) vond het zo kut en wilde weg. Hij bleef, waarop zij het uitmaakte. Maat trok enkel zijn schouders op.
pi_142393201
Ben nog maar één keer geweest, was op donderdagavond in de 24-uurstent. Eerst stond dat strondvervelende nummer Mexico van volgens mij zangeres zonder naam ofzo op. Maar tijdens die uithaal veranderde het ineens in een of ander metal nummer. Iedereen begon te springen en te pitten. Was een erg grappig gezicht. Helemaal, omdat het totaal niet zag aankomen, was ook aardig onder invloed.
pi_142516797
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:13 schreef Nielsch het volgende:
Je zou het bijna zelf niet kunnen verzinnen.. :|W
pi_142548805
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 14:44 schreef msacras het volgende:
Niet een heel vreemd verhaal dit, wel leuker dan een tvp :P

Ik had een erg leuke buurman, die altijd dronken, stoned, of onder invloed van iets anders leek te zijn. Ik eet vegetarisch en dat scheen hij enorm interessant te vinden, hij kon er maar niet niet over op houden. Zo ook elke keer als ik hem tegen kwam, dan zong hij op maximaal volume "VEGETARIËR MAG IK JE FOTO?!", om vervolgens, elke keer weer samen met mij en zo veel mogelijk anderen op de foto te gaan. _O- Ook heeft hij een keer met een groep heel hard "vegetariër waar ben je??" lopen roepen over de camping, en toen ik zwaaide bezwoer hij dat hij nooit meer vlees zou eten, als eerbetoon aan mij. :D

Later die dag zag ik hem genieten van z'n hamburger, hopen dat dat betekende dat hij weer een beetje nuchter was. _O-
Geniaal

Ik heb zoveel verhalen, maar deze blijft wel bij:

Volgens mij was dit 2 jaar geleden. Zondag avond/nacht waren we even bij het tentenkamp met de groep om vervolgens terug te lopen voor Kees van Hondt. Op de heenweg naar het festivalterrein. ligt er een partytent omver ergens in het gras. Wij roepen uit lol "JA, mee het terrein op!!". Blijkbaar vond de groep die achter ons liep dat een uitstekend idee, dus die rennen er keihard op af. Uiteindelijk zijn we met een stuk of 20 man al rennend en aangemoedigd door omstanders de poort in gerent met de partytent hoog boven ons hoofd. Schreeuwend en bulderend rennen we er dwars doorheen, tent uiteraard aan diggelen. Bewaking vond het 10x niks, maar wij kwamen niet meer bij van het lachen

Dit is niet bizar, maar wel humor om even te delen:
Verder zaten wij een keer op het gras s'middags en werden we aangesproken door een stel Britten met de vraag: "Do you got any pills?" Blijkbaar dacht een maat van mij dat ze bier wilde (JA, PILS *wijst naar eigen bier*, KAN JE HIER OM DE HOEK HALEN!!!). We besloten pas na een paar minuten te vertellen dat ze XTC wilde. Briljantste is nog dat hij reageerde met "Owh.. yea, I don't have that"...
pi_142551107
Ook niet vreemd maar wel mooi.

Lowlands 2011, was mijn eerste LL en zat lekker te genieten van een Loempia van de Low Chi Min. Zomaar uit het niets kwam een of andere gast naar me toegelopen en gaf me een knuffel. Met vervolgens de woorden: Ik ben erg blij dat je er ook bij bent. Daarna liep hij weer weg. Kende die man ook totaal niet :P.
pi_142552387
Niet heel vreemd, maar wel uhm ja grappig;

In 2000 of 2001 (de versie met de hittegolf) stond er naast ons op de camping een groep met een grote partytent. Er was altijd wel iemand van die groep aan het bierdrinken onder die tent, dus altijd een mogelijkheid tot een praatje... zou je zeggen...

Ware het niet dat er in die partytent een geluidsinstallatie stond waar continu op repeat 24 uur per dag "The Summer is Magic" van Playahitty uitknalde.

Tuurlijk werd je er ook gek van, vooral 's nachts, maar ergens kon ik er ook wel enorm om lachen. Duizenden keren achter elkaar dat nummer.

maandag 21 juli 2014 @ 15:03:23 #88
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_142554430
Dat was 2001 dan. En wij waren het niet, wij hadden de CD van K-Otic.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')