jah wedstrijdenquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik slaap zo slecht met die warmte
[..]
Mogguh Ollie bijna vakantie Geen vakantie he? Wedstrijd ? Toch?*O*
wat voor wedstrijd?quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:32 schreef Olle. het volgende:
[..]
jah wedstrijden![]()
Maar ook wel beetje vakantie hoor
GFquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:32 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is zo lekker om in je topje en rokje buiten te flaneren
ik ga voor je duimen (aanmoedigen gaat zo lastig) Hoelang ben je weg?quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:32 schreef Olle. het volgende:
[..]
jah wedstrijden![]()
Maar ook wel beetje vakantie hoor
Nee nee nee jij hebt duidelijk niet goed gelezen het is Panda's Menstrueel Syndroom of nog beter. Panda is Megaintelligent Syndroomquote:
thnx LL dat moet helpen!quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
GF![]()
Ja ik hoop het zo... ik vind het maar niets dat benauwde hete weer. Tis allemaal NET over de top. Graadje of 23 is prima, precies goed
Maarjawe hebben het niet voor het zeggen
[..]
dat is waar
![]()
[..]
ik ga voor je duimen (aanmoedigen gaat zo lastig) Hoelang ben je weg?
Succesquote:
succesquote:
Succesquote:
quote:
En jij ook veel succesquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:50 schreef Olle. het volgende:
[..]
thnx LL dat moet helpen!
dinsdag ben ik er weer!
Ook goeiemiddagquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:03 schreef Trevland het volgende:
Middag Lui![]()
![]()
Oh wat heb ik lekker geslapen
ik was fuckin 6 uur er al uitquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:03 schreef Trevland het volgende:
Middag Lui![]()
![]()
Oh wat heb ik lekker geslapen
Hey Liefiequote:
Hey Giertjequote:
mja ik ben dan duidelijk een werk knolquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Liefie![]()
![]()
![]()
![]()
Erg hemaar ik lag er ook pas rond een uurtje of 3 in
![]()
![]()
[..]
Hey Giertje![]()
Iets met werkpaarden en luxe paarden
Een gevalletje, je moet er bij geweest zijnquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:27 schreef Panda72 het volgende:
Zo lekker gegegeten weer. Was een beetje aan het geinen in de kantine en zei tegen mijn gewaardeerde collega's. Ik lijk niet op een vent en ben ook nog eens superintelligent.
Een paar tellen later komt het uberkreng de kantine binnenlopen en kijkt met een afkeurend(ik ben 100 keer beter dan jullie) blik onze kant uit. Waarop een collega keihard door de kantine gilt he daar heb je H. Zij lijkt op een vent en is ook niet superintelligent. Ze kon het niet waarderen.En ik heb mij verslikt in mijn verse jus d'orange.
Ja en wij hebben altijd puberhumorquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een gevalletje, je moet er bij geweest zijn
Liebchen! Gefeliciteerdquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Een Thee Vind Post, want ga er vandoor :d Fijne dag allemaal
Opblaaskrokodil tochquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
En natuurlijk mijn grote paarse reddingsboei!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |