Valt wel mee toch, je hebt... natuur? Af en toe een concert van Normaal?quote:Op woensdag 21 juli 2010 05:16 schreef Futureone het volgende:
Woonde ik maar in Amsterdikkiedam, hier in deze klote Achterhoek is geen FUCK te doen mannn.
Ik haat boeren en alles wat er mee te maken heeft, boeren mensen die zeiken op buitenlanders terwijl ze zelf niet eens Nederlands praten.quote:Op woensdag 21 juli 2010 05:19 schreef gazpach het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, je hebt... natuur? Af en toe een concert van Normaal?
Zullen we een weekje ruilen dan ?quote:Op woensdag 21 juli 2010 05:22 schreef Futureone het volgende:
[..]
Ik haat boeren en alles wat er mee te maken heeft, boeren mensen die zeiken op buitenlanders terwijl ze zelf niet eens Nederlands praten.![]()
Daarbij, is een grote stad meer te doen dan op een weiland.
Cities![]()
Villages
Wat dan, wil jij liever in een dorp wonen waar nog niet eens winkel is, met allemaal racisten die nooit een buitenlander hebben gezien of kennis mee hebben gemaakt, mensen die denken dat ze boven jou staan.quote:
Als ik om vier uur 's nacht honger heb, wil ik niet tot 8 uur 's ochtends wachten.quote:
Ja als je het zo bekijktquote:Op woensdag 21 juli 2010 05:26 schreef Futureone het volgende:
[..]
Wat dan, wil jij liever in een dorp wonen waar nog niet eens winkel is, met allemaal racisten die nooit een buitenlander hebben gezien of kennis mee hebben gemaakt, mensen die denken dat ze boven jou staan.
Discotheek 30km verderop wat niks is.
10 minuten van de dichtstbijzijnde stad die de mensen hier zien als Arnhem en als ze naar Arnhem gaan is dat Amsterdam voor ze
Daarbij ook nog lelijke wijven.![]()
En dit is maar iets kleins he, nog niet het complete plaatje ervan.
En wat zijn jou nadelen van een stad?
werkt dat? BK bij schiphol is toch achter de controle?quote:Op woensdag 21 juli 2010 05:33 schreef SillyWalks het volgende:
ff naar Schiphol rijden kan ook. Burger King is open. Wel even vantevoren een vluchtnummer op hun site opscharrelen zodat je kan zeggen dat je iemand komt ophalen.
Nee, voor.quote:Op woensdag 21 juli 2010 05:34 schreef willemwaus het volgende:
[..]
werkt dat? BK bij schiphol is toch achter de controle?
Ah-to-go heeft weinig keus (hoewel ik er weleens heen gegaan ben, maar is toch niet echt de moeite om helemaal naar CS te fietsen voor croissantje en een pak melk), die avondwinkel bij de Clerqstraat is om de hoek maar gaat ook voor drie uur 's nachts dicht. Dat tentje bij de Stopera weet ik niet, maar ben er overdag weleens geweest en het lijkt me niet aantrekkelijk genoeg om naar Centrum-oost voor te fietsen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 05:28 schreef SillyWalks het volgende:
Slijterij/avondwinkel Sterk bij de Stopera is vaak tot laat open, zeker in het weekend. Er zit er ook een in West (de clercqstraat ofzo).
Verder is er een "24/7" pizzazaak die bezorgt tot 5 uur. Mits ze niet failliet zijn.
AH To Go op stations gaat vroeg open.
Verder is een goed gevulde koel-vries combinatie altijd een goed idee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |