Dat lag wel aan hen. Met alle Nederlanders kon ik uren lullen, de Belgen gingen steeds gezellig Vlaams praten. En vriendin lag te slapen terwijl ik daar nog geen zin in had, dus ik ging de camping afstruinen voor gezelligheid.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat ligt echt niet aan henAls je ze ook maar een beetje netjes benadert zijn ze echt veel behulpzamer dan Hollanders. Daarbij: WHAT...THE...FUCK doe jij alleen op Werchter??
Weet hij het ook al?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oja en ik ga trouwen met de zanger van The Subs.
Ik niet, donderdag op vakantie om 5u, dus heb slaap nodig.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:56 schreef Bol_Wan het volgende:
2 blikjes energiedrank naar binnen geknald, ik hou et wel vol tot 1 uur
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik niet, donderdag op vakantie om 5u, dus heb slaap nodig.
Tot morgen!![]()
quote:
Ahh da's lief.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:01 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Hopelijk tot wat sneller als de vorige keer
is er zomaar tussendoor gefloept, gelukkigquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:04 schreef Bol_Wan het volgende:
ik wil eigenlijk wel eens een goeie rockplaat vanavond
Je weet dat Vlaams ook gewoon Nederlands is?? dat is echt niet zo moeilijk te verstaan. Of wacht, misschien voor jullie Hollanders welquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat lag wel aan hen. Met alle Nederlanders kon ik uren lullen, de Belgen gingen steeds gezellig Vlaams praten. En vriendin lag te slapen terwijl ik daar nog geen zin in had, dus ik ging de camping afstruinen voor gezelligheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |