Wauw, een nieuw dieptepuntquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
ben loeso van de bier en drank. Lauwe pappie
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Beuken = Pope Of Dope.Beter welllll hahahihihi. 3FM moet even The Subs gaan draaien.
I am the Pope of Dope, I come from Walifornia.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]! dé zomerhit van dit jaar: The pope of dope! dat zou letterlijk heel dope zijn
![]()
Vreemd genoeg herkenbaarquote:You had a boyfriend
Who looked like a girlfriend
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
I am the Pope of Dope, I come from Walifornia.
Daar moet je niet op dansen, daar moet je op je bed bij gaan liggen, je ogen dichtdoen en je begeven naar de prachtige stranden van Hawaii.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:43 schreef -Hans- het volgende:
JAjajajajajajajajajajaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
nieuwe Gorillaz! Ik ga ff door de kamer dansen. wat een track
Zal het bij de volgende keer ff proberenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Daar moet je niet op dansen, daar moet je op je bed bij gaan liggen, je ogen dichtdoen en je begeven naar de prachtige stranden van Hawaii.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:46 schreef Bol_Wan het volgende:
dit heeft echt de potentie om net zon legendarisch deuntje te worden als Coldplay - Clocks
als dat Megahit word, ga ik de hele week 3FM luisteren, best een verandering aangezien ik nu alleen maar 3voor12 volgquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal het bij de volgende keer ff proberen
Timur en Annmieke. Super dat ze de plaat zo promoten. Veenstra draait de plaat nu ook al. Zou best wel eens Megahit kunnen worden.
??? en dat is erg omdat??? Geloof mij nou: Nederlanders kunnen nog heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel leren van Belgen wat betreft netheid, aardigheid en een bourgondische levensstijl. Heerlijk volkquote:
Oohh ik zeker weten ook ! Ga dan zelfs ff de ochtendshow checken, maar dat wsl. sowieso wel want Veenstra zit er.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:49 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
als dat Megahit word, ga ik de hele week 3FM luisteren, best een verandering aangezien ik nu alleen maar 3voor12 volg
Belgen waren niet heel sociaal naar mij toe op Werchter toen ik in mijn eentje rondliep.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
??? en dat is erg omdat??? Geloof mij nou: Nederlanders kunnen nog heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel leren van Belgen wat betreft netheid, aardigheid en een bourgondische levensstijl. Heerlijk volk![]()
Ik wist het ik wist het haha. Op Werchter werd dat ook bij elke Belg die ik tegenkwam gedraaid.quote:
Maar hartstikke leuk natuurlijk dat het dan nog klopt ookquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wist het ik wist het haha. Op Werchter werd dat ook bij elke Belg die ik tegenkwam gedraaid.
zal wel een hele onderneming voor jou worden, veel 3FM luisterenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oohh ik zeker weten ook ! Ga dan zelfs ff de ochtendshow checken, maar dat wsl. sowieso wel want Veenstra zit er.
Dat ligt echt niet aan henquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Belgen waren niet heel sociaal naar mij toe op Werchter toen ik in mijn eentje rondliep.
Ik ben gewoon goed!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar hartstikke leuk natuurlijk dat het dan nog klopt ook. Popu plaatje dus bij de zuiderburen
.
Zie er nu al tegenop. Gaat slopend wordenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:52 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
zal wel een hele onderneming voor jou worden, veel 3FM luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |