Jamaica - I Think I Like U2quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:21 schreef naatje_1 het volgende:
Megahit gekozen, NU al zin in volgende week! #3FM
@michielveenstra
Ojee!quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:21 schreef naatje_1 het volgende:
Megahit gekozen, NU al zin in volgende week! #3FM
@michielveenstra
Vreselijke zaadmuziek. Kapot gedraaid.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
John Mayer.Ik ben echt verliefd op hem en zijn muziek geworden de afgelopen paar maanden.
Heey Roel heb je je vermomd als Hans?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vreselijke zaadmuziek. Kapot gedraaid.
Ik denk misschien Brandon Flowers... Maar ik vind die van Jamaica niet leuk genoeg voor megahit..quote:
Ag die megahit hoeft toch allang niet meer leuk gevonden te worden om megahit te worden. Zo jammer dat er nog maar sporadisch echt platen megahit worden die de dj's oprecht erg tof vinden. Nu spelen er gewoon te vaak commerciële belangen mee.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:35 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk misschien Brandon Flowers... Maar ik vind die van Jamaica niet leuk genoeg voor megahit..
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:35 schreef themauster het volgende:
[..]
Heey Roel heb je je vermomd als Hans?
DAT MAG JE NIET ZEGGEN!!111!!!11!!!! WORDT ECHT HEEL DEMOCRATISCH GEKOZEN!!!11!!!!!quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ag die megahit hoeft toch allang niet meer leuk gevonden te worden om megahit te worden. Zo jammer dat er nog maar sporadisch echt platen megahit worden die de dj's oprecht erg tof vinden. Nu spelen er gewoon te vaak commerciële belangen mee.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
DAT MAG JE NIET ZEGGEN!!111!!!11!!!! WORDT ECHT HEEL DEMOCRATISCH GEKOZEN!!!11!!!!!
Aj nu krijg ik zeker dreigmail van de 3FM bazen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
DAT MAG JE NIET ZEGGEN!!111!!!11!!!! WORDT ECHT HEEL DEMOCRATISCH GEKOZEN!!!11!!!!!
Daag ene Venema niet uit.......quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Aj nu krijg ik zeker dreigmail van de 3FM bazen.Houden ze echt nog altijd vol dat het iedere keer democratisch gaat ?
shit| verkeerde account..!quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:35 schreef themauster het volgende:
[..]
Heey Roel heb je je vermomd als Hans?
hehe, Achja ze moeten het ook zelf weten. Maar ik kan me niet voorstellen dat Veenstra, Ekdom, Stenders in een hokje zitten en iemand zegt; 'Heej Miss Montreal heeft een nieuwe single' en dat dat trio dan meteen zegt ja lekkere muziek maak maar meghit.quote:
Rode broek en een Volvo.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:02 schreef Paul-89 het volgende:
Je hebt meteen een beeld voor je als iemand zegt ; We waren op weg om te gaan golfen en toen belde de tuinman ons op dat er brand was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |