quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:16 schreef Bol_Wan het volgende:
[ afbeelding ] Foo Fighters druk bezig met nieuwe album![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:21 schreef alors het volgende:
Ah de creme de la creme van het Nederlands intellect hang weer aan de telefoon hoor
Was idd al een tijd geledenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dankje. Moest toch even inkomen weer.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
HEE HOER, HET IS 'ZIJ *WERKWOORD*' NIET HUN *WERKWOORD*. FFS.
Ja idd, als het zo simpel wasquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]! echt hey
Tuurlijk, maar er maar een minderheidskabinet van: die zullen veel wetten er door krijgen![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:25 schreef -Hans- het volgende:
Waardeloos dit. * -Hans- zet snel Slipknot op.
Ik wist niet wat vox betekende terwijl ik drie jaar Latijn heb gehad.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, als het zo simpel wasJe hebt ook zo een meerderheid om te boel te laten knallen
Ik denk altijd; mensen als je er niks van weet, houdt dan wijselijk je mond en ga jezelf niet voor lul zetten op de radio/tv. Maar vox populi viert hoogtij dezer dagen
Intelligente mensen snappen dat er op dit tijdstip geen hond er iets om geeft wat jij te melden hebt, ze willen muziek!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, als het zo simpel wasJe hebt ook zo een meerderheid om te boel te laten knallen
Ik denk altijd; mensen als je er niks van weet, houdt dan wijselijk je mond en ga jezelf niet voor lul zetten op de radio/tv. Maar vox populi viert hoogtij dezer dagen
QFT!~!!!!`~1!111quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:27 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Intelligente mensen snappen dat er op dit tijdstip geen hond er iets om geeft wat jij te melden hebt, ze willen muziek!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
HEE HOER, HET IS 'ZIJ *WERKWOORD*' NIET HUN *WERKWOORD*. FFS.
we konden nog wel een hoogwaardige user erbij hebben, dus jaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hebben jullie me gemist, lieve mensen?
Ik huilde dan ook tranen met tuiten toen de radio mij deze verschrikkelijke grammaticale fout ten gehore bracht.quote:
Yay.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:30 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
we konden nog wel een hoogwaardige user erbij hebben, dus ja
met deze track ben ik et roerend met je eens, schandalig kutnummerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:31 schreef -Hans- het volgende:
Troep nog niet afgelopen... duurt wel erg lang dit.
Helaas (in dit geval) is dat hoe vrijheid van meningsuiting werkt. En idd.: houdt je mond als je er niets van weetquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
F*cking gewoon 7 minuten oor terreur en dat op dit tijdstip..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:33 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
met deze track ben ik et roerend met je eens, schandalig kutnummer
Zeker doenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waawrrrwommm pwrwaten die Opposites zoowwww? Nu ggggg(zaag)a ik cwrwazieee.
En toch ga ik ze waarschijnlijk wel zien op Lowlands.Gewoon omdat het kan.
Nu al een klassiekerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:34 schreef Bol_Wan het volgende:
Hoogstaande tekst: Ik ben geen partyboy, Ik ben party..boyboy!
Ik vond ze VERSCHRIKKELIJK. Maar dat was in 2008, in de afterpartytent. Ben na 10 minuten weggegaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zeker doen![]()
M`n ma (57 jaar!!) vond ze super tof op Pinkpop![]()
![]()
Wauw, een nieuw dieptepuntquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
ben loeso van de bier en drank. Lauwe pappie
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Beuken = Pope Of Dope.Beter welllll hahahihihi. 3FM moet even The Subs gaan draaien.
I am the Pope of Dope, I come from Walifornia.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]! dé zomerhit van dit jaar: The pope of dope! dat zou letterlijk heel dope zijn
![]()
Vreemd genoeg herkenbaarquote:You had a boyfriend
Who looked like a girlfriend
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
I am the Pope of Dope, I come from Walifornia.
Daar moet je niet op dansen, daar moet je op je bed bij gaan liggen, je ogen dichtdoen en je begeven naar de prachtige stranden van Hawaii.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:43 schreef -Hans- het volgende:
JAjajajajajajajajajajaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
nieuwe Gorillaz! Ik ga ff door de kamer dansen. wat een track
Zal het bij de volgende keer ff proberenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Daar moet je niet op dansen, daar moet je op je bed bij gaan liggen, je ogen dichtdoen en je begeven naar de prachtige stranden van Hawaii.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:46 schreef Bol_Wan het volgende:
dit heeft echt de potentie om net zon legendarisch deuntje te worden als Coldplay - Clocks
als dat Megahit word, ga ik de hele week 3FM luisteren, best een verandering aangezien ik nu alleen maar 3voor12 volgquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal het bij de volgende keer ff proberen
Timur en Annmieke. Super dat ze de plaat zo promoten. Veenstra draait de plaat nu ook al. Zou best wel eens Megahit kunnen worden.
??? en dat is erg omdat??? Geloof mij nou: Nederlanders kunnen nog heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel leren van Belgen wat betreft netheid, aardigheid en een bourgondische levensstijl. Heerlijk volkquote:
Oohh ik zeker weten ook ! Ga dan zelfs ff de ochtendshow checken, maar dat wsl. sowieso wel want Veenstra zit er.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:49 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
als dat Megahit word, ga ik de hele week 3FM luisteren, best een verandering aangezien ik nu alleen maar 3voor12 volg
Belgen waren niet heel sociaal naar mij toe op Werchter toen ik in mijn eentje rondliep.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
??? en dat is erg omdat??? Geloof mij nou: Nederlanders kunnen nog heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel leren van Belgen wat betreft netheid, aardigheid en een bourgondische levensstijl. Heerlijk volk![]()
Ik wist het ik wist het haha. Op Werchter werd dat ook bij elke Belg die ik tegenkwam gedraaid.quote:
Maar hartstikke leuk natuurlijk dat het dan nog klopt ookquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wist het ik wist het haha. Op Werchter werd dat ook bij elke Belg die ik tegenkwam gedraaid.
zal wel een hele onderneming voor jou worden, veel 3FM luisterenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oohh ik zeker weten ook ! Ga dan zelfs ff de ochtendshow checken, maar dat wsl. sowieso wel want Veenstra zit er.
Dat ligt echt niet aan henquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Belgen waren niet heel sociaal naar mij toe op Werchter toen ik in mijn eentje rondliep.
Ik ben gewoon goed!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar hartstikke leuk natuurlijk dat het dan nog klopt ook. Popu plaatje dus bij de zuiderburen
.
Zie er nu al tegenop. Gaat slopend wordenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:52 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
zal wel een hele onderneming voor jou worden, veel 3FM luisteren
Dat lag wel aan hen. Met alle Nederlanders kon ik uren lullen, de Belgen gingen steeds gezellig Vlaams praten. En vriendin lag te slapen terwijl ik daar nog geen zin in had, dus ik ging de camping afstruinen voor gezelligheid.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat ligt echt niet aan henAls je ze ook maar een beetje netjes benadert zijn ze echt veel behulpzamer dan Hollanders. Daarbij: WHAT...THE...FUCK doe jij alleen op Werchter??
Weet hij het ook al?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oja en ik ga trouwen met de zanger van The Subs.
Ik niet, donderdag op vakantie om 5u, dus heb slaap nodig.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:56 schreef Bol_Wan het volgende:
2 blikjes energiedrank naar binnen geknald, ik hou et wel vol tot 1 uur
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik niet, donderdag op vakantie om 5u, dus heb slaap nodig.
Tot morgen!![]()
quote:
Ahh da's lief.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:01 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Hopelijk tot wat sneller als de vorige keer
is er zomaar tussendoor gefloept, gelukkigquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:04 schreef Bol_Wan het volgende:
ik wil eigenlijk wel eens een goeie rockplaat vanavond
Je weet dat Vlaams ook gewoon Nederlands is?? dat is echt niet zo moeilijk te verstaan. Of wacht, misschien voor jullie Hollanders welquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat lag wel aan hen. Met alle Nederlanders kon ik uren lullen, de Belgen gingen steeds gezellig Vlaams praten. En vriendin lag te slapen terwijl ik daar nog geen zin in had, dus ik ging de camping afstruinen voor gezelligheid.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:09 schreef Pino112 het volgende:
Jaaaaaaaa, Beam me Up![]()
![]()
GBTTZ Live gezien @ BFO
Vlaams is onmogelijk te verstaan als ze met elkaar gaan praten.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Je weet dat Vlaams ook gewoon Nederlands is?? dat is echt niet zo moeilijk te verstaan. Of wacht, misschien voor jullie Hollanders welVoor ons Limburgers gaat dat wat makkelijker, zeker omdat m`n schoonzusje een Belgisch is
Dan moet je volgend jaar toch je vrienden maar opdragen dat ze niet zo vroeg moeten gaan slapen, dan wordt het vast tofferquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Vlaams is onmogelijk te verstaan als ze met elkaar gaan praten.En boeiend, laat mij lekker die Belgen niet tof vinden ook al zijn ze veel netter enzo blablabla. Ik vond ze niet zo heel leuk op Rock Werchter, niet mijn schuld!
Rode Telefoon???quote:
breek me de bek niet openquote:
Uiteraard. Hij kwam net ook al langs bij Giel.quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:52 schreef -Hans- het volgende:
Die Rudy is alweer aan de wandel lees ik op zijn Twitter pagina
quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:59 schreef Sersjee het volgende:
Net draaiden ze op radio 2 Split Enz' I hope I never. Dat was wel even een moment. Maar zojuist kwamen Jan Keizer en Anny Schilder langs, dus de definitieve overstap naar 2 stel ik nog even uit...
Nou, ik ben niet vies van een beetje contrast (ik schakel moeiteloos van Slipknot naar Anita Meyer via Faithless), maar Jan en Anny, die verdacht veel als BZN klonken trouwens (gek he?!), da's net een brug te ver.quote:
Mailen is niet nodig. Ik geef het hier intern wel even door.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:33 schreef gerbenp het volgende:
Valt het jullie ook op dat op de VSR continu de hele tijd blijft staan, volgens mij is dat VSR systeem vastgeslagen, waar kan ik ergens naar mailen om te probleem te melden?
"Check: Wat vind jij van de Megahit? Check 3fm.nl/megahit"
Ah, gemist maar luister dan ook niet naar zijn showquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Uiteraard. Hij kwam net ook al langs bij Giel.
Bedankt voor het melden, vond het al zo raar. Dacht al dat er wat systemen op hol waren geslagen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mailen is niet nodig. Ik geef het hier intern wel even door.
[edit]
Zojuist gedaan. Ze gaan even wat systemen schoppen.
De megahit-pagina heeft de afgelopen dagen overigens wel opvallend veel bezoek gehad.
Je hebt nu toch totdat Ekdom weer terug is een mute ingesteld van 10:00 tot 12:00?quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Echt muziek die je bij IJsland verwacht![]()
.
Mwah, ik ben nu vooral op het Roos-filter van sirolf aan 't wachten.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:51 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Je hebt nu toch totdat Ekdom weer terug is een mute ingesteld van 10:00 tot 12:00?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, ik ben nu vooral op het Roos-filter van sirolf aan 't wachten.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:50 schreef alors het volgende:
Goedemorgen allen
Heerlijke zomermuziek dit
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]Tjonge, Sirolf heeft nog veel te doen
Reclame-skipper, Roos-filter, MH-skipper (alleen bij slecht nummer) enz enz
Ik trek m'n zwembroek aan.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:38 schreef -Hans- het volgende:
Jazzy Jeff & The Fresh Prince - Summertime
Hee Hansquote:
Ej !quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:39 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hee Hansalles goed? Aan het genieten van het weer?
Ik heb het nu even druk genoeg met andere zaken dat dat weer op een laag pitje staat.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]Tjonge, Sirolf heeft nog veel te doen
Reclame-skipper, Roos-filter, MH-skipper (alleen bij slecht nummer) enz enz
Nee, geen problemen mee. Misschien moet je die 34 virussen op je PC eens opruimen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:35 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf ervaar jij de laatste tijd ook problemen met het bereiken van 3fmfan? Het valt mij op dat die site vaak laat reageert bij de eerste keer bezoeken.
In december?quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:17 schreef Sirolf het volgende:
Dus volgende week RJ, daarna Bart A. een week en daarna een week Timur... maar wat er in december komt is nog onbekend.
Nooit grappig.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:17 schreef alors het volgende:
oh nee Bart Arens gaat een week Stenders overnemen
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, geen problemen mee. Misschien moet je die 34 virussen op je PC eens opruimen?
En terecht, als een man dat nummer had gezongen was het nooit megahit geweest.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:33 schreef henkde_j het volgende:
Stenders heeft wel heel veel moeite met Ilse niet?
27 graden en bewolkt hier. Ik pas ff...quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:36 schreef -Hans- het volgende:
Wat een weertje mensen ! Heb zinom ff een rondje te gaan rennen
Luchtvochtigheid zal wel hoog zijnquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
27 graden en bewolkt hier. Ik pas ff...
quote:Goed verzorgd. De bezemwagen is allang langsgekomen en de pijn nog niet minder. Conclusie: dit is het eindpunt voor vandaag. :-(
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Wat is dit voor nummer? Ilse DeLange?"![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Wat is dit voor nummer? Ilse DeLange?"![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/11414
Ik denk dat Timur dat gat mag opvullenquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:05 schreef jde_kok het volgende:
Hoelang blijft Stenders nog bij 3FM? Hij gaat naar Powned heb ik begrepen. Al iets bekend over de nieuwe programmering? Zo mag Ekdom een uur erbij krijgen wat mij betreft, hetzelfde geldt voor Paul.
Stenders komt waar Rudy nu nog zitquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:05 schreef jde_kok het volgende:
Hoelang blijft Stenders nog bij 3FM? Hij gaat naar Powned heb ik begrepen. Al iets bekend over de nieuwe programmering? Zo mag Ekdom een uur erbij krijgen wat mij betreft, hetzelfde geldt voor Paul.
Tssskkkk je praat hier wel tegen degene die een stuk tandvlees mist omdat de tandarts het er heeft AFGEKNIPT hè.quote:
Niet zeurenquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Tssskkkk je praat hier wel tegen degene die een stuk tandvlees mist omdat de tandarts het er heeft AFGEKNIPT hè.
Jamaica - I Think I Like U2quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:21 schreef naatje_1 het volgende:
Megahit gekozen, NU al zin in volgende week! #3FM
@michielveenstra
Ojee!quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:21 schreef naatje_1 het volgende:
Megahit gekozen, NU al zin in volgende week! #3FM
@michielveenstra
Vreselijke zaadmuziek. Kapot gedraaid.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
John Mayer.Ik ben echt verliefd op hem en zijn muziek geworden de afgelopen paar maanden.
Heey Roel heb je je vermomd als Hans?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vreselijke zaadmuziek. Kapot gedraaid.
Ik denk misschien Brandon Flowers... Maar ik vind die van Jamaica niet leuk genoeg voor megahit..quote:
Ag die megahit hoeft toch allang niet meer leuk gevonden te worden om megahit te worden. Zo jammer dat er nog maar sporadisch echt platen megahit worden die de dj's oprecht erg tof vinden. Nu spelen er gewoon te vaak commerciële belangen mee.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:35 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk misschien Brandon Flowers... Maar ik vind die van Jamaica niet leuk genoeg voor megahit..
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:35 schreef themauster het volgende:
[..]
Heey Roel heb je je vermomd als Hans?
DAT MAG JE NIET ZEGGEN!!111!!!11!!!! WORDT ECHT HEEL DEMOCRATISCH GEKOZEN!!!11!!!!!quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ag die megahit hoeft toch allang niet meer leuk gevonden te worden om megahit te worden. Zo jammer dat er nog maar sporadisch echt platen megahit worden die de dj's oprecht erg tof vinden. Nu spelen er gewoon te vaak commerciële belangen mee.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
DAT MAG JE NIET ZEGGEN!!111!!!11!!!! WORDT ECHT HEEL DEMOCRATISCH GEKOZEN!!!11!!!!!
Aj nu krijg ik zeker dreigmail van de 3FM bazen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
DAT MAG JE NIET ZEGGEN!!111!!!11!!!! WORDT ECHT HEEL DEMOCRATISCH GEKOZEN!!!11!!!!!
Daag ene Venema niet uit.......quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Aj nu krijg ik zeker dreigmail van de 3FM bazen.Houden ze echt nog altijd vol dat het iedere keer democratisch gaat ?
shit| verkeerde account..!quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:35 schreef themauster het volgende:
[..]
Heey Roel heb je je vermomd als Hans?
hehe, Achja ze moeten het ook zelf weten. Maar ik kan me niet voorstellen dat Veenstra, Ekdom, Stenders in een hokje zitten en iemand zegt; 'Heej Miss Montreal heeft een nieuwe single' en dat dat trio dan meteen zegt ja lekkere muziek maak maar meghit.quote:
Rode broek en een Volvo.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:02 schreef Paul-89 het volgende:
Je hebt meteen een beeld voor je als iemand zegt ; We waren op weg om te gaan golfen en toen belde de tuinman ons op dat er brand was.
Wat voor fiets, Ilse?quote:Heb net proefritje gemaakt, te gek! Heb nu beetje truttige fiets vroeger mountenbike...dus terug naar basis!!! :-) - http://moby.to/v2s9kf
The Hillsquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
OMG heb ik Dune gemist terwijl ik The Hills aan het kijken was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |