quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:16 schreef Bol_Wan het volgende:
[ afbeelding ] Foo Fighters druk bezig met nieuwe album![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:21 schreef alors het volgende:
Ah de creme de la creme van het Nederlands intellect hang weer aan de telefoon hoor
Was idd al een tijd geledenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dankje. Moest toch even inkomen weer.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
HEE HOER, HET IS 'ZIJ *WERKWOORD*' NIET HUN *WERKWOORD*. FFS.
Ja idd, als het zo simpel wasquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]! echt hey
Tuurlijk, maar er maar een minderheidskabinet van: die zullen veel wetten er door krijgen![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:25 schreef -Hans- het volgende:
Waardeloos dit. * -Hans- zet snel Slipknot op.
Ik wist niet wat vox betekende terwijl ik drie jaar Latijn heb gehad.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, als het zo simpel wasJe hebt ook zo een meerderheid om te boel te laten knallen
Ik denk altijd; mensen als je er niks van weet, houdt dan wijselijk je mond en ga jezelf niet voor lul zetten op de radio/tv. Maar vox populi viert hoogtij dezer dagen
Intelligente mensen snappen dat er op dit tijdstip geen hond er iets om geeft wat jij te melden hebt, ze willen muziek!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, als het zo simpel wasJe hebt ook zo een meerderheid om te boel te laten knallen
Ik denk altijd; mensen als je er niks van weet, houdt dan wijselijk je mond en ga jezelf niet voor lul zetten op de radio/tv. Maar vox populi viert hoogtij dezer dagen
QFT!~!!!!`~1!111quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:27 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Intelligente mensen snappen dat er op dit tijdstip geen hond er iets om geeft wat jij te melden hebt, ze willen muziek!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
HEE HOER, HET IS 'ZIJ *WERKWOORD*' NIET HUN *WERKWOORD*. FFS.
we konden nog wel een hoogwaardige user erbij hebben, dus jaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hebben jullie me gemist, lieve mensen?
Ik huilde dan ook tranen met tuiten toen de radio mij deze verschrikkelijke grammaticale fout ten gehore bracht.quote:
Yay.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:30 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
we konden nog wel een hoogwaardige user erbij hebben, dus ja
met deze track ben ik et roerend met je eens, schandalig kutnummerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:31 schreef -Hans- het volgende:
Troep nog niet afgelopen... duurt wel erg lang dit.
Helaas (in dit geval) is dat hoe vrijheid van meningsuiting werkt. En idd.: houdt je mond als je er niets van weetquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
F*cking gewoon 7 minuten oor terreur en dat op dit tijdstip..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:33 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
met deze track ben ik et roerend met je eens, schandalig kutnummer
Zeker doenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waawrrrwommm pwrwaten die Opposites zoowwww? Nu ggggg(zaag)a ik cwrwazieee.
En toch ga ik ze waarschijnlijk wel zien op Lowlands.Gewoon omdat het kan.
Nu al een klassiekerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:34 schreef Bol_Wan het volgende:
Hoogstaande tekst: Ik ben geen partyboy, Ik ben party..boyboy!
Ik vond ze VERSCHRIKKELIJK. Maar dat was in 2008, in de afterpartytent. Ben na 10 minuten weggegaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zeker doen![]()
M`n ma (57 jaar!!) vond ze super tof op Pinkpop![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |