quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
Het is met een buitentemperatuur van 23 graden te warm om te slapen
Het was bij mij ook knap warm binnen. Stond ook geen wind verder.quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb zelfs met de ramen dicht geslapen. Was weer goed te doen.
Wat voor warm huis heb jij?
Als ik de ventilator aan heb staan hoor ik de wekker niet meerquote:Op woensdag 21 juli 2010 08:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het was bij mij ook knap warm binnen. Stond ook geen wind verder.
Gelukkig was er de ventilator om verkoeling te brengen
dus als je zou willen kan je vanmiddag nog een plonsje gaan doen in de Ijzeren man ?quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:22 schreef Deceit het volgende:
[..]
Yeah, ben aan het werk
do, vrij en za allemaal vroege diensten, eindelijk!!
6 uur is alweer te laat en t is aan de andere kant van vught!quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus als je zou willen kan je vanmiddag nog een plonsje gaan doen in de Ijzeren man ?
heb jij dan zoveel pauze tussendoor, of maak je meer dan 8 uur op een dag?quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:49 schreef Deceit het volgende:
[..]
6 uur is alweer te laat en t is aan de andere kant van vught!
Ohquote:Op woensdag 21 juli 2010 08:10 schreef Ang3l het volgende:
http://trailers.apple.com(...)ageofthedawntreader/
Erik, we kunnen weer kwijlen over Ben!
En Tilda-fanboys spelen!
Nah, pauzes worden hier niet berekend.. Maak altijd wel meer uren, maar vandaag standaard omdat er een paar op vakantie zijnquote:Op woensdag 21 juli 2010 08:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb jij dan zoveel pauze tussendoor, of maak je meer dan 8 uur op een dag?
Sugardaddy? je bent ouder dan ik! denk ikquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:04 schreef Dosadi het volgende:
Wanneer gaan we nou eens daten Deceit... I need a sugardaddy in these financially trying times.
Oh..quote:
Urgh. Trauma's. Daar moesten we met gymles omheen rennenquote:Op woensdag 21 juli 2010 08:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik denk niet die in Weert in de achtertuin van fam Gordijn
Alsof jij niet genoeg gespaard hebtquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:04 schreef Dosadi het volgende:
Wanneer gaan we nou eens daten Deceit... I need a sugardaddy in these financially trying times.
om het landgoed van de fam Gordijn of is het Goddijn ?quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Urgh. Trauma's. Daar moesten we met gymles omheen rennen
Geen ideequote:Op woensdag 21 juli 2010 09:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
om het landgoed van de fam Gordijn of is het Goddijn ?
Die bezitten daar toch een enorm groot landgoed met luxe paardenstallen voor hun dochter en schoonzoon Sven Rothenberger. Een van de weinige hetero dressuurruiters die er zijnquote:
Om met Hans Teeuwen te spreken: Boeiend... Interessant....quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die bezitten daar toch een enorm groot landgoed met luxe paardenstallen voor hun dochter en schoonzoon Sven Rothenberger. Een van de weinige hetero dressuurruiters die er zijn
Ja ik ken het terrein wel, lag naast mijn middelbare school.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die bezitten daar toch een enorm groot landgoed met luxe paardenstallen voor hun dochter en schoonzoon Sven Rothenberger. Een van de weinige hetero dressuurruiters die er zijn
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ken het terrein wel, lag naast mijn middelbare school.
Maar geen idee hoe die mensen heten.
Bijvoorbeeld... dit soort dingen zijn echt van levensbelang Ang3l... onderschat het niet!quote:
zou mij dan weer niks verbazen als deze limburgse bouwondernemer/aannemer ook nog in de vastgoed fraude zou opduikenquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan zou ik het nu maar opschrijven... dan vergeet je het nooit meer. Het kan altijd van pas komen
Zo noemt ie het als ie het doet met z'n friend with benefits die horse hung is.quote:
dan vraag ik mij weer af of hij dan sporen met wieltjes heeft aan zijn laarzenquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo noemt ie het als ie het doet met z'n friend with benefits die horse hung is.
Ik vond het ook best eng/spannend, maar er waren ervaren mensen bij.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben altijd een beetje schrikkerig van paarden.
ook al ooit in Peru geweest ?quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb ooit door de bergen van Ecuador gereden op een paard
Geweldig was dat
Nee Peru staat nog op het lijstje... misschien volgend jaar wel... of Argentiniëquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |