abonnement Unibet Coolblue
pi_84288755
Het is er eindelijk toch van gekomen, hoewel de bassischool nog wat strubbelingen kende en er nog heel wat onduidelijkheden bestonden, maar Stali zal morgen fungeren als leidster van 35 Brabantse kutkoters van om en nabij 10 jaar tijdens hun bezoek aan het plaatselijke zwembad.

Dit is voor ons natuurlijk een erg spannende periode. Stali heeft weleens eerder gefungeerd als leidster, maar toen waren die Brabantse kutkoters nog maar 4, dus dan houd je ze relatief makkelijk onder de duim. Ook was toen nog niet duidelijk dat circa 25% (zegge: een kwart) van die kutkoters al dan niet gediagnotiseerde dan wel potentiële adhd'ers, autisten, asperges en wat dies meer zij waren. Die kennis hebben we nu wel. Ook lopen er op zijn minst twee psychopaatjes in den dop rond in die groep dus, je begrijpt nu wel dat het heeeeeel erg spannend is allemaal. .
O, ja Stali's ouders waren vroeger ook wel eens leider geweest, dus helemaal onbekend is Stali niet met dit verschijnsel.

Nu zou Stali heel graag gebruik willen maken van de ervaring die in OUD aanwezig is. Waar moet Stali op letten bij die adhd'ers, autisten, asperges en psychopaatjes om hiervan een geslaagde middag te maken morgen?

Waar Stali zelf al aan dacht:
- die psychopaatjes iig goed in de gaten houden, zodat ze geen meisjes kunnen aanranden of iig meisjes dusdanig lang kopje onder houden dat ze misschien net wel of net niet verzuipen.
- ervoor zorgen dat die gozertjes niet de badkleding van meisjes omlaag duwen.
- ervoor zorgen dat ze niet hun edele delen laten zien of gaan swaffelen (ik noem maar iets).
- ervoor zorgen dat ze geen snoep kopen met felle kleurtjes zodat ze het hele zwembad op stelten zetten.
- ervoor zorgen dat ze niet afdwalen in de bosjes en daar handelingen gaan verrichten op seksueel gebied en dat sommige van die meiden zwanger raken.
- ervoor zorgen dat ze niet na een flesje limonade genuttigd te hebben de hele middag lopen te boeren.

etc.

Nu is Stali niet van plan om zich de hele middag te gedragen als een soort cliniclown, ofschoon bekend is dat veel van deze kinderen in naargeestige wijken en straten wonen van ons dorp en ook hebben sommige kinderen het in materieel opzicht een stuk minder dan de bovenlaag van onze bevolking. Het is natuurlijk ook weer niet de hele middag pony park Slagharen.

Ik hoop dat jullie ons van wat goede tips & tricks kunnen voorzien.

PS ik doe niet aan gewichtheffen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 20-07-2010 21:04:37 ]
I´m back.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 20:40:24 #2
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_84288889
Snoep (suiker) heeft geen aantoonbaar negatief effect op het gedrag van kinderen.

En verder zal het waarschijnlijk wel loslopen.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  dinsdag 20 juli 2010 @ 20:41:35 #3
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_84288933
Wie is Stali?
pi_84288955
Jemig, goh nou zeg. Zelf zou ik dit natuurlijk nooit zo etaleren maar ja, ik doe iets goed en dat mag eigenlijk best wel iedereen weten natuurlijk. En ik ben echt zo goed voorbereid dat ik er speciaal een roze bikini met bloemetjes voor heb aangeschaft, echt heel meisjesachtig met veel roze enzo want ja, zeg, zoiets groots moet je natuurlijk nooit onvoorbereid ingaan. Natuurlijk heb ik ook een groot donkerblauw badlaken om toch voor de jongetjes niet uit de toon te vallen.


Verder spreek ik natuurlijk gelukkig wel een aardig woordje Brabants en hiermee ben ik ook veel beter dan mijn partner trouwens, want ja die heeft dat allemaal niet geleerd op school en hij kan dat allemaal niet zo goed handelen dus die werkt gewoon lekker door maar na deze uiterst nobele uitspatting van mij gaan we natuurlijk heerlijk zelf op vakantie want daar zijn we dan ook wel aan toe natuurlijk. Ja, zo op kinderen passen hakt er wel in natuurlijk he, ja. Het doet iets met je. Ja, ik kan wel zeggen dat het toch mijn leven wel zal veranderen maar die dankbare kindergezichtjes doen natuurlijk enorm veel goed. Daar doe je het allemaal voor ook he? Ja, zo is het toch?

Overigens vind ik het fantastisch als jullie lekker met ons meeleven en ik wil natuurlijk he-le-maal niemand iets opdringen maar handhoekhaakjes en badmutsen zouden echt wel zooo fantastisch zijn. Nee, echt, dat is toch altijd wel gemis bij zo’n zwemuitje.

Goh, ik kijk in ieder geval enorm uit naar morgen. Echt, ik ben zooo benieuwd hoe ze mijn bikini zullen vinden. .
  dinsdag 20 juli 2010 @ 20:44:19 #5
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_84289048
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:42 schreef Stali het volgende:
Jemig, goh nou zeg. Zelf zou ik dit natuurlijk nooit zo etaleren maar ja, ik doe iets goed en dat mag eigenlijk best wel iedereen weten natuurlijk. En ik ben echt zo goed voorbereid dat ik er speciaal een roze bikini met bloemetjes voor heb aangeschaft, echt heel meisjesachtig met veel roze enzo want ja, zeg, zoiets groots moet je natuurlijk nooit onvoorbereid ingaan. Natuurlijk heb ik ook een groot donkerblauw badlaken om toch voor de jongetjes niet uit de toon te vallen.


Verder spreek ik natuurlijk gelukkig wel een aardig woordje Brabants en hiermee ben ik ook veel beter dan mijn partner trouwens, want ja die heeft dat allemaal niet geleerd op school en hij kan dat allemaal niet zo goed handelen dus die werkt gewoon lekker door maar na deze uiterst nobele uitspatting van mij gaan we natuurlijk heerlijk zelf op vakantie want daar zijn we dan ook wel aan toe natuurlijk. Ja, zo op kinderen passen hakt er wel in natuurlijk he, ja. Het doet iets met je. Ja, ik kan wel zeggen dat het toch mijn leven wel zal veranderen maar die dankbare kindergezichtjes doen natuurlijk enorm veel goed. Daar doe je het allemaal voor ook he? Ja, zo is het toch?

Overigens vind ik het fantastisch als jullie lekker met ons meeleven en ik wil natuurlijk he-le-maal niemand iets opdringen maar handhoekhaakjes en badmutsen zouden echt wel zooo fantastisch zijn. Nee, echt, dat is toch altijd wel gemis bij zo’n zwemuitje.

Goh, ik kijk in ieder geval enorm uit naar morgen. Echt, ik ben zooo benieuwd hoe ze mijn bikini zullen vinden. .
Ik ben te autistisch om te begrijpen of dit nu serieus is of niet.

Tip voor morgen: wees duidelijk.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_84289113
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:44 schreef Twizu het volgende:

[..]

Ik ben te autistisch om te begrijpen of dit nu serieus is of niet.

Tip voor morgen: wees duidelijk.
Nee, dit is een verkapt: kijk-we-zijn-jaloers-op-duderella-en-willen-ook-aandacht-topic
Lotte!
Noah!
  dinsdag 20 juli 2010 @ 20:46:51 #7
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_84289159
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:45 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Nee, dit is een verkapt: kijk-we-zijn-jaloers-op-duderella-en-willen-ook-aandacht-topic
Nu snap ik het helemaal niet meer.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  dinsdag 20 juli 2010 @ 20:50:11 #8
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_84289334
Na het lezen van de posts dacht ik: wtfbbq en
pi_84289973
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:46 schreef Twizu het volgende:

[..]

Nu snap ik het helemaal niet meer.
Twee Franse meiden van acht: Help Dude het Goede Doel door.
Lotte!
Noah!
  dinsdag 20 juli 2010 @ 21:22:00 #10
11682 Moonah
Jolie femme
pi_84290995
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:45 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Nee, dit is een verkapt: kijk-we-zijn-jaloers-op-duderella-en-willen-ook-aandacht-topic
Jaloers?
Ik kan er wel om lachen!

Neem ook je zwembandjes mee Stali!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 21:32:02 #11
1762 YPPY
Yppiaans
pi_84291582
Ben duidelijk, als je zegt dat iets niet mag, verbind daar meteen een consequentie aan en houd je daar aan. Denk wel even zelf na over de consequentie, voordat je hem noemt. Als je om 10 uur 's ochtends al het zwembad uit stuurt, heb je de hele dag een rond hangende puber ergens.

Duidelijk zijn dus, dat is regel 1. En regel 2 t/m 10.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_84291819
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 21:32 schreef YPPY het volgende:
Ben duidelijk, als je zegt dat iets niet mag, verbind daar meteen een consequentie aan en houd je daar aan. Denk wel even zelf na over de consequentie, voordat je hem noemt. Als je om 10 uur 's ochtends al het zwembad uit stuurt, heb je de hele dag een rond hangende puber ergens.

Duidelijk zijn dus, dat is regel 1. En regel 2 t/m 10.
Goeie tip inderdaad. Consequentie is zeker belangrijk en neem ik absoluut mee maar je moet inderdaad niet te streng zijn. Er zitten heel veel leuke kinderen bij maar een kwart is hondsbrutaal en niet voor rede vatbaar.
pi_84292880
Overigens heeft ze vanavond veel knoflook op; dat zal die kleine kutkoters ook wel een beetje in toom houden, toch?
I´m back.
pi_84294950
Jammer dat ik morgen moet werken Stali, anders had ik komen kijken uit leedvermaak was ik komen helpen
And so the lion fell in love with the lamb
pi_84296313
35? n00b
On zeh laptop
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')