Dit dusquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:40 schreef steefstijf het volgende:
Als je een leuk meiske tegenkomt tijdens het stappen hoef je je blik niet af te wenden van haar stralende glimlach om je telefoon uit je zak te vissen en je eigen nummer te zoeken. Tevens is ze onder de indruk van je geheugen.
Ts is meisjequote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:42 schreef einschtein het volgende:
Jij: He, meid! Wat zie jij er goed uit.
Chick: Bedankt, wat lief dat je dat zegt!
Jij: Geen probleem, ik zeg alleen de waarheid.
Chick: Haha. Maar ik moet gaan, mag ik je 06 hebben? Kan ik je een keer SMSen ofzo.
Jij: Ja, wacht. nul-zes-.. Uh, wacht ik zoek hem even voor je op, ja. Wacht even.
En dan loopt je telefoon vast, kun je jezelf niet vinden in je telefoonboek. Tja, wie is er dan fucked? Die gozer die zijn eigen nummer WEL uit zijn hoofd wist of jij? De persoon die zijn eigen nummer niet weet en de 06 van een chick misloopt.
Ik ken mijn bankrekeningnummer nietquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:45 schreef linpunt het volgende:
Ik ken alleen het nummer van mijn vriendje..
ik bel mezelf niet zo vaak.
maaaar, ik weet wel mijn bankrekeningnummer..![]()
Tja je kan maar een paar hersencellen missenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Je eigen nummer ken je toch wel uit je hoofd
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Je eigen nummer ken je toch wel uit je hoofd
maar je hebt bij ABN niet zoveel aan je telefoonnummer bij internetbankieren en bij ING heb je volgensmij meer aan je telefoonnummer..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ken mijn bankrekeningnummer niet
maar wel mn telefoonnummer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |