Dat is hier ook ja, 8 a 9 weken.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:04 schreef stengeltje het volgende:
De intake is hier met 8 weken, vooral omdat je erg op tijd een afspraak moet maken voor de combinatietest. Als je nog na moet denken of je dat wel/niet wilt wordt het anders erg krap.
ja, weet ik, maar nu heb ik de dichtstbijzijnde opgezochtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kolven kun je huren bij de thuiszorg... Ook in het weekend... Die hebben net als apothekers ook een nachtdienst/weekend regeling.
Same here (dat de mijne minder duidelijk is dus)!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:14 schreef Fannetje het volgende:
Huup, wat een mooie echo! Zoveel duidelijker dan mijn 12 weken echo!
quote:Nog DRIE dagen werken, en dan.... 24 weken vrij!
Ja, leuk en gek is het. En op die omslagdoek zat ik al zo lang te azen, ik heb zelfs overwogen om hem gewoon alvast te kopen voor het geval je weet maar nooit, maar ik heb me kunnen beheersen. Tot vandaagquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:45 schreef tessie het volgende:Weer een goede echo voor Huup! Wat fijn!
En Jore ook een goede echo!En een dochter! (whhaa je doet een tessie
) Leuk he, om dan nu bij de meisjeskleertjes en spulletjes te gaan kijken? En die omslagdoek van de Hema is zooo leuk!
Een garderobe-overzichtsfoto is altijd leukquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:57 schreef tessie het volgende:
Ja ik had precies hetzelfde met die omslagdoek!
En toen ik dus eenmaal wist dat Anna een meisje was, en ik naar de winkels ging om echt vet te shoppen, vond ik ineens niks leuk genoeg. Het was gewoon teveel keus ofzoUiteindeiljk heb ik het meeste 2e hands gekocht, en ook heel veel (2ehands) gekregen. En nu hebben we echt belachelijk veel kleertjes, en allemaal leuk!
(Oh en vandaag nog een super leuk jurkje van Huup/Amélie binnen gekregen waar ik helemaal blij mee ben)
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:56 schreef Orea het volgende:
Jore!alles goed en een meisje
wat fijn!!
Ik ga mijn bed maar in, de hele avond al voorweeën en er lijkt zelfs regelmaat in te zittenSpeklap is ook onrustig...
idd...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:08 schreef Vicky het volgende:
oehh spannend Orea!
Ennuhh waar is Flugel eigenlijk??
Ja, beetje jammer dat de kast nog een paar laagjes verf moet hebben. Het zit nu dus in lelijke plastic kratten. Maar als het kamertje af is (en ik hoop dat dat niet langer dan nog een week duurt) dan maak ik een foto, ook van de kleertjesquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:04 schreef Jore het volgende:
[..]
Een garderobe-overzichtsfoto is altijd leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |