in je neus knijpen, je mond dichthouden en blazen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:58 schreef Levitation het volgende:
Pfff... iemand hier een tip om van oorpijn af te komen? Heb gisteren al gestoomd, best fijn als het buiten 29C is.En ik heb een neusspray gehaald, maar het helpt nog niet echt...
Dat eerste probeer ik al een week, maar meer dan helse pijn levert het niet op.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in je neus knijpen, je mond dichthouden en blazen?
Duiken?
gaat 't wel lukken uberhaupt?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat eerste probeer ik al een week, maar meer dan helse pijn levert het niet op.![]()
Duiken lijkt me ook geen strak plan, kop onder water voelt momenteel niet goed. Ik ga vanavond dan ook proberen mijn hoofd redelijk droog te houden.
Ach, ik zie wel, ik ga gewoon en dan merk ik vanzelf wel of het gaat.quote:
Ik vote nog steeds voor buitenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ach, ik zie wel, ik ga gewoon en dan merk ik vanzelf wel of het gaat.
Zolang het kan,zou ik die keuze ook maken!quote:
naja, het issue is vooral dat het buitenbad van de Tongelreep niet echt geschikt is voor het trekken van baantjes. Je kan wel rondjes trekken...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:22 schreef Blueman het volgende:
[..]
Zolang het kan,zou ik die keuze ook maken!
Niets is zo veranderlijk als het weer in Nederland
Ohja dat is waar...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, het issue is vooral dat het buitenbad van de Tongelreep niet echt geschikt is voor het trekken van baantjes. Je kan wel rondjes trekken...
Ik vind het buitenbad stom.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, het issue is vooral dat het buitenbad van de Tongelreep niet echt geschikt is voor het trekken van baantjes. Je kan wel rondjes trekken...
Heb jij deze post geautomatiseerd?quote:
binnen is het klef en drukquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind het buitenbad stom.En ik wil geen combi van wind en water in mijn oor.
Ik stem voor binnen.
F*ck, nu hebben we 1 stem voor buiten en 1 voor binnen.Stemmen met 'n 2en werkt niet.
buiten lopen k*t keinder.quote:
Nog moe van al die hoogteverschillen van gisteren?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |