Het was gewoon open! Gelukkig. 8,25 voor twee stomme kopietjes met een stempel...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:42 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen aangepaste openingstijden ivm kermis?
Gemeentehuisquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het was gewoon open! Gelukkig. 8,25 voor twee stomme kopietjes met een stempel...![]()
En naar de stad geweest even en niks gefaald![]()
Oh, en josti-dag op de kermis vandaag....
Ja, zeker stom!!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gemeentehuisambtenaren
afspraak maken voor het aanvragen van je paspoort
. Echt stom
!
Yoghurt eropquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:44 schreef DeltaCephei het volgende:
* DeltaCephei zit nog steeds met komkommer
Ik MOET gewoon een afspraak maken, anders gaat 't niet eens! En bedenk me net dat ik geloof ik nog pasfoto's moet laken maken voor die tijd. Maar dat red ik denk ik wel voordat ik daar moet zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, zeker stom!!
Ik had ook een afspraak kunnen maken zei het mevrouwtje, nu zou ik een half uur tot 3 kwartier moeten wachten....![]()
Maar ik was serieus binnen 3 (!!!) minuten aan de beurt
dat heb ik gelukkig ook *veegt zweet van voorhoofd*quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
er staat onderhand niets meer op TD wat ik nog graag wil hebben
Milani, Sally Hansen, Masini, Del Sol, Claire's, Lippmann, Chelsea...quote:
Hehe geldt dat als excuus ja?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:34 schreef AmyGrace het volgende:
En jeetje Daph_...wat veeeel! But u haz a blog
Same here. Ik heb alleen wel eerst het verkeerde geleverd gekregen (2 maanden terug), gemaild, ze zouden de wielen alsnog opsturen maar dat is inmiddels dus bijna 2 maanden geleden en ik heb nog niksquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:24 schreef Joysa het volgende:
Ik bedenk me trouwens dat ik echt eeuwig geleden nagelwielen heb besteld maar deze nooit heb gekregen.. f opzoeken wie het was :|
Welke verkoper? maytheps-uk toevallig?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Same here. Ik heb alleen wel eerst het verkeerde geleverd gekregen (2 maanden terug), gemaild, ze zouden de wielen alsnog opsturen maar dat is inmiddels dus bijna 2 maanden geleden en ik heb nog niksIk heb gisteren maar ff een mailtje gestuurd, want die wieltjes heb ik ook nodig voor comparisons endezo
oooh ook de sparkles? K*t dat wordt toch weer bestellen danquote:
Dat vind ik zoiets stoms... dat je perse een afspraak MOET maken!! Is bij paspoorten enzo bij ons ook geloof ik. En natuurlijk kom ik er altijd nét te laat achter dat zoiets is verlopen (1 week voor de vakantie ofzo) en kan ik me rot gaan regelen om dat ding nog op tijd in huis te krijgen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik MOET gewoon een afspraak maken, anders gaat 't niet eens! En bedenk me net dat ik geloof ik nog pasfoto's moet laken maken voor die tijd. Maar dat red ik denk ik wel voordat ik daar moet zijn.
Wel fijn dat je zo snel aan de beurt was!
Nee beautylifenail.. Zit die van jou toevallig ook in Hong Kong? Zou me namelijk niks verbazen als het allemaal dezelfde zijnquote:
Ja Hongkong, en ik heb positieve feedback gehad op mijn betalingquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee beautylifenail.. Zit die van jou toevallig ook in Hong Kong? Zou me namelijk niks verbazen als het allemaal dezelfde zijn
Neeeeeuh, je hebt je gewoon heeeeel goed ingehoudenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:03 schreef AmyGrace het volgende:
En geen nagellak gekocht bij 't Kuidvat...braaf. Zou het ermee te maken hebben dat ik zowat alle (mooie) nagellak die ze verkopen al hier thuis heb staan?![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:03 schreef AmyGrace het volgende:
En geen nagellak gekocht bij 't Kuidvat...braaf. Zou het ermee te maken hebben dat ik zowat alle (mooie) nagellak die ze verkopen al hier thuis heb staan?![]()
Haha ja ik ook. Ben benieuwd of ik ze überhaupt nog krijg.. Het was 8 euro ofzo maar ik wil mn wieltjes wel hebbenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja Hongkong, en ik heb positieve feedback gehad op mijn betaling
Dus heeft hij/zij wel ontvangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |