Ik denk dat het met werk te maken heeft, daar hebben ze nogal van te verduren. Dus ik hoop dat het in september met studeren wel weer groeitquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kan tijdelijk zijn, do not despair! Maar wel frustrerend
Ik heb er geen problemen meequote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:59 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Is die partij niet goed dan?heb net 3 lakjes ontvangen
Niks mis met die partij hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:59 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Is die partij niet goed dan?heb net 3 lakjes ontvangen
Waar zijn al jouw ruil/ verkooplakjes eigenlijk gebleven?? Want die stonden in het swaptopic en toen weer niet, en toen was ik ze kwijtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:07 schreef mirannie het volgende:
[..]
Niks mis met die partij hoorheb er zelf ook een aantal gehouden. Maar die vrouw sloot haar salon ofzo, dus alles mocht weg. Veelsieraden maakt er echt hele vette winst op. Maar goed, die zullen ook nog wel BTW moeten betalen enzo, dus begrijp het wel denk ik.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:11 schreef Mss het volgende:
Er zijn nu 22 lakjes naar me onderweg, en nóg heb ik de neiging om op veelsieraden.nl te gaan kijken. Iemand, houd me tegen
*petst*quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:11 schreef Mss het volgende:
Er zijn nu 22 lakjes naar me onderweg, en nóg heb ik de neiging om op veelsieraden.nl te gaan kijken. Iemand, houd me tegen
Je bedoelt van die partij?? Dat mocht niet, wist ik niet... dus is verwijderd. Maar inmiddels is alles evengoed verkochtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Waar zijn al jouw ruil/ verkooplakjes eigenlijk gebleven?? Want die stonden in het swaptopic en toen weer niet, en toen was ik ze kwijt
ellendige patsh**rquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:36 schreef Daph_ het volgende:
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kijk eens wat snkr heeft binnengekregen vandaag!!![]()
http://twitpic.com/270ilo
Een voor haar, een voor mij![]()
![]()
Glamour?! Waar heb je die vandaan!!!!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:01 schreef kieskleurig het volgende:Ben blij, Opi DS Glamour, Royal en Desire komen mijn kant op
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:01 schreef kieskleurig het volgende:Ben blij, Opi DS Glamour, Royal en Desire komen mijn kant op
Was jij dat?? Ik zat al te vloeken tegen een denkbeeldige Amerikaansequote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:12 schreef mirannie het volgende:
[..]dan zat ik dus tegen jou op te bieden
ik wil royal zoooo graag
Ebayquote:
Echt bij nog 30 seconden op de klok begon ik al bijna op de bank te springen dat ie binnen was en toen net op het allerlaatste moment...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:16 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Was jij dat?? Ik zat al te vloeken tegen een denkbeeldige Amerikaanse
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
relax... mompelt iets over het is maar nagellak
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
relax... mompelt iets over het is maar nagellak
ZOMG vixenz! Dan heb ik ze ook!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:23 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n Vixens zijn er
En beeeh, kan geen verf meer zien de komende paar weken. Er zat meer op mezelf dan op de buis die geverfd moest.
Dat wil ik ook, maar moeten ze eerst komenquote:
Netjes! Heb de hometrainer al gehad voor vandaag.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En ik moet eerst nog 50 banen trekken zo![]()
Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:24 schreef mirannie het volgende:
[..]
I know, maar royal staat al zooooo lang op m´n lijstje. En sowieso word ik altijd een beetje over fanatiek als het gaat om bieden op eBay, slecht voor m´n bloeddruk
wel in het 25-meter bad hoor, dus dat is te overzien.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:26 schreef Holyme het volgende:
[..]
Netjes! Heb de hometrainer al gehad voor vandaag.
Dat geldt voor mij ook, ze zijn vol.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat wil ik ook, maar moeten ze eerst komen
Goed bezig!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wel in het 25-meter bad hoor, dus dat is te overzien.
Cardio heb ik gister gedaan en morgen weer en vrijdag of zaterdag weer, dinsdag doe ik zwemmen met een dinnetje dat ik via de Fok! dieetclub ken
$16.99quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:25 schreef AmyGrace het volgende:
Hihi, jullie zijn gek!![]()
@kieskleurig, Ik ben wel benieuwd voor hoeveel je Glamour hebt weten te bemachtigen!
Ach, alle beetjes helpen, ik ga er nog ff een pondje afschijten denk ikquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:34 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Pas? Dat is hartstikke al goed joh
Dmv. buikspieroefeningenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik zou mijn buik wel strak willen trainen maar heb geen flauw idee hoe....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |