oefquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar heb ik 2 keer zonder problemen besteld
Jum!quote:
Welke lak? Holoquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:12 schreef Daph_ het volgende:
Net ongeveer 400 foto's gemaakt in de hoop de holo in mn nagellak vast te leggen, maar neeBij het bekijken van de foto's nóg geen holo. *zucht*
Worth the Risque als basis met Wild at Heart als stempel - die laatste is helemaal niet holo als je 'm stempelt trouwensquote:
Net als met revvvolution, die vind ik ook niet holo als ik em stempelquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Worth the Risque als basis met Wild at Heart als stempel - die laatste is helemaal niet holo als je 'm stempelt trouwens
Psst, even ter concurrentie-info: dan ben je 2 euro per flesje duurder dan veelnagels...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ze worden iets van ¤ 8,95. En ik ga ook direct bij ze inkopen ja![]()
Ik heb mijn nagelwielen ook al binnen vorige week woensdag besteld
Maar bij Veelnagels is het een eenmalige actie.. OP = OPquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Psst, even ter concurrentie-info: dan ben je 2 euro per flesje duurder dan veelnagels...
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Net als met revvvolution, die vind ik ook niet holo als ik em stempel
Ik quote mezelf maar evenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Psst, even ter concurrentie-info: dan ben je 2 euro per flesje duurder dan veelnagels...
Ja, ik zag het al.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar bij Veelnagels is het een eenmalige actie.. OP = OP
Dit dusquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar bij Veelnagels is het een eenmalige actie.. OP = OP
ik ga ze even -met mijn nagels- in het foto topic plakkenquote:
Ik zei al dat ik niks gezegd had...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dat is van dezelfde partij als mirannie had, ja zo kan ik ze ook goedkoop verkopen
Da's matig!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jum!![]()
(ben allergisch voor 'alle fruit met een dunne schil' zoals appels, peren, perziken, kersen, nectarines, etc etc. Vreselijk irritant!! Behalve als het gekookt is of gebakken ofzo, dus een appeltaart kan gelukkig wel!)
Zitten een paar mooie tussen!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:24 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
ik ga ze even -met mijn nagels- in het foto topic plakken
CG
Atlantis
Wagon Trail
Watermelon Rind
Frostbite
Ruby pumps
CC
Factory giirl
gossip column
rebel debutante
Orly
platstix- viridian vinyl
wandering vine
Zeker matig, want fruit isquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's matig!
FruitHeb ook nog 8 rode grapes en een kilo zwarte kersen, samen met de perziken voor het luttele bedrag van 11,50
en druiven en aambeien en kiwi's en mango's en ananananananassen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeker matig, want fruit isinderdaad!
Maar alleen bananen en sinaasappels en grapefruits komen op een gegeven moment ook je strot uit.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en druiven en aambeien en kiwi's en mango's en ananananananassen?
Sorryquote:
Druiven: ja!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en druiven en aambeien en kiwi's en mango's en ananananananassen?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Sorrymet deze ga ik dan ook wel goedkoper
¤ 6,5
Maar ik zal hoger moeten als ik ze bij Nubar zelf inkoop
Dang!!!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Druiven: ja!
Aambeien: niet teveel, klein bietje eten gaat goed (3 ofzo)
Mango's: no
Anasnas: alleen uit blik... vers niet
Wut, ben je net zo'n groente en fruit junkie als ik?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dang!!!
heb je dat ook met groentings?
Nope, groentjens kan ik naar hartelust eten!! (oh, behalve tomaten... die ook nietquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dang!!!
heb je dat ook met groentings?
ik ben vooral een junkie, ik sla eigenlijk in alles wel doorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:37 schreef Holyme het volgende:
[..]
Wut, ben je net zo'n groente en fruit junkie als ik?
maar gekookte tomaten dan weer wel?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nope, groentjens kan ik naar hartelust eten!! (oh, behalve tomaten... die ook niet)
(mijn moeder heeft toch echt ergens een productiefoutje of 10 gemaakt)
Haha herkenbaarquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben vooral een junkie, ik sla eigenlijk in alles wel doorMaar ja, ik eet graag en veel groente en fruit
Je vaart er zo lekker bij, vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |