Waarom win jij die nou weer?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
I know u haz![]()
o. Ik heb gisteren baby shrekkies binnengekregen die ik gewonnen had bij Delta.. Euh, dat zijn er ook weer vierOf tellen babies niet?
Ohja, als die tellen, dan heb ik er ook nog 10 extra...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
I know u haz![]()
o. Ik heb gisteren baby shrekkies binnengekregen die ik gewonnen had bij Delta.. Euh, dat zijn er ook weer vierOf tellen babies niet?
ja zo kan ik het ook, ik heb ook geen chanels gekocht en geen opi's en geen -vul iets in- Maar! het gaat om wat je WEL kooptquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
I haz! Ik heb lekker niks besteld van de ChG VV en zit ook niet in de planning whoohooEn de Zoya Wicked en Wonderful vind ik wel leuk een paar, maar niet genoeg om mijn beperkte budget aan uit te geven
I had a lucky dayquote:
ohhhhhhhhh Dat valt alles mee jaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:55 schreef DeltaCephei het volgende:
Nee ik heb er niet meer! Ik heb er *kijkt* 288
o dan tel ik ze wel niet meequote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohja, als die tellen, dan heb ik er ook nog 10 extra...
en de glamourcontest met een mani van 6 maanden oudquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
I had a lucky day
Ik win bijna nooit wat dus laat me er lekker blij mee zijn(het is waar hoor, ik heb ooit één keer eerder iets gewonnen bij de Tina vroeger. Een blistex lipgloss/lipbalsem. Fijn dat ik dat ding vond! Maar uiteraard was ie binnen een week kwijt
. Had ik weer
)
Hahaha nee dat bedoel ik niet. Maar de nieuwe collecties vind ik niet zo heel veel aan dus koop ik het niet.. Vandaar niet falertquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja zo kan ik het ook, ik heb ook geen chanels gekocht en geen opi's en geen -vul iets in- Maar! het gaat om wat je WEL koopt
oquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en de glamourcontest met een mani van 6 maanden oud
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:59 schreef Daph_ het volgende:
Ik gaat ff douchen, boodschappen doen en een paar wassen draaien![]()
Dada
Ik deed wel ZOMFG bij China Glaze en Orly Cosmixquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hahaha nee dat bedoel ik niet. Maar de nieuwe collecties vind ik niet zo heel veel aan dus koop ik het niet.. Vandaar niet falertDe Swissjes vind ik ook niet zo heel bijzonder zo afgaande op de swatches..
Eerst was ik meer van: ZOMG nieuwe collectie! Oh die ziet er tof uit! *bestelt* om er vervolgens 6 maanden later achter te komen dat de kleuren nog steeds untried zijn omdat het niet mijn kleuren zijn..
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:59 schreef Daph_ het volgende:
Ik gaat ff douchen, boodschappen doen en een paar wassen draaien![]()
Dada
Ja die halloweentjes van ChGquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:59 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik deed wel ZOMFG bij China Glaze en Orly Cosmix
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:05 schreef Lindytje het volgende:
Ladies, ik ben er even weg van. Rondje gemeentehuis. Jottem.
Vast wel ergens andersquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
er staat onderhand niets meer op TD wat ik nog graag wil hebben
ik zou nog wel een doossie kunnen vullen hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
er staat onderhand niets meer op TD wat ik nog graag wil hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |