Zeg, miss faalkeizerin: hoe groot is jouw stash onderhand wel niet???quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mja die vond ik een beetje fel op de swatches dus die heb ik geskipt
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:40 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Het moge duidelijk zijn wat voor kleurtjes ik mooi vind
Essie demure vixen, huckle buckle (veel mooier dan verwacht), Orly pure petunia, Misa raspberry pink, OPI basecoat, DS signature, DS extravagance, CCL revvvolution en uptown girl
Dit was een swap he madamquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeg, miss faalkeizerin: hoe groot is jouw stash onderhand wel niet???
vierhonderd fucking vierendertig. Bwehehehehequote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dit was een swap he madamIk heb sinds de Zoya sparkles geen nieuwe lakkies meer ontvangen.. En maar ééntje gekocht (Catrice Bronzed Brown)
Ik moet m'n spreadsheet nog bijwerken met wat er allemaal in de verkoop is gegaan, maar de teller staat op 424 nu (dus inclusief verkoopmateriaal wat ik nog uit mn lijst moet halen *roltogen*) maar ja, daar moeten deze idd wel nog bij
Quote ninjaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vierhonderd fucking vierentwintig. Bwehehehehe
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dit was een swap he madamIk heb sinds de Zoya sparkles geen nieuwe lakkies meer ontvangen.. En maar een paar lakkies gekocht in de winkel (5 ofzo?)
Ik moet m'n spreadsheet nog bijwerken met wat er allemaal in de verkoop is gegaan, maar de teller staat op 424 nu (dus inclusief verkoopmateriaal wat ik nog uit mn lijst moet halen *roltogen*) maar ja, daar moeten deze idd wel nog bij
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Quote ninjaIk bedacht me dat ik er meer dan één had gekocht
.
Maareh, nu zijn het er dus 434
Autsjie...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:51 schreef DeltaCephei het volgende:
* DeltaCephei zit met stukken komkommer op haar rode gezicht
Waarom ben ik nou weer een falertquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Briljant!! Ik hou van falerts! Helemaal als ze een nog veel grotere stash hebben, want dat praat het voor mij weer goed om meer te kopen
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:51 schreef DeltaCephei het volgende:
434 valt reuze mee vind ik![]()
I haz ninja skillzquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Quote ninjaIk bedacht me dat ik er meer dan één had gekocht
.
Maareh, nu zijn het er dus 434
Helpt het?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:51 schreef DeltaCephei het volgende:
434 valt reuze mee vind ik![]()
I know u hazquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |