Zeg, miss faalkeizerin: hoe groot is jouw stash onderhand wel niet???quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mja die vond ik een beetje fel op de swatches dus die heb ik geskipt
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:40 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Het moge duidelijk zijn wat voor kleurtjes ik mooi vind
Essie demure vixen, huckle buckle (veel mooier dan verwacht), Orly pure petunia, Misa raspberry pink, OPI basecoat, DS signature, DS extravagance, CCL revvvolution en uptown girl
Dit was een swap he madamquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeg, miss faalkeizerin: hoe groot is jouw stash onderhand wel niet???
vierhonderd fucking vierendertig. Bwehehehehequote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dit was een swap he madamIk heb sinds de Zoya sparkles geen nieuwe lakkies meer ontvangen.. En maar ééntje gekocht (Catrice Bronzed Brown)
Ik moet m'n spreadsheet nog bijwerken met wat er allemaal in de verkoop is gegaan, maar de teller staat op 424 nu (dus inclusief verkoopmateriaal wat ik nog uit mn lijst moet halen *roltogen*) maar ja, daar moeten deze idd wel nog bij
Quote ninjaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vierhonderd fucking vierentwintig. Bwehehehehe
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dit was een swap he madamIk heb sinds de Zoya sparkles geen nieuwe lakkies meer ontvangen.. En maar een paar lakkies gekocht in de winkel (5 ofzo?)
Ik moet m'n spreadsheet nog bijwerken met wat er allemaal in de verkoop is gegaan, maar de teller staat op 424 nu (dus inclusief verkoopmateriaal wat ik nog uit mn lijst moet halen *roltogen*) maar ja, daar moeten deze idd wel nog bij
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Quote ninjaIk bedacht me dat ik er meer dan één had gekocht
.
Maareh, nu zijn het er dus 434
Autsjie...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:51 schreef DeltaCephei het volgende:
* DeltaCephei zit met stukken komkommer op haar rode gezicht
Waarom ben ik nou weer een falertquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Briljant!! Ik hou van falerts! Helemaal als ze een nog veel grotere stash hebben, want dat praat het voor mij weer goed om meer te kopen
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:51 schreef DeltaCephei het volgende:
434 valt reuze mee vind ik![]()
I haz ninja skillzquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Quote ninjaIk bedacht me dat ik er meer dan één had gekocht
.
Maareh, nu zijn het er dus 434
Helpt het?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:51 schreef DeltaCephei het volgende:
434 valt reuze mee vind ik![]()
I know u hazquote:
I haz! Ik heb lekker niks besteld van de ChG VV en zit ook niet in de planning whoohooquote:
Waarom win jij die nou weer?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
I know u haz![]()
o. Ik heb gisteren baby shrekkies binnengekregen die ik gewonnen had bij Delta.. Euh, dat zijn er ook weer vierOf tellen babies niet?
Ohja, als die tellen, dan heb ik er ook nog 10 extra...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
I know u haz![]()
o. Ik heb gisteren baby shrekkies binnengekregen die ik gewonnen had bij Delta.. Euh, dat zijn er ook weer vierOf tellen babies niet?
ja zo kan ik het ook, ik heb ook geen chanels gekocht en geen opi's en geen -vul iets in- Maar! het gaat om wat je WEL kooptquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
I haz! Ik heb lekker niks besteld van de ChG VV en zit ook niet in de planning whoohooEn de Zoya Wicked en Wonderful vind ik wel leuk een paar, maar niet genoeg om mijn beperkte budget aan uit te geven
I had a lucky dayquote:
ohhhhhhhhh Dat valt alles mee jaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:55 schreef DeltaCephei het volgende:
Nee ik heb er niet meer! Ik heb er *kijkt* 288
o dan tel ik ze wel niet meequote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohja, als die tellen, dan heb ik er ook nog 10 extra...
en de glamourcontest met een mani van 6 maanden oudquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
I had a lucky day
Ik win bijna nooit wat dus laat me er lekker blij mee zijn(het is waar hoor, ik heb ooit één keer eerder iets gewonnen bij de Tina vroeger. Een blistex lipgloss/lipbalsem. Fijn dat ik dat ding vond! Maar uiteraard was ie binnen een week kwijt
. Had ik weer
)
Hahaha nee dat bedoel ik niet. Maar de nieuwe collecties vind ik niet zo heel veel aan dus koop ik het niet.. Vandaar niet falertquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja zo kan ik het ook, ik heb ook geen chanels gekocht en geen opi's en geen -vul iets in- Maar! het gaat om wat je WEL koopt
oquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en de glamourcontest met een mani van 6 maanden oud
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:59 schreef Daph_ het volgende:
Ik gaat ff douchen, boodschappen doen en een paar wassen draaien![]()
Dada
Ik deed wel ZOMFG bij China Glaze en Orly Cosmixquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hahaha nee dat bedoel ik niet. Maar de nieuwe collecties vind ik niet zo heel veel aan dus koop ik het niet.. Vandaar niet falertDe Swissjes vind ik ook niet zo heel bijzonder zo afgaande op de swatches..
Eerst was ik meer van: ZOMG nieuwe collectie! Oh die ziet er tof uit! *bestelt* om er vervolgens 6 maanden later achter te komen dat de kleuren nog steeds untried zijn omdat het niet mijn kleuren zijn..
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:59 schreef Daph_ het volgende:
Ik gaat ff douchen, boodschappen doen en een paar wassen draaien![]()
Dada
Ja die halloweentjes van ChGquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:59 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik deed wel ZOMFG bij China Glaze en Orly Cosmix
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:05 schreef Lindytje het volgende:
Ladies, ik ben er even weg van. Rondje gemeentehuis. Jottem.
Vast wel ergens andersquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
er staat onderhand niets meer op TD wat ik nog graag wil hebben
ik zou nog wel een doossie kunnen vullen hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ook welquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:29 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
ik zou nog wel een doossie kunnen vullen hoor
Mèh, dat heb ik ook een btje. Als ze nou Zoya en Nubar gingen verkopen......quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
En Sinful! En en en..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:33 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Mèh, dat heb ik ook een btje. Als ze nou Zoya en Nubar gingen verkopen......
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:40 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Het moge duidelijk zijn wat voor kleurtjes ik mooi vind
Essie demure vixen, huckle buckle (veel mooier dan verwacht), Orly pure petunia, Misa raspberry pink, OPI basecoat, DS signature, DS extravagance, CCL revvvolution en uptown girl
Wuaha deed ik net ook, maar ik heb ook maar gelijk weer geslotenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:39 schreef AmyGrace het volgende:
Waarom open ik nou TransdesignEr zijn al lakjes naar me onderweg...
Ik ga express niet kijkenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:39 schreef AmyGrace het volgende:
Waarom open ik nou TransdesignEr zijn al lakjes naar me onderweg...
Hebben ze daar geen aangepaste openingstijden ivm kermis?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:00 schreef Lindytje het volgende:
Ohja, ik zou om 12u naar het gemeentehuis gaan.
*zit nog in pyjama op de bank...*
Het was gewoon open! Gelukkig. 8,25 voor twee stomme kopietjes met een stempel...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:42 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen aangepaste openingstijden ivm kermis?
Gemeentehuisquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het was gewoon open! Gelukkig. 8,25 voor twee stomme kopietjes met een stempel...![]()
En naar de stad geweest even en niks gefaald![]()
Oh, en josti-dag op de kermis vandaag....
Ja, zeker stom!!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gemeentehuisambtenaren
afspraak maken voor het aanvragen van je paspoort
. Echt stom
!
Yoghurt eropquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:44 schreef DeltaCephei het volgende:
* DeltaCephei zit nog steeds met komkommer
Ik MOET gewoon een afspraak maken, anders gaat 't niet eens! En bedenk me net dat ik geloof ik nog pasfoto's moet laken maken voor die tijd. Maar dat red ik denk ik wel voordat ik daar moet zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, zeker stom!!
Ik had ook een afspraak kunnen maken zei het mevrouwtje, nu zou ik een half uur tot 3 kwartier moeten wachten....![]()
Maar ik was serieus binnen 3 (!!!) minuten aan de beurt
dat heb ik gelukkig ook *veegt zweet van voorhoofd*quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
Milani, Sally Hansen, Masini, Del Sol, Claire's, Lippmann, Chelsea...quote:
Hehe geldt dat als excuus ja?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:34 schreef AmyGrace het volgende:
En jeetje Daph_...wat veeeel! But u haz a blog
Same here. Ik heb alleen wel eerst het verkeerde geleverd gekregen (2 maanden terug), gemaild, ze zouden de wielen alsnog opsturen maar dat is inmiddels dus bijna 2 maanden geleden en ik heb nog niksquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:24 schreef Joysa het volgende:
Ik bedenk me trouwens dat ik echt eeuwig geleden nagelwielen heb besteld maar deze nooit heb gekregen.. f opzoeken wie het was :|
Welke verkoper? maytheps-uk toevallig?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Same here. Ik heb alleen wel eerst het verkeerde geleverd gekregen (2 maanden terug), gemaild, ze zouden de wielen alsnog opsturen maar dat is inmiddels dus bijna 2 maanden geleden en ik heb nog niksIk heb gisteren maar ff een mailtje gestuurd, want die wieltjes heb ik ook nodig voor comparisons endezo
oooh ook de sparkles? K*t dat wordt toch weer bestellen danquote:
Dat vind ik zoiets stoms... dat je perse een afspraak MOET maken!! Is bij paspoorten enzo bij ons ook geloof ik. En natuurlijk kom ik er altijd nét te laat achter dat zoiets is verlopen (1 week voor de vakantie ofzo) en kan ik me rot gaan regelen om dat ding nog op tijd in huis te krijgen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik MOET gewoon een afspraak maken, anders gaat 't niet eens! En bedenk me net dat ik geloof ik nog pasfoto's moet laken maken voor die tijd. Maar dat red ik denk ik wel voordat ik daar moet zijn.
Wel fijn dat je zo snel aan de beurt was!
Nee beautylifenail.. Zit die van jou toevallig ook in Hong Kong? Zou me namelijk niks verbazen als het allemaal dezelfde zijnquote:
Ja Hongkong, en ik heb positieve feedback gehad op mijn betalingquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee beautylifenail.. Zit die van jou toevallig ook in Hong Kong? Zou me namelijk niks verbazen als het allemaal dezelfde zijn
Neeeeeuh, je hebt je gewoon heeeeel goed ingehoudenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:03 schreef AmyGrace het volgende:
En geen nagellak gekocht bij 't Kuidvat...braaf. Zou het ermee te maken hebben dat ik zowat alle (mooie) nagellak die ze verkopen al hier thuis heb staan?![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:03 schreef AmyGrace het volgende:
En geen nagellak gekocht bij 't Kuidvat...braaf. Zou het ermee te maken hebben dat ik zowat alle (mooie) nagellak die ze verkopen al hier thuis heb staan?![]()
Haha ja ik ook. Ben benieuwd of ik ze überhaupt nog krijg.. Het was 8 euro ofzo maar ik wil mn wieltjes wel hebbenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja Hongkong, en ik heb positieve feedback gehad op mijn betaling
Dus heeft hij/zij wel ontvangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |