Klopt wel een beetjequote:
Welke wil jij zijn?quote:
Dat staan we ongeveer altijd he.quote:
D'r is geen roze... echt weer iets voor vrouwen... altijd dat willen wat er niet isquote:
Het was juist zo gezellig bovenin...quote:[..]
Dat is goed toch?
quote:
quote:
Oeh...quote:
Jaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:13 schreef Stroekie het volgende:
@ Wonderer
had je meegekregen dat Bassie gisteren in de luchtbalon zat die op vliegveld eindhoven een noodlandig moest maken ?
quote:
Erik, dit ben ik niet van je gewendquote:
ook met tomaten zijn we op 1 na het grootste tomatenexportland ter wereldquote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:57 schreef wonderer het volgende:
Walmart haalt z'n paprika's uit NederlandHoe grappig is dat.
hij heeft zijn telefoon gewoon bij zich hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:45 schreef Xiance het volgende:
is mieke in de buurt?
good lord.. en niemand die wat zegt????
* Xiance rent de badkamer in
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:00 schreef Stroekie het volgende:
wat is en blijft die Bassie toch ook een kinder "vriend"
http://www.telegraaf.nl/b(...)_zakken__.html?p=2,1
Hub dan vlug de straat op om hem toe te juichenquote:
mn haar zit niet goedquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hub dan vlug de straat op om hem toe te juichen
die jongen kan alle morele steun gebruiken, inclusief steunkousen
Nee?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dus in plaats van de chickens op je farm moet ik nu jou komen voederen ?
welnee, da's helemaal in!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou ook willen huilen als ik mascara op zou hebben.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn buurjongen ookquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Jij mist altijd je wimpers en zit met het borsteltje in je oog?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:43 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij mist altijd je wimpers en zit met het borsteltje in je oog?
Dat was één keer en je had belooft dat niet te vertellenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij mist altijd je wimpers en zit met het borsteltje in je oog?
Echt welquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:00 schreef Vlarp het volgende:
iPhones gaan niet stuk alsdus de Apple fans
Dat was die ook op Friso was.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik bedoelde ook "Was ie een stuk?" Als in, de Engelsman.
quote:
jammer dat ze uit elkaar zijn... die cd is leuk.. live waren ze ook leukquote:
geheel vrijwillig?quote:
Omdat ze brokken voor m'n kat in de aanbieding haddenquote:
T-Mobile was gister weer heerlijkquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geheel vrijwillig?
en liep Tineke Schouter er ook weer rond ?
Okay even to the point nu: hoe gaat het nu met hem?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Omdat ze brokken voor m'n kat in de aanbieding hadden
Ik vind Tineke Schouten an sich best tof maar die reclames zijn om moordneigingen van te krijgenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geheel vrijwillig?
en liep Tineke Schouter er ook weer rond ?
Hijs aan het puberen of zoquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Okay even to the point nu: hoe gaat het nu met hem?
Ooohh dus je hebt er an sich geen spijt van.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hijs aan het puberen of zo
Maar an sich ist wel een schatje
(als ie slaapt)
Volgens mij zitten jullie an sich bij elkaar ofzo!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:05 schreef TheVulture het volgende:
Bartje, hoe eng is het dat wij tegelijkertijd het woord "an sich" gebruiken
ja want als ik jullie dus wel gevonden had was ik dus niet besprongen door een dronken bejaarde homo op het station in den boschquote:
het is zo'n ontzettend fail antwoord op de supermarkt manager Harry Piekema van Albert Heijnquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Tineke Schouten an sich best tof maar die reclames zijn om moordneigingen van te krijgen
Ewquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja want als ik jullie dus wel gevonden had was ik dus niet besprongen door een dronken bejaarde homo op het station in den boschdie dus probeerde zijn natte lap in mijn mond te stoppen
Ik pak de popcorn maar weer...quote:
Jij was ook besprongen door een bejaarde dronken homo die zijn natte lap in je mond wilde stoppen ?quote:
Bij mij wastie een half uurtje drama, geen bereik niksquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik had nergens last van in Tilburg. T-mobile werkte prima, data en sms/bellen.
ik heb niet eens internet geprobeerd omdat ik er vanuit ging dat dat toch wel vergeefse moeite zou zijnquote:
Je HAD kunnen smsenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb geen Deceit gezien. Geen Steve. Geen Vlarp!
Haha nja af en toe...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohh dus je hebt er an sich geen spijt van.
Springt hij ook zo lief onaangekondigd op schoot enzo?
Echt leuk een poes.Maar ik ben bang dat mijn buurt niet zo voor poezen geschikt is, ik zou veel te bang zijn dat er iets gebeurt.
![]()
iPhone en Vodafone? Kan dat tegenwoordig ook al dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vriend van me met een iPhone en Vodafone had nergens last van. 't was druk op Grindr
Hehe, na het eten, zit op me werk..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik pak de popcorn maar weer...
vertel
Ow ja dat is best opvallend inderdaad..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:05 schreef TheVulture het volgende:
Bartje, hoe eng is het dat wij tegelijkertijd het woord "an sich" gebruiken
Hij heeft 'm in België gekocht. En hij hoeft nu al een iPhone 4 via via via...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
iPhone en Vodafone? Kan dat tegenwoordig ook al dan?
wat je was net op zoek naar n quicky?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:35 schreef Ang3l het volgende:
Grindr lag volledig plat.
nee zag iemand die ik van grindr kende en wilde ff hoi zeggen op die manierquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat je was net op zoek naar n quicky?
Ik dacht dat iPhone 3GS exckusief was voor t-mobile?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij heeft 'm in België gekocht. En hij hoeft nu al een iPhone 4 via via via...
O ja, en www.phoneshop.nl biedt al jaren iPhones aan icm. alle providers
Ansichtkaarten zijn ook gedateerdquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:44 schreef Vlarp het volgende:
An sich is er niets mis met het de uitspraak "an sich". Het enige is dat het wel een beetje gedateerd is, maar dat hoef an sich niets te betekenen.
Nee, grindr is laatst ook vrijgegeven voor het plebs.quote:
Ik heb t niet op mijn Android?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, grindr is laatst ook vrijgegeven voor het plebs.
Beetje jammer, maar ja.
Ja de hele avond liep niet echt als geplandquote:
Waarschijnlijk omdat je het er niet op hebt gezet.quote:
jajaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee zag iemand die ik van grindr kende en wilde ff hoi zeggen op die manier
Neh ik bedoel op de Market.. hij vindt m niet.. maar dit is de oude versie, misschien ligt t daaraan, dat ik het geeneens kanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je het er niet op hebt gezet.
of je gaat naar een ver land en zoekt daar eentjequote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:06 schreef Ang3l het volgende:
O oeps... ik heb nog 46 vakantiedagen over.
Ik wil ook een vriendje in een ver land zodat ik die op kan maken!
en uit welke eeuw kom je?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben gedateerd
Ik moet nog getaxeerd wordenquote:
Het is maar net wat mensen voor me willen betalenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar je bent dus wel kunst en geen kitsch?
Op zich niet nee.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:44 schreef Vlarp het volgende:
An sich is er niets mis met het de uitspraak "an sich". Het enige is dat het wel een beetje gedateerd is, maar dat hoef an sich niets te betekenen.
das kutquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:49 schreef Deceit het volgende:
ben trouwens gisteren mijn nieuwe bril verloren..
die ik een paar weken geleden had gekocht..
houdoe 202 euro
Hoe kun je nou een dure bril verliezen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:49 schreef Deceit het volgende:
ben trouwens gisteren mijn nieuwe bril verloren..
die ik een paar weken geleden had gekocht..
houdoe 202 euro
Denk dat ik m heb laten liggen op een statafel..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:00 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Hoe kun je nou een dure bril verliezen?
gewoon je bril ophouden voortaanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:01 schreef Deceit het volgende:
[..]
Denk dat ik m heb laten liggen op een statafel..
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:01 schreef Deceit het volgende:
[..]
Denk dat ik m heb laten liggen op een statafel..
Ja yuriquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon je bril ophouden voortaan
Die les heb ik nu wel geleerd..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:10 schreef Great.Expectations het volgende:
Geen te dure spullen kopen als je er niet mee om kunt gaan.
Ik hou me in.
Jij hebt ook echt altijd iets hequote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:11 schreef Deceit het volgende:
[..]
Die les heb ik nu wel geleerd..
Koop nooit meer zo'n dure kutbril
Deze ook niet (ja ik hélp, tenminste, als dat mágquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:12 schreef Deceit het volgende:
en Café de Uitstad heeft geen fucking telefoonnummer die het doet of een mailadres dus bellen op hoop van zege lukt ook geeneens
Voor nog geen euro kun je ook zo'n brilletouwtje kopen, je weet wel, wat oma's aan hun leesbril doen om die niet kwijt te raken.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:11 schreef Deceit het volgende:
[..]
Brrr.. dan kun je net zo goed een pootje achter je shirt klemmen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:14 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Voor nog geen euro kun je ook zo'n brilletouwtje kopen, je weet wel, wat oma's aan hun leesbril doen om die niet kwijt te raken.
Meekleurende glazen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:16 schreef Great.Expectations het volgende:
Of stop met het dragen van lenzen, en neem een zonnebril op sterkte. Daar heeft verder niemand wat aan, en die vergeet je niet.
neh doet het niet..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Deze ook niet (ja ik hélp, tenminste, als dat mág![]()
)? http://www.kroegpagina.nl/uitstad/
Nee, want die zijn donkerder dan gewone glazen, dus je loopt dan altijd met een enigszins getinte bril rond. En als je altijd door een donker getinte bril kijkt, dan wordt depressief, dat is wetenschappelijk onderzocht.quote:
heb me ogen gelaserd dus geen lenzen meerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:16 schreef Great.Expectations het volgende:
Of stop met het dragen van lenzen, en neem een zonnebril op sterkte. Daar heeft verder niemand wat aan, en die vergeet je niet.
De moderne meekleurende glazen hebben dat niet meer, die zijn echt honderd procent helder als de zon niet schijnt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:19 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nee, want die zijn donkerder dan gewone glazen, dus je loopt dan altijd met een enigszins getinte bril rond. En als je altijd door een donker getinte bril kijkt, dan wordt depressief, dat is wetenschappelijk onderzocht.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:19 schreef Deceit het volgende:
[..]
neh doet het niet..
Maar ik heb even nagebeld en had m dus nog tot de late uurtjes, bij de lollipop..
Wat wel kan is met de ruzie toen die jongen me op de grond duwde dat hij er toen is afgevallen
Kijk, dat is nog zoiets. Als je een bril had gedragen (ipv lenzen of gelaserde ogen) dan had je ook nooit ruzie gekregen, want jongens met een bril mag je niet slaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:19 schreef Deceit het volgende:
[..]
heb me ogen gelaserd dus geen lenzen meer
Zou je denken jaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:19 schreef Deceit het volgende:
Wat wel kan is met de ruzie toen die jongen me op de grond duwde dat hij er toen is afgevallen
Okay, dat klinkt niet heel erg eh... feestelijk, maar hopelijk is het niet iets dat heel erg uit de hand is gelopen. Alhoewel: echt op de grond duwen..?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:19 schreef Deceit het volgende:
[..]
neh doet het niet..
Maar ik heb even nagebeld en had m dus nog tot de late uurtjes, bij de lollipop..
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:19 schreef Deceit het volgende:
[..]
neh doet het niet..
Nu je het zegt, het zijn wél altijd van die.... Mag ik Duthler-mensen zeggen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:19 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nee, want die zijn donkerder dan gewone glazen, dus je loopt dan altijd met een enigszins getinte bril rond. En als je altijd door een donker getinte bril kijkt, dan wordt depressief, dat is wetenschappelijk onderzocht.
Neu helemaal nietquote:
Die zijn zeker best duur, dat soort glazen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
De moderne meekleurende glazen hebben dat niet meer, die zijn echt honderd procent helder als de zon niet schijnt.
Nu is het een kutbril? Omdat ie zichzelf achter gelaten heeft op de tafel?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:11 schreef Deceit het volgende:
[..]
Heb t even na-gecheckt en dat was dus niet het gevalquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nu is het een kutbril? Omdat ie zichzelf achter gelaten heeft op de tafel?
Of was er verder al wat mis mee?
Oh, ik dacht dat je hem op iets minder heldhaftige wijze gewoon ergens op een sta-tafel had laten liggen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:26 schreef Deceit het volgende:
[..]
Neu helemaal niet
Dat was ook de drama gisteren..
Een ex van een vriend had een aggressieve vriend bij.. allemaal drama.. maar uiteindelijk wilde die gast die vriend van me slaan, ik ging er tussen staan van niet doen.. dat heeft me waarschijnlijk 202 euro gekost
Hallo? Hallo! Ik versta je luid 'n duidlijk.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:26 schreef Great.Expectations het volgende:
Of misschien draagt nu een of andere plant in een Utrechtse kroeg een hele hippe zonnebril.
Ow dat is handig om te wetenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:22 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
[..]
Kijk, dat is nog zoiets. Als je een bril had gedragen (ipv lenzen of gelaserde ogen) dan had je ook nooit ruzie gekregen, want jongens met een bril mag je niet slaan.
Nou... Ik bedoel er verder niks mee, maar het lijkt me een vrij bizar idee en gevoel als je niet eens fatsoenlijk in Tilburg e.o. kunt uitgaan zonder het risico te lopen zo'n agressief figuur tegen te komen...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:26 schreef Deceit het volgende:
[..]
Neu helemaal niet
Dat was ook de drama gisteren..
Een ex van een vriend had een aggressieve vriend bij.. allemaal drama.. maar uiteindelijk wilde die gast die vriend van me slaan, ik ging er tussen staan van niet doen.. dat heeft me waarschijnlijk 202 euro gekost
Mwah uiteindelijk stond ik op en werd al tegengehouden voor ik er erg in hadquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou... Ik bedoel er verder niks mee, maar het lijkt me een vrij bizar idee en gevoel als je niet eens fatsoenlijk in Tilburg e.o. kunt uitgaan zonder het risico te lopen zo'n agressief figuur tegen te komen...Klein wereldje is het ook eigenlijk.
Maar afgezien daarvan: geen beveiliger verder die bijviel? Of hoe zeg je dat (sorry, ben vroeg begonnen met de dag van vandaag).Bijstand... Nah! Nou ja, geen beveiliger die hielp?
Oh, dat doet me weer denken aan toen ik ijs uit het ijsvak (zo'n grote koelkast met twee deuren - een grote onder voor de koelkast en een kleinere bovenin als vriesvak) had gepakt en het weer wilde terugzetten en mijn vader vervolgens, die dacht, ja hallo, ik lust ook wel, zich een breuk zocht naar het ijs en dat toen later bleek dat ik het in de magnetron had gezet die bovenóp die koelkast stond.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:35 schreef Great.Expectations het volgende:
En kan niet zo zijn dat je bril gewoon thuis ergens ligt op een onverwachte plaats, in de koelkast ofzo?
Hmmja, heb wel s vaker dingen in tilburg meegemaakt..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou... Ik bedoel er verder niks mee, maar het lijkt me een vrij bizar idee en gevoel als je niet eens fatsoenlijk in Tilburg e.o. kunt uitgaan zonder het risico te lopen zo'n agressief figuur tegen te komen...Klein wereldje is het ook eigenlijk.
Hehe nee want sliep bij iemand andersquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:35 schreef Great.Expectations het volgende:
En kan niet zo zijn dat je bril gewoon thuis ergens ligt op een onverwachte plaats, in de koelkast ofzo?
Ik weet eerlijk gezegd niet wat Brad ervoor betaald heeft, maar niet goedkoop nee. Nou ja, paar honderd dollar, geen duizenden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:27 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Die zijn zeker best duur, dat soort glazen?
Ik zet wel eens bevroren dingen terug in de koelkast en koele dingen in de vriezerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh, dat doet me weer denken aan toen ik ijs uit het ijsvak (zo'n grote koelkast met twee deuren - een grote onder voor de koelkast en een kleinere bovenin als vriesvak) had gepakt en het weer wilde terugzetten en mijn vader vervolgens, die dacht, ja hallo, ik lust ook wel, zich een breuk zocht naar het ijs en dat toen later bleek dat ik het in de magnetron had gezet die bovenóp die koelkast stond.
weet ik toch niet waar je wel en niet hebt gekekenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:47 schreef Deceit het volgende:
[..]
Anders was ik hem toch niet kwijt als dat zo was
Mes?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:41 schreef Deceit het volgende:
[..]
Hmmja, heb wel s vaker dingen in tilburg meegemaakt..
Zelfs zo engig dat ik de politie er bij had gehaald :S
Maar t is overal wel scary.. in Amsterdam met de mes achter me rug was nog wel het heftigst
Als je 't maar niet in de auto kwijtraakt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zet wel eens bevroren dingen terug in de koelkast en koele dingen in de vriezer
quote:
Ik weet niet hoe visueel jij ehh...quote:De naam Miss Montreal komt van een vrijpartij van Hans. In een interview op Lowlands bekende ze dat de naam ontstaan is uit seks met een scharrel. "Het heeft te maken met dat ik ooit seks had en dat er een bepaalde vloeibare substantie op een tekstboekje kwam. Het kwam net op de M van Montreal. Toen dacht ik in een dronken bui dat Miss Montreal wel een leuke naam zou zijn voor een bandje."
Ja toen liep ik en 2 vrienden naar het station toe in a'dam, was na het stappen.. en op gegeven moment pakten ze een mes en liep zo met me mee.. allemaal gezever en ben heel laf maar verstandig weggerend..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mes?![]()
Nou, voor je eigen veiligheid zou ik sowieso dan al snel de politie erbij halen, als je steeds van die dingen meemaakt!
Gelukkig zal ik NOOIT kippenlevertjes kopenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als je 't maar niet in de auto kwijtraakt.Dat gebeurt ook zo voordat je er erg in hebt, in zo'n Volvo.
Ze bestaat... en ze kweelt kutliedjes met haar grafhoofd de ether inquote:
Ja, ach, ik ben het met je eens hoor.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze bestaat... en ze kweelt kutliedjes met haar grafhoofd de ether in
Ja die is ook tenenkrommendquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, ach, ik ben het met je eens hoor.Ik vind Roosbeef ook zo verschrikkelijk. Eigenlijk.
Nou... wat een ***-ervaring is dat dan... Dat hoop ik dus echt nóóit mee te maken.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:53 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja toen liep ik en 2 vrienden naar het station toe in a'dam, was na het stappen.. en op gegeven moment pakten ze een mes en liep zo met me mee.. allemaal gezever en ben heel laf maar verstandig weggerend..
Alleen het erge was, geen politie te bekennen, en bijna geen mensen, was wel een paartje op de bank, en die zagen me dus zo.. en binnen 3 seconden waren ze al weg..
Ik wilde ook de MacD. binnen gaan, zat iemand schoon te maken.. maar die wuifde ook van nee nee nee
en die gasten liepen dus vrolijk 15 min mee
Ze kunnen ook hun best doen met iets waar ik niks van ze kan zien of horenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nounounou, nou ken je wel lopen kotsen...! Maar ze doen ook maar gewoon hun bést hoor.
goed netwerk !quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
Nou ik sta naast Ronald en Job op de PvdA boot tijdens gay pirde
Wat doe je aardig vandaagquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou... wat een ***-ervaring is dat dan... Dat hoop ik dus echt nóóit mee te maken.
7 augustusquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:23 schreef Deceit het volgende:
Op welke datum is de pride btw?
Omdat ik aardig bén!quote:
Nee, ja, nou, ja, het zou qua grootte wel logisch zijn!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:30 schreef Great.Expectations het volgende:
Zeg Wax, wist je dat er een Habitat in Dijon zit?
Maar wat maakt het dan zo'n kut bril?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:28 schreef Deceit het volgende:
[..]
Heb t even na-gecheckt en dat was dus niet het geval
Habitatquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:30 schreef Great.Expectations het volgende:
Zeg Wax, wist je dat er een Habitat in Dijon zit?
quote:
Ja het acteerwerk is om te janken... maar ze zien er verdomd goed uitquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:10 schreef creno het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ze op dvd gezien, lekkere mannen he !
Het zijn van oorsprong toch porno-acteurs ? Tenminste dat is mij wijs gemaakt, dus dan moet je niet te veel verwachten. (maar gewoon kijken en genieten).quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja het acteerwerk is om te janken... maar ze zien er verdomd goed uit
Thanksquote:
En hoort kwader kijken daar ook bij?quote:
Jaquote:
omdat ie kwijt is!!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar wat maakt het dan zo'n kut bril?
En wat kan de bril daaraan doen dan?quote:
Heb je je tanden gepoetst?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:23 schreef Ang3l het volgende:
Waarom heb ik na 1 uurtje slapen altijd zo'n kleffe vieze bek, en heb ik dat niet na bv 6 of 8 uur slapen?
Nee. maar dat sla ik zo na het stappen op de zaterdagavond ook wel eens overquote:
Dat heb ik juist na 8 uur slapenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:23 schreef Ang3l het volgende:
Waarom heb ik na 1 uurtje slapen altijd zo'n kleffe vieze bek, en heb ik dat niet na bv 6 of 8 uur slapen?
Ik echt alleen na een dutje, na een uur slapen. of bv in de trein in slaap gevallen te zijn.quote:
Ow... ik dacht DE reden te hebben gevonden... maar helaasquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. maar dat sla ik zo na het stappen op de zaterdagavond ook wel eens overen dan heb ik dat ook niet
Het had goed gekunnen, maar neequote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow... ik dacht DE reden te hebben gevonden... maar helaas
Misschien lig je tijdens een dutje in dezelfde houding met je mond een beetje open, en 's nachts draai je je nog wel eens om?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik echt alleen na een dutje, na een uur slapen. of bv in de trein in slaap gevallen te zijn.
Zou kunnen. Maar ik lag nu gewoon in bed.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien lig je tijdens een dutje in dezelfde houding met je mond een beetje open, en 's nachts draai je je nog wel eens om?
Nu zat er nog eten in je maag en de smaak komt van opboeren?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar ik lag nu gewoon in bed.
Ik eet ook wel eens vlak voor het slapengaan. En dan ook niks. Dus het lijkt iets te maken te hebben met de lengte van het slapen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nu zat er nog eten in je maag en de smaak komt van opboeren?
Waarom moet hij Thomas heten?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:40 schreef Xiance het volgende:
waar vind je nou een vriendje die intelligent is, met een mooi lichaam, blond, bruine ogen heeft, en thomas heet
in je dromen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:40 schreef Xiance het volgende:
waar vind je nou een vriendje die intelligent is, met een mooi lichaam, blond, bruine ogen heeft, en thomas heet
wist niet dat mike een hond hadquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:45 schreef wonderer het volgende:
Fotografeer je huisdier, deel 10
(commentaar tweede foto)
http://www.gay.nl/milos82quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:40 schreef Xiance het volgende:
das ne zakkewasser..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://www.gay.nl/milos82
Ik weet alleen niet of ie thomas heet
Ik heb met een van zijn 'vrienden' gedate zie ikquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
was die net zo stomzinnig??quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb met een van zijn 'vrienden' gedate zie ik
Nou hij was wel een tikkie frigide... hij vond dat ik mezelf teveel opdrong terwijl ik echt de hele avond afstand hieldquote:
Tofquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:02 schreef Waxxer het volgende:
Wondererer!! Ik zag deze hangen: *klik*
Leuk he?
Wanneer ben je jarig? Ergens in December?quote:
Dies best leukquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
En die heeft ook een gay.nl'etje?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb met een van zijn 'vrienden' gedate zie ik
oh i wish.. in december ben ik alweer een half jaartje verderquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig? Ergens in December?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
TofZo zouden meer mensen moeten denken. Thanks for sharing.
Ja die staat in het rijtje.... goed zoekenquote:
Was het een beetje een makkelijk typje? Zo één van waarbij je denkt, ja, we drinken nu wel cola, maar daar zitten we hier niet voor?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja die staat in het rijtje.... goed zoeken
gewoon met een G je bent toch geen amerikaanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:02 schreef Xiance het volgende:
en of je dan wil daten met een mexicaan die jorge heet..
OMFG.. hoe spreek je dat uit op zn mexicaans?
"gorgee" of "horgee"
nee.. dat word m dus ook al niet
nee hoor.. verder ben ik ECHT niet veeleisend
Nou het was me al snel duidelijk dat het om een colaatje ging hoor... maar hij voelde zich desondanks de hele avond bedreigd... terwijl ik echt nog nooit zo netjes ben geweest als toenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Was het een beetje een makkelijk typje? Zo één van waarbij je denkt, ja, we drinken nu wel cola, maar daar zitten we hier niet voor?
Bij de Dr Stolteweg en de Dr Deenweg en de McDrive waar Agent Wouter mij ooit heeft betrapt?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb net even gefietst en het ziekenhuis ligt op mijn route. Daar hangt hij heel groot in een bushalte.
gorge?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon met een G je bent toch geen amerikaan
Eh... Ja!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:16 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Bij de Dr Stolteweg en de Dr Deenweg en de McDrive waar Agent Wouter mij ooit heeft betrapt?
Nou ja.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou het was me al snel duidelijk dat het om een colaatje ging hoor... maar hij voelde zich desondanks de hele avond bedreigd... terwijl ik echt nog nooit zo netjes ben geweest als toen
Lief dat je aan me denktquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb net even gefietst en het ziekenhuis ligt op mijn route. Daar hangt hij heel groot in een bushalte. Vond ik ook wel cool, in Zwolle nota bene!Ik kon 'm gelukkig online vinden, had mijn tel. niet bij mij voor een foto.
Indecent exposure? *hoopvol*quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:21 schreef Waxxer het volgende:
Maar... als ik zo vrij mag zijn... Wat heb je dáár dan verkeerd gedaan?![]()
Ik ben altijd heel netjes op een eerste datequote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja.Ja, nou weet ik niet of jij als een bronstige eland tegen die jongen aan hebt gezeten, maar...
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou hij was wel een tikkie frigide... hij vond dat ik mezelf teveel opdrong terwijl ik echt de hele avond afstand hield
dat jij er dat van maakt kan ik ook niks aan doenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:16 schreef Xiance het volgende:
[..]
gorge?
dat word gochem...
en da's een ander woord (gochemerd) voor iemand die niet bijster slim is..
Nee dat is zelden voorgekomen maar daarom juist... ik deed totaal geen moeite en toch voelde hij zich bedreigdquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:28 schreef creno het volgende:
[..]
Is het zo raar dat je niet meteen met iemand het bed in duikt dan ?
Ik heb ooit eens staan zoenen met een donkere jongen, erg lekker, die vroeg of ik mee naar de wc ging, en ik zei dus heel droog; nee, ik hoef niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee dat is zelden voorgekomen maar daarom juist... ik deed totaal geen moeite en toch voelde hij zich bedreigd
ik denk altijd overal aanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat jij er dat van maakt kan ik ook niks aan doen
Een vriend van mij heeft zo ooit eens een meisje afgewezen die hem mee vroeg naar het strand: "wat moeten wij in hemelsnaam op het strand midden in de nacht?"quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:36 schreef creno het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens staan zoenen met een donkere jongen, erg lekker, die vroeg of ik mee naar de wc ging, en ik zei dus heel droog; nee, ik hoef niet.
Ik was toen nogal naief, en blijkbaar wilde hij dus niet naar de wc om te plassen.
Erikquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi lieve seksverslaafde mensen en de rest.
Hoi Erik, in welke groep zit jij ?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
tis wel duidelijk in welke groep thevulture zit.quote:
Ja echt, ik moet 4 keer per dag klaarkomen... het is een ziektequote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:51 schreef creno het volgende:
[..]
tis wel duidelijk in welke groep thevulture zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
In de (zelf)hulpgroep.quote:
hallo klein pinkeltje van mequote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan is het in ieder geval altijd lekkerquote:
Ik vind het niet altijd lekker met mezelf... dan stop ik gewoonquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:03 schreef creno het volgende:
[..]
Dan is het in ieder geval altijd lekker
Mallerd!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het niet altijd lekker met mezelf... dan stop ik gewoon
De 5e keer ?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan voelt het zeker als een soort zelfbedreiging.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee soms al na een ruk... dan is er geen ruk aanquote:
heb je dan niet gewoon heel veel neukertjes? Of staat je vriend vaak genoeg klaar?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zet 50 op dat laatstequote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
heb je dan niet gewoon heel veel neukertjes? Of staat je vriend vaak genoeg klaar?
Okay review voor de FP, 800 wrdquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:11 schreef Vlarp het volgende:
Net samen met Steve "Walk the Line" gekeken
Grappi9ge film wel over Johnny Cash
Grappig? Walk the line is tofquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:11 schreef Vlarp het volgende:
Net samen met Steve "Walk the Line" gekeken
Grappi9ge film wel over Johnny Cash
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |