Ik heb het gevoel dat michiel het laatste uur helemaal zelf mag weten wat hij draait.quote:
Dat mag wat mij betreft vaker het geval zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:59 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat michiel het laatste uur helemaal zelf mag weten wat hij draait.
Dan mag ik hopen dat dat vaker gaat gebeuren. 3FM heeft zojuist eindelijk zijn naam weer eens waargemaakt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:59 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat michiel het laatste uur helemaal zelf mag weten wat hij draait.
Altijd de eerste met nieuwe muziek?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen dat dat vaker gaat gebeuren. 3FM heeft zojuist eindelijk zijn naam weer eens waargemaakt.
verdediger bij PSVquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
Weet iemand nog werk in Eindhoven voor me?
Nee, de alternatieve dinges. Alsin, niet wat 538 en SkyRadio ook draaien.quote:
Ik kan niet voetballen mannnn.quote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Sinds wanneer is dat een vereiste? We hebben het over PSV...quote:
ze heeft een kut stem maar ze kan leuk uit de hoek komen.quote:
Heuj, niets tegen mijn club!!!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een vereiste? We hebben het over PSV...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje jammer alleen dat Sharid binnenkort weer terug is. Marijke vind ik veel leuker.quote:
Mee eens.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ze heeft een kut stem maar ze kan leuk uit de hoek komen.
Oh god dat mens hadden we ook nog.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat Sharid binnenkort weer terug is. Marijke vind ik veel leuker.
MacDonalds zocht nog mensenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
Weet iemand nog werk in Eindhoven voor me?
iddquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat Sharid binnenkort weer terug is. Marijke vind ik veel leuker.
Ik ben desperate, maar dat is wel heel erg.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:12 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
MacDonalds zocht nog mensen![]()
* Bol_Wan is erg blij met zijn eigen werkplek, supermarktje draaide gewoon REM - Imitation of Life draaide![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |