Wees blij dat je werk hebtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:49 schreef themauster het volgende:
GoedemorgenVakantie weer voorbij en nu weer aan het werk
Ow dat zekerquote:
Nog niet concreet. Donderdag weer es gesprek. Mss dat dat iets oplevert. We zullen zienquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:10 schreef themauster het volgende:
[..]
Ow dat zekerheb jij al uitzicht op werk?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nog niet concreet. Donderdag weer es gesprek. Mss dat dat iets oplevert. We zullen zien.
Hebben ze nou nog steeds geen lift geïnstalleerd daar? Of een roltrap?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:37 schreef -Hans- het volgende:
*stilte* Led Zeppelin - Stairway To Heaven
*proest *quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hebben ze nou nog steeds geen lift geïnstalleerd daar? Of een roltrap?
Zou eens tijd worden, is het nummer tenminste binnen 10 seconden klaarquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hebben ze nou nog steeds geen lift geïnstalleerd daar? Of een roltrap?
Niet als ze eenzelfde lift als in het NPO-gebouw waar 3FM zit installeren. Dan is de trap in sommige gevallen juist sneller...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Zou eens tijd worden, is het nummer tenminste binnen 10 seconden klaar
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:44 schreef borisz het volgende:
Ik heb een nieuw tv format bedacht. We laten 45000 mensen lopen in Nijmegen. 1 daarvan is de TBS'ser. Die moet je vinden. Simpel toch?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:45 schreef Sersjee het volgende:
Roos moest zeker even iets uit haar auto halen ofzo?
Nou niet die van 3FM want die staat hier op 88.6quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:32 schreef Sirolf het volgende:
Kijk eens op welke frequentie de radio in de Karwei-folder staat!
[ afbeelding ]
Ah, je woont ergens in de uithoeken van het land?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Nou niet die van 3FM want die staat hier op 88.6
Je kan het nauwelijks Nederland meer noemen, daar waar hij woont.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, je woont ergens in de uithoeken van het land?
Hier komt 3FM toch echt keihard vanaf de zesennegentig puntje acht.
Nou dat zou je zeggen maar ik ben met de auto eerder in Utrecht dan dat ik de grens over ben tenzij ik naar de Eemshaven ga en met de boot naar Borkum ga. maar daar wil ik niet dood willen gevondenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je kan het nauwelijks Nederland meer noemen, daar waar hij woont.
Zesennegentig puntje acht FTW!
Ja hallo, de weg naar Duitsland is een slecht onderhouden karrenspoor daar! Lopend ben je nog sneller dan met de auto...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Nou dat zou je zeggen maar ik ben met de auto eerder in Utrecht dan dat ik de grens over ben tenzij ik naar de Eemshaven ga en met de boot naar Borkum ga. maar daar wil ik niet dood willen gevonden
Nu is het achtennegentig puntje negen FTW!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je kan het nauwelijks Nederland meer noemen, daar waar hij woont.
Zesennegentig puntje acht FTW!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |