Mocht dit ook een grapje zijn, dan is het ook niet grappig. Helaas. Blijf maar uit dit topicquote:Op maandag 19 juli 2010 21:54 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
oke sorry hyundai zal het nooit meer doen
Ik voel wat postrechten verdwijnen. Ik heb de mijne netjes uitgeschakeld op de sites van VNUnet ( Fok en T.net )quote:Op maandag 19 juli 2010 21:55 schreef Wells.p het volgende:
met firefox en dan addblock pro heb je helemaal geen reclame meer, geen last van dus kan niet echt mee praten
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:55 schreef Wells.p het volgende:
met firefox en dan addblock pro heb je helemaal geen reclame meer, geen last van dus kan niet echt mee praten
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:56 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Mocht dit ook een grapje zijn, dan is het ook niet grappig. Helaas. Blijf maar uit dit topic.
Surequote:Op maandag 19 juli 2010 22:00 schreef tho_Omas het volgende:
Macedonië is trouwens echt een kutland. Ik ging met mijn vrouw naar Macedonië, en na het eten in een lokaal restaurant is ze permanent onvruchtbaar. Ga niet naar Macedonië.
Nou zegquote:Op maandag 19 juli 2010 22:01 schreef Penisbaard het volgende:
Macedonië slavische mensen bulgaren nepgrieken slavische taal geen cultuur straatroof verkrachting orde van de dag genocide
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:00 schreef tho_Omas het volgende:
Macedonië is trouwens echt een kutland. Ik ging met mijn vrouw naar Macedonië, en na het eten in een lokaal restaurant is ze permanent onvruchtbaar. Ga niet naar Macedonië.
Wat ben je toch ook weer origineel.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:31 schreef Sapstengel het volgende:
Macedonië is inderdaad een kutland. Ik ging met mijn vrouw naar Macedonië en na het zwemmen in het Prespameer ontwikkelde ze ineens een penis. Ga niet naar Macedonië.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |