Dat ze twee leuke singles hebben ben ik met je eens ('Beam me up' en 'Electric'). De andere singles zijn stukken minder interessant.... (inclusief het in de OP genoemde nummerquote:
Smoking on the balcony?quote:Op maandag 6 september 2010 21:38 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat ze twee leuke singles hebben ben ik met je eens ('Beam me up' en 'Electric'). De andere singles zijn stukken minder interessant.... (inclusief het in de OP genoemde nummer).
Wat dan?quote:Op maandag 6 september 2010 21:08 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
De bassist was live alleen een beetje een kneusje.
Lucky Fonz krijgt juist een goede beoordeling op Musicmeter, maar de tips van Giel Beelen moeten we niet te serieus nemen (zie Die Antwoord).quote:Op maandag 6 september 2010 20:24 schreef thettes het volgende:
Het is gewoon een niet speciaal maar wel leuk bandje, ik word vermoeider van het 3FM/DWDD gehype dan van de liedjes zelf eigenlijk.
Maarre, alles beter dan Lucky Fonz.
Anderhalf jaar later neem ik terug wat ik heb gezegd. Lucky Fonz is wel een topgozer.quote:Op dinsdag 7 september 2010 02:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Lucky Fonz krijgt juist een goede beoordeling op Musicmeter, maar de tips van Giel Beelen moeten we niet te serieus nemen (zie Die Antwoord).
Als hulp, ik heb ze afgelopen jaar op Sziget en op mijn favoriete lokale festival Dijkpop gezien, twee keer was het heel leuk. Muzikaal zeer degelijk en een leuk feestje.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:41 schreef Vatta het volgende:
Heb ze laatst in Rotown gezien. Dat was zwaar klote. Vorig jaar op pinkpop vond ik het echter een stuk beter waardoor ik nu een ware identiteitscrisis heb opgelopen. help me!!!
Lol. Vertelquote:Op maandag 6 september 2010 21:08 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
De bassist was live alleen een beetje een kneusje.
Inderdaad. Een paar keer in De wereld draait door geweest en nu moet heel Nederland het ineens goed vinden. Dertien-in-een-dozijn muziek.quote:
Misschien dan toch maar eens luisteren.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:07 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Nieuwe album klinkt zowaar een stuk beter en volwassener.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |