Ik weet wel dat het een matig, gehyped nummer isquote:Op maandag 19 juli 2010 20:32 schreef Ofyles2 het volgende:
Weet iemand of Mike Posner tot de LGBT-populatie behoort?
Nee.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ben je een lijstje aan het bijhouden of zo?
Sowieso verfrissend om niet te hoeven wachten tot 10 uur om te radio veilig aan te kunnen zetten.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:35 schreef Againzender het volgende:
Wel weer erg leuk om straks met mijn verjaardag wakker te worden met Michiel, en dat terwijl ik toch op tijd op sta!
Ik begin hem ook spuugzat te worden. Te braaf, hetzelfde van hetzelfde...quote:Op maandag 19 juli 2010 20:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het een matig, gehyped nummer is
Is dat nou niet het werk voor pluggersquote:Op maandag 19 juli 2010 20:34 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij kun je idd beter bij platenmaatschappijen gaan werken als je platen wilt aanbieden...
Tijdens de uitzending is er ook niet de juiste tijd voor. Dan zijn ze veel te druk met het maken van een radioprogramma. Via Twitter of ouderwetse mail buiten uitzendtijden (bij voorkeur als ze hun programma aan het voorbereiden zijn, want dan hebben ze wel tijdquote:Op maandag 19 juli 2010 20:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
op gezette tijden, maar er is ook geen 1 dj die de moeite neemt om die plaat te checken. Valt me vies tegen.
is weer eens wat anders. Hier knalt eigenlijk altijd alleen maar kutmuziek (R&B) over de veldenquote:Op maandag 19 juli 2010 20:38 schreef Sersjee het volgende:
MSP deed het goed, al galmend over het grasveldje hier.
Pluggers werken voor platenmaatschappijen (ook wel radiopromotor)quote:Op maandag 19 juli 2010 20:38 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Is dat nou niet het werk voor pluggers
pluggers staan toch niet in vaste dienst bij platenmaatschappijen, maar worden toch per plaat afzonderlijk betaald.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:41 schreef Maricha het volgende:
[..]
Pluggers werken voor platenmaatschappijen (ook wel radiopromotor)
Ik vind het een lekker geluid.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:46 schreef Againzender het volgende:
Die zanger van Direct. Zoals hij zingt, heb ik ook een aantal dagen gedaan nadat mijn zoontje mij een kopstoot had gegeven tegen mijn kaak, en mijn tong tussen mijn tanden zat
hij heeft best een goede stem voor een rockband, maar het klinkt alsof hij een dikke tong heeftquote:Op maandag 19 juli 2010 20:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het een lekker geluid.Vind hem echt een super zanger.
Nee hoor, sommigen zijn in dienst van een platenmaatschappij, sommigen zelfstandig!quote:Op maandag 19 juli 2010 20:43 schreef hole1988 het volgende:
[..]
pluggers staan toch niet in vaste dienst bij platenmaatschappijen, maar worden toch per plaat afzonderlijk betaald.
Waaromm staat die bimbo voor die geile auto??quote:
iddquote:Op maandag 19 juli 2010 21:02 schreef Againzender het volgende:
jemig, je zal me daar een dooie motorijder in je woonkamer vinden. Hoe bizar is dat!?
Ik zou het behoorlijk raar vinden. Al was het maar omdat ik op vier hoog woon.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:02 schreef Againzender het volgende:
jemig, je zal me daar een dooie motorijder in je woonkamer vinden. Hoe bizar is dat!?
Dat. Oprotten, Joss!quote:Op maandag 19 juli 2010 21:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
Waaromm staat die bimbo voor die geile auto??
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zou het behoorlijk raar vinden. Al was het maar omdat ik op vier hoog woon.
En hoorde ik nou goed dat die motor van de weg is geraakt en 100 meter verder dat huis binnen reed? Best knap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |