3k per maand netto op je 19e?quote:Op maandag 19 december 2011 01:45 schreef Lolwuthai het volgende:
Ik ben 19 en verdien 14 Euro Netto in het uur.
Internationaal vrachtwagen chauffeur FTW!
Ps: Elke week minstens 50 betaalde uren, + overuren!
Dat doe ik al maar voor in de vakantie wil ik graag wat meer gaan doen, alle tuinders zijn al volquote:
Iddinkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:37 schreef Mirel het volgende:
kan noooooit iets vinden. dus dan maar weer bij iddink boeken sorteren enzo
Wat is er kut aan een callcenter?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Misschien je standaarden bijschaven. Het is helaas niet anders, op je 19e een bijbaantje? Dat wordt altijd kut. Callcenter is het kutst maar verdient het best, vakkenvuller worden op je 19e is niet heel erg glamoureus.
Tsja, maar geirriteerde mensen willen niets kopen van een bedrijf met een slechte naam, waardoor je je target niet haalt en eruit wordt geknikkerd. OF je moet bejaarden om de tuin leiden, en daar had ik geen zin in, ik ben eerlijk, ik ga geen bejaarden afzetten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:17 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Wat is er kut aan een callcenter?.
Beetje geirriteerde mensen bellen voor een mooi bedrag
Inbound werken is wel relaxtquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Tsja, maar geirriteerde mensen willen niets kopen van een bedrijf met een slechte naam, waardoor je je target niet haalt en eruit wordt geknikkerd. OF je moet bejaarden om de tuin leiden, en daar had ik geen zin in, ik ben eerlijk, ik ga geen bejaarden afzetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |