quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:03 schreef Ireyon het volgende:
Die developer van de Buienalarm app hangt hier toch ook ergens rond? Wat een held, heeft de laatste 24 uur al 3x m'n leven gered
Zo'n timer zit toch standaard in Android? In hetzelfde menu waar je je alarm kan instellen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:25 schreef P.F het volgende:
Ik zoek een soort kookwekkertje, dat wanneer ik bijv 15 minuten invoer hij na 15 minuten afgaat. Hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel!
Hmm... heb zelf een HTC Hero, en die heeft het wel gewoon bij klok staan.quote:
Dan zou ik het, helaas voor jou, niet weten.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:14 schreef P.F het volgende:
Ja ik heb een klok, maar daar kan ik niet op klikken.
HTC Widgets hè.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:13 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Hmm... heb zelf een HTC Hero, en die heeft het wel gewoon bij klok staan.
Heb je geen klok op je homescreen oid staan, waarop je kan klikken?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:28 schreef MacorgaZ het volgende:
Tiffany Nieuwland werkt bij Conde Nast (een erg groot bedrijf die magazines bezit oid) als promotioneel manager (toevallig he), en de 5 anderen hadden 500 a 1000 followers die nu dus allemaal lovende woorden over Samsung te zien krijgen; slimme actie dus.
Er is trouwens een hele lading met bedelaars die ook vroegen om een gratis Galaxy S sinds een paar uur geleden, en tot nu toe is er 1tje met 1200+ followers die er een aangeboden heeft gekregen. Dure maar slimme marketing.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:51 schreef Dromer het volgende:
En als deze acties meer publiciteit krijgen hebben ze nog meer reclame gescoord voor de prijs van wat telefoons.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:37 schreef Breekfast het volgende:
Kun je op 1 of andere manier avi bestanden afspelen zonder dat je alles weer moet converteren enzo?
Ik heb Egg Timer werkt lekker simpelquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:25 schreef P.F het volgende:
Ik zoek een soort kookwekkertje, dat wanneer ik bijv 15 minuten invoer hij na 15 minuten afgaat. Hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:36 schreef Boswachter het volgende:
[..]
Een paar telefoons weggeven is niet bepaald dure marketing, kost Samsung bijna niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |