Wat mij betreft mocht je.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:11 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dat doe ik expres. Ik wil niet op de man spelen, maar treinspotten
Doen jongeren dat naar aanleiding van de televisieprogramma's, of geven de televisieprogramma's weer wat er gebeurt op dat soort vakantieoorden?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Socios kraakt geen vakantievierders af. Hij kraakt alleen vakantievierders af die zich teveel laten leiden door reclames van jongeren- en studentenvakanties die op TV worden uitgezonden...
Nou, op je 16e is bijna iedereen wel redelijk gelijkgezind, op een groepje alternatievelingen na. Dan ben je nog bezig je eigen mening te vormen en ga je gewoon met je vrienden mee.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gelijkgezinde vrienden zeker...
Maar dat maakt ze niet minder overbodig en marginaal...
Dat 2e vooral. Geef jongeren drank, vrijheid en clubs en ze slaan los... Daar heb je geen sfeermakend tv-programma voor nodig.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:13 schreef Geluk het volgende:
[..]
Doen jongeren dat naar aanleiding van de televisieprogramma's, of geven de televisieprogramma's weer wat er gebeurt op dat soort vakantieoorden?
Mijn hobby´s zijn zwemmen, hardlopen en sletjes neuken. Niets mis mee lijkt mij.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:10 schreef HostiMeister het volgende:
Vergeet zijn hobbies niet
Hoeft niet per se.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:13 schreef Geluk het volgende:
[..]
Doen jongeren dat naar aanleiding van de televisieprogramma's, of geven de televisieprogramma's weer wat er gebeurt op dat soort vakantieoorden?
Duidelijk nietquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Mijn hobby´s zijn zwemmen, hardlopen en sletjes neuken. Niets mis mee lijkt mij.
Volgens mij ben je in je hele leven bezig een mening te vormen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nou, op je 16e is bijna iedereen wel redelijk gelijkgezind, op een groepje alternatievelingen na. Dan ben je nog bezig je eigen mening te vormen en ga je gewoon met je vrienden mee.
Lieverd maagd dan een week lang zuipen op een kutcamping zonder ook maar één geslaagde ´versierpoging´ bij het schaarse aantal vrouwen dat daar rondloopt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:20 schreef HostiMeister het volgende:
Duidelijk niet
Ware het niet (and correct me if I'm wrong) dat je daarvoor naar de wallen moet?
De Wallen vind ik wel een leuke vakantiebestemming, ik woon er een half uur van af.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Duidelijk niet
Ware het niet (and correct me if I'm wrong) dat je daarvoor naar de wallen moet?
Neuk je nou sletjes? Of hoertjes? Wat is het nou?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Lieverd maagd dan een week lang zuipen op een kutcamping zonder ook maar één geslaagde ´versierpoging´ bij het schaarse aantal vrouwen dat daar rondloopt.
Vrouwenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:24 schreef HostiMeister het volgende:
Neuk je nou sletjes? Of hoertjes? Wat is het nou?
Het heeft allebei wel wat.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:25 schreef wise het volgende:
op die leeftijd ben ik gewoon gaan rondtrekken in europa. Cultuur en historie opsnuiven. Veel gezien en gedaan ipv op 1 plek blijven, naar het strand gaan en vanuit daar van kroeg naar kroeg
Maar je impliceert net dat je maagd bent, wat is het nou?quote:
Je hoeft echt niet een vakantie te houden zoals geschetst in de OP om te kunnen neuken op vakantie, hoor.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:28 schreef HostiMeister het volgende:
Maar je impliceert net dat je maagd bent, wat is het nou?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet een vakantie te houden zoals geschetst in de OP om te kunnen neuken op vakantie, hoor.
welke campings? In de appartementen in Lloret werd wel veel geneukt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet een vakantie te houden zoals geschetst in de OP om te kunnen neuken op vakantie, hoor.
Edit: sterker nog, volgens mij wordt er op die campings zelden daadwerkelijk geneukt en blijft het alleen maar bij wat ´stoere praat´.
Nou, dat zegt dan ook weer genoeg over jouw aannames, ze kloppen iig niet helemaal met de werkelijkheid. Maargoed, jij irriteert je er blijkbaar aan, iedereen is toch wel eens jong geweest? Laat ze lekkerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Edit: sterker nog, volgens mij wordt er op die campings zelden daadwerkelijk geneukt en blijft het alleen maar bij wat ´stoere praat´.
Dat suggereren films als ´Costa´ enzo, maar dat is een ´verromantisering´ van de werkelijkheid.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:33 schreef Boris_Karloff het volgende:
welke campings? In de appartementen in Lloret werd wel veel geneukt.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:43 schreef Relko het volgende:
Ritmo, de fucking eindbaas onder de stereotypes. Een parel in de nacht.
Zuipen op zo'n vakantie is alleen goed als je veel wijven pakt, eigenlijk doet niets er toe op die leeftijd zolang je maar veel wijven pakt. Je kan als een bitch naar Egypte gaan en daar saai naar piramides kijken, mits je daarna een cleopatra achtig wijf neukt. Dus je kan naar elke vakantiebestemming gaan als 16 of 17 jarige en een baas zijn, mits je wijven neukt. Als je met je vrienden in een hut zit te zweten dan ben je een fag.
En lui van 16 die chips eten als ontbijt zijn retards, regel dan croissants, echte bazen regelen croissants.
Je bent er dus nooit geweest, maar zit hier wel mensen af te branden die het wel leuk vindenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat suggereren films als ´Costa´ enzo, maar dat is een ´verromantisering´ van de werkelijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |