Wat is er triest aan, om lol te hebben met je maten? Los te gaan op "leuke" muziek en rare dingen mee te maken dmv een overdosis aan alcohol. Gezond is het niet, maar dat hoeft ook helemaal niet, je moet toch leven en later zal je erom kunnen lachen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:41 schreef Socios het volgende:
De plaats van bestemming doet er heul niet toe. Het gaat om het paupergedrag en het ´denken stoer te zijn´ terwijl het de meest trieste vorm van vakantie is.
Kutjeugd gehad ja? Ik bedoel, treinspotten...quote:Op maandag 19 juli 2010 13:30 schreef Socios het volgende:
TS wil niet eens mee met dat soort figuren.
Precies, zo hoort het. Heb zelf een half jaar Aruba gedaan, maar helaas niet de kans gehad om het Zuid-Amerikaanse vasteland in te trekken. Maar lijkt me prachtig...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:48 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik ga lekker naar Zuid Amerika. De zuipvakanties heb ik al jaren achter me liggen. Maar ik heb er prima herinderingen aan overgehouden. veel plezier iig.
Dat van die mensen niets terecht zou komen (wel raar, dan zou 90 % van de jeugd van de afgelopen 15 jaar nu kansloos zijn) is ook onzin want opzich leer je juist van je 'fouten' op zo'n vakantie.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:48 schreef Equites het volgende:
[..]
Wat is er triest aan, om lol te hebben met je maten? Los te gaan op "leuke" muziek en rare dingen mee te maken dmv een overdosis aan alcohol. Gezond is het niet, maar dat hoeft ook helemaal niet, je moet toch leven en later zal je erom kunnen lachen.
En na die twee weken weer met je pootjes bij mama onder de tafel zitten en weer keurig om 21.00 binnen zijn..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:38 schreef Perkins het volgende:
Leuk hoor zo'n vakantie. Twee weekjes zonder de ouders op Texel toen ik 16 was. Word je hard van.
Precies.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:51 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
En na die twee weken weer met je pootjes bij mama onder de tafel zitten en weer keurig om 21.00 binnen zijn..
Nogmaals, staat er geheel los van.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:49 schreef HostiMeister het volgende:
Kutjeugd gehad ja? Ik bedoel, treinspotten...
Geloof er geen bal vanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:58 schreef Ritmo het volgende:
Op m'n 16e ging ik trouwens nog wel met m'n ouders mee, voor het laatste jaar, naar Zuid-Frankrijk (waar een enorme en leuke groep was met allemaal jongeren van 15-17 die ook nog een keer meegingen met paps en mams). Vanaf m'n 17e met vrienden, naar Calella.
Nee, het vertelt iets over het soort persoon wat jij bent. En dan is voor de rest van ons beter te begrijpen waarom je zoveel frustratie hebt naar pubers die 10 dagen Loret of Blanes doen.quote:
Ohw, is dat zo? Wat voor een persoon ben ik dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:02 schreef Boris_Karloff het volgende:
Nee, het vertelt iets over het soort persoon wat jij bent.
Wie heeft het over frustraties? Het is gewoon een klacht.quote:En dan is voor de rest van ons beter te begrijpen waarom je zoveel frustratie hebt naar pubers die 10 dagen Loret of Blanes doen.
Klachten worden meestal geboren uit frustratie.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, is dat zo? Wat voor een persoon ben ik dan?
[..]
Wie heeft het over frustraties? Het is gewoon een klacht.
Ook eensch, laat iedereen in zijn vakantie lekker doen wat hij zelf wilt. Als de TS een probleem heeft met jongeren in typische jongerenvakantieplaatsen zoals de Costa Brava of de Appelhof, dan moet hij daar maar niet naar op vakantie gaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:44 schreef Equites het volgende:
-
Als iemand naar Llorret op vakantie wil en zichzelf de tyfus in wilt zuipen met vrienden vind ik dat best, als iemand daar geen behoefte aan heeft en naar Praag gaat om een stad te bezichtigen vind ik dat ook prima. Het kan allemaal zo makkelijk zijn jongens.
Omdat die jongeren overbodig en marginaal zijn...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:02 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Nee, het vertelt iets over het soort persoon wat jij bent. En dan is voor de rest van ons beter te begrijpen waarom je zoveel frustratie hebt naar pubers die 10 dagen Loret of Blanes doen.
Het gaat hem ook niet om de afstand, maar meer om het feit dat de meeste 15/16 zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kom op zeg... Dat je ze niet naar Bulgarije ofzo stuurt ok, maar Spanje is niet gevaarlijker dan de gemiddelde Nederlandse camping hoor.
Ik kom al mijn hele leven ieder jaar op Terschelling, maar heb nooit op de Appelhof ´gestaan´. Terschelling is wel meer dan ´De Appelhof´, hoor.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:06 schreef Geluk het volgende:
Ook eensch, laat iedereen in zijn vakantie lekker doen wat hij zelf wilt. Als de TS een probleem heeft met jongeren in typesche jongerenvakantieplaatsen zoals de Costa Brava of de Appelhof, dan moet hij daar maar niet naar op vakantie gaan.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Omdat die jongeren overbodig en marginaal zijn...
Precies, en als je er nooit komt waarom zou je er dan gedachten aan besteden of frustraties over hebben. Je hebt het immers nooit van dichtbij meegemaakt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:06 schreef Geluk het volgende:
[..]
Ook eensch, laat iedereen in zijn vakantie lekker doen wat hij zelf wilt. Als de TS een probleem heeft met jongeren in typische jongerenvakantieplaatsen zoals de Costa Brava of de Appelhof, dan moet hij daar maar niet naar op vakantie gaan.
Gelijkgezinde vrienden zeker...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Kom op man, van VMBO tot Gymnasium leerlingen gaan daar heen. Mits vrienden.
Als je een ander deel van Terschelling mooier vindt, ga je lekker daar op vakantie. Maar waarom die andere vakantievierders afkraken? Alsof zij een beter of slechter mens zijn omdat ze eens een keertje chips als ontbijt eten. Je moet alles een keertje proberen in het leven.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik kom al mijn hele leven ieder jaar op Terschelling, maar heb nooit op de Appelhof ´gestaan´. Terschelling is wel meer dan ´De Appelhof´, hoor.Veel meer zelfs.
Vergeet zijn hobbies nietquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:09 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Precies, en als je er nooit komt waarom zou je er dan gedachten aan besteden of frustraties over hebben. Je hebt het immers nooit van dichtbij meegemaakt.
lekker leven en laten leven. Ik veroordeel TS zijn vakanties toch ook niet.
Dat doe ik expres. Ik wil niet op de man spelen, maar treinspottenquote:
Socios kraakt geen vakantievierders af. Hij kraakt alleen vakantievierders af die zich teveel laten leiden door reclames van jongeren- en studentenvakanties die op TV worden uitgezonden...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:10 schreef Geluk het volgende:
[..]
Als je een ander deel van Terschelling mooier vindt, ga je lekker daar op vakantie. Maar waarom die andere vakantievierders afkraken? Alsof zij een beter of slechter mens zijn omdat ze eens een keertje chips als ontbijt eten. Je moet alles een keertje proberen in het leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |