doen menschen dat??quote:Op dinsdag 20 juli 2010 03:27 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Net zo triest als een lening afsluiten voor je auto om zo je buren de ogen uit te steken
Wat is een backfiretopic?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:51 schreef NoBody122 het volgende:
Is dit nou zo'n, eh... Backfiretopic?
Hoe denk je dat de doodeenvoudige arbeider anders de 'status' probeert te verwerven, waar hij zijn hele leven zo driftig naar op zoek is?quote:
Wat een onzin. En sowieso, wat heeft fucking trein spotten nou te maken met deze klacht?!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:16 schreef Demon_Hunter het volgende:
TS is echt serieus treurig, en is bovendien zelf nooit jong geweest... ga jij nou maar de trein spotten waar deze jongens lekker mee naar schiphol gaan om vervolgens naar een warm land te gaan..
TS mag niet mee van zijn ouders bedoel je toch?quote:Op maandag 19 juli 2010 13:30 schreef Socios het volgende:
TS wil niet eens mee met dat soort figuren.
De grote denkfout is dat je ervan uitgaat dat er zoiets is als 'het gedrag van een xx-jarige' en je dus ook niet kunt voorstellen dat er verschillende behoeften, voorkeuren etc. zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:57 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
TS mag niet mee van zijn ouders bedoel je toch?
Toen ik 16 was vertoonde ik het gedrag van een 16 jarige, toen ik 18 was enz.............
Afijn, TS, je komt er nog wel achter wanneer jij op je 30ste ineens ook het licht ziet en een geforceerde inhaalslag probeert te maken. Let dan eens op die meewarige blikken rond om je.
Wat is dit nou voor geneuzel?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:11 schreef BarrieButsers het volgende:
Jeugd van 16 die al naar Spanje, Griekenland en andere leuke landen mogen![]()
![]()
Lekkere ouders.
Tegen de tijd dat ik aan kinderen begin is het vortaan normaal om hun jong vanaf hun twaalfste alleen naar Spanje te sturen. Dus nee 30 is overdreven maar voor hun 16/17 kunnen ze rustig in Nederland blijven.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:24 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor geneuzel?
20 jaar geleden had je al jongerenreizen en 15/ 16 jaar is een mooie leeftijd om wat onafhankelijkheid te leren. Hoelang neem jij je kinderen mee op vakantie, tot hun 30ste?
Kom op zeg... Dat je ze niet naar Bulgarije ofzo stuurt ok, maar Spanje is niet gevaarlijker dan de gemiddelde Nederlandse camping hoor.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik aan kinderen begin is het vortaan normaal om hun jong vanaf hun twaalfste alleen naar Spanje te sturen. Dus nee 30 is overdreven maar voor hun 16/17 kunnen ze rustig in Nederland blijven.
Klopt, de afstand is idd het verschil.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:31 schreef Fenomeno het volgende:
Zolang je goed weet wat je niet moet doen en je spullen niet onbewaakt achterlaat is spanje niet veel gevaarlijker dan renesse ofzo, het grote verschil zit em in de afstand, als je in renesse zit ben je in een uur of 3 maximaal weer veilig bij pappie en mammie, in spanje wordt dan toch een stuk moeilijker.
Dat ben ik dan weer met je eens.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat een onzin. En sowieso, wat heeft fucking trein spotten nou te maken met deze klacht?!_! Slaat helemaal nergens op.
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:57 schreef buzz1291 het volgende:
Toen ik 16 was vertoonde ik het gedrag van een 16 jarige, toen ik 18 was enz.............
Afijn, TS, je komt er nog wel achter wanneer jij op je 30ste ineens ook het licht ziet en een geforceerde inhaalslag probeert te maken. Let dan eens op die meewarige blikken rond om je.
Volgens mij is een vakantie Lorett net zo duur als een week op een camping in Nederland zitten, dus ik zie het probleem niet zo om in ieder geval een garantie op zon te hebben. Verder hebben ze bij de meeste jongerenreizen begeleiders.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik aan kinderen begin is het vortaan normaal om hun jong vanaf hun twaalfste alleen naar Spanje te sturen. Dus nee 30 is overdreven maar voor hun 16/17 kunnen ze rustig in Nederland blijven.
Dat vinden je meeste leeftijdsgenoten (neem aan de je begin 20 bent ofzo) van jouw vakantie. Kom op zeg, niet zo serieus. Natuurlijk is het allemaal niet hoogstaand of cultureel maar daar heb je nog je hele leven voor, zeker als je een vrouw en kinderen hebt over een paar jaartjes.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:41 schreef Socios het volgende:
De plaats van bestemming doet er heul niet toe. Het gaat om het paupergedrag en het ´denken stoer te zijn´ terwijl het de meest trieste vorm van vakantie is.
Eensch.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:44 schreef Equites het volgende:
Als iemand naar Llorret op vakantie wil en zichzelf de tyfus in wilt zuipen met vrienden vind ik dat best, als iemand daar geen behoefte aan heeft en naar Praag gaat om een stad te bezichtigen vind ik dat ook prima. Het kan allemaal zo makkelijk zijn jongens.
Ik ga lekker naar Zuid Amerika. De zuipvakanties heb ik al jaren achter me liggen. Maar ik heb er prima herinderingen aan overgehoudenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat vinden je meeste leeftijdsgenoten (neem aan de je begin 20 bent ofzo) van jouw vakantie. Kom op zeg, niet zo serieus. Natuurlijk is het allemaal niet hoogstaand of cultureel maar daar heb je nog je hele leven voor, zeker als je een vrouw en kinderen hebt over een paar jaartjes.
Ik ga dit jaar ook naar Sunnybeach, gewoon lekker dom feesten.Serieus en verantwoord doe je de rest van het jaar al.
Ik vind beiden leuk.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:44 schreef Equites het volgende:
Al die Fokkers die hier dan ook komen vertellen dat ze op hun 18e veel wijven neukte.2/3 van de mensen die hier komen zijn nog maagd, niks mis mee, maar rot op met die grote praatjes.
Als iemand naar Llorret op vakantie wil en zichzelf de tyfus in wilt zuipen met vrienden vind ik dat best, als iemand daar geen behoefte aan heeft en naar Praag gaat om een stad te bezichtigen vind ik dat ook prima. Het kan allemaal zo makkelijk zijn jongens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |