Whut, ze geeft het dus geen kans en maakt je af als je het verneukt. En dat is "quote:Op maandag 19 juli 2010 15:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
De moeder van me vriendin heeft m'n gemaild![]()
Kort gezegd... ze heeft dr sinds tijden niet zo gelukkig en blij gezien... gaf/geeft het geen kans en als ik het verpest maakt ze me af![]()
OMGquote:Op maandag 19 juli 2010 15:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kort gezegd... ze heeft dr sinds tijden niet zo gelukkig en blij gezien... gaf/geeft het geen kans en als ik het verpest maakt ze me af![]()
Heb hier de ventilator alweer aangezetquote:
Je "schoonmoeder" heeft jouw mail-adresquote:Op maandag 19 juli 2010 15:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik geef mn moeder ook altijd meteen alle gegevens van mijn scharrels/liefdes hoorquote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Whut, ze geeft het dus geen kans en maakt je af als je het verneukt. En dat is ""
Ik zou hem toch echt forwaren naar je chick en er aan toe voegen dat ze lekker bij dr mutti moet blijven
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik geef mn moeder ook altijd meteen alle gegevens van mijn scharrels/liefdes hoor
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:13 schreef Loveless85 het volgende:
Ideale cupmaat.
Dingetje heeft een A'tje van vetkwabjes
Toen ik jouw leeftijd had me ook een keer zo laten toespreken door een schoonpapa (wat opzicht wel een beetje terecht was toen), maar die was ook echt té beschermend over z'n dochter. En sindsdien echt niet meer hoor...quote:Op maandag 19 juli 2010 15:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat was sarcastisch bedoelt![]()
op zich snap ik dr ook wel
mja, ze had het ook anders kunnen zeggen
wromquote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Toen ik jouw leeftijd had me ook een keer zo laten toespreken door een schoonpapa (wat opzicht wel een beetje terecht was toen), maar die was ook echt té beschermend over z'n dochter. En sindsdien echt niet meer hoor...
Je hebt een relatie met je chick, niet met dr moeder. En als ze dan met dit soort 'grappig' bedoelde onzin dreigementen komen dan ben ik er altijd echt heel snel klaar mee. In een beetje relatie kan je vriendin hopelijk zelf wel gewoon aangeven als ze iets niet goed/fijn/mooi/leuk vind, en daar heb je je schoonouders niet bij nodig.
En dat overdreven beschermende gedoe altijd
Ja, grapje dus hequote:
Als ze verder wel leuk is zou ik er ook niets mee doen ofzoquote:Op maandag 19 juli 2010 15:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik trek me dr ook niet heel veel van aan
Ze is voor de rest wel tof
Ik vind een beetje bescherming ook niet erg, zolang ze zich er maar niet (te) veel mee bemoeid.
hmmm OK, maar goed, vind het erg overdreven allemaal, maar wij kennen de details natuurlijk niet.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
nja, ik ken dr siewosie al zoveel jaar he
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ze verder wel leuk is zou ik er ook niets mee doen ofzo
Maar ik vind het wel onzin op zich. Ze zal er vooral goede bedoelingen mee hebben, maar zij mag toch zelf weten met wie ze een relatie aangaat?
Dat je d'r dochter hebt uitgewoond bedoel je?quote:Op maandag 19 juli 2010 15:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze zal het ook vast wel alleen maar goed hebben bedoelt en misschien dat ik het ook wel iets anders opvat dan ze bedoelt.. Kan natuurlijk ook zo zijn dat zij bang is voor 'de nieuwe fase' waarin we zijn beland ofzo he
en ja, ik mag hopen van wel
Het zijn Duitsers, toch?quote:Op maandag 19 juli 2010 15:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze zal het ook vast wel alleen maar goed hebben bedoelt en misschien dat ik het ook wel iets anders opvat dan ze bedoelt.. Kan natuurlijk ook zo zijn dat zij bang is voor 'de nieuwe fase' waarin we zijn beland ofzo he
en ja, ik mag hopen van wel
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat je d'r dochter hebt uitgewoond bedoel je?Wat zeg je dat netjes
![]()
![]()
"De nieuwe fase".![]()
Maar goed, dat wil nog niet zeggen dat je met d'r moet trouwen natuurlijk hé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |