Ik vrees ook dat het hele verhaal nog lang gaat duren.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:09 schreef InverHouse het volgende:
Volgens Rutte was het allemaal toch al rond begin Juli?
Volgens mij is er over 2 maanden nog geen nieuw kabinet.
PVDA <> CDA? Lijkt me niet erg geloofwaardig.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:11 schreef LangeTabbetje het volgende:
Zou - mocht PaarsPlus - mislukken, de VVD zich niet buitenspel zetten ? Dat je dus een coalitie krijgt met PvdA, CDA en een trits kleintjes ?
Nu je het zegt niet nee....maar goed, je moet op een gegeven moment toch wat ?quote:Op maandag 19 juli 2010 11:14 schreef Northside het volgende:
[..]
PVDA <> CDA? Lijkt me niet erg geloofwaardig.
Paars+ komt er gewoon, hoe hard pvvmystyle, Wiegel en de Telegraaf ook hopen dat dat niet zo isquote:Op maandag 19 juli 2010 11:16 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Nu je het zegt niet nee....maar goed, je moet op een gegeven moment toch wat ?
Op basis waarvan concludeer je dat? Anders moet je ff naar Den Haag gaan om ze te helpen?quote:Op maandag 19 juli 2010 11:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Paars+ komt er gewoon, hoe hard pvvmystyle, Wiegel en de Telegraaf ook hopen dat dat niet zo is
Nou, de liberalen binnen de VVD juist niet hoor. Alleen telt de VVD gewoon bijna geen liberalen meer.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:06 schreef phpmystyle het volgende:
ook niet de Paars-plus-combinatie waar zoveel liberalen argwanend tegenover staan, aldus Trouw.
Vreemde tacktiek dan, 8 zetels verliezen. Ik zou toch maar eens een andere tacktiek gebruiken dan.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:10 schreef remlof het volgende:
Dezelfde tactiek als Bolkesteijn had in 1994. Erg origineel
Genoeg, zelfs bij de pvv kan je ze vinden!quote:Op maandag 19 juli 2010 11:19 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nou, de liberalen binnen de VVD juist niet hoor. Alleen telt de VVD gewoon bijna geen liberalen meer.
We zullen zien. Het zou trouwens weleens verhelderend kunnen werken, dat leden van partijen even wachten op het onderhandelingsresultaat en op basis daarvan hun goed cq. afkeuring uitspreken over de te vormen coalitie.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Paars+ komt er gewoon, hoe hard pvvmystyle, Wiegel en de Telegraaf ook hopen dat dat niet zo is
Tot de volgende verkiezingen verliest helemaal niemand zetels.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vreemde tacktiek dan, 8 zetels verliezen. Ik zou toch maar eens een andere tacktiek gebruiken dan.
Refodagblad schijnt ook radicaal tegen te wezenquote:Op maandag 19 juli 2010 11:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Paars+ komt er gewoon, hoe hard pvvmystyle, Wiegel en de Telegraaf ook hopen dat dat niet zo is![]()
Dit dusquote:Op maandag 19 juli 2010 11:10 schreef remlof het volgende:
Dezelfde tactiek als Bolkesteijn had in 1994. Erg origineel
Lijkt me logisch met een kabinet in het vooruitzicht zonder 1 partij met een Christelijke grondslag.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Refodagblad schijnt ook radicaal tegen te wezen
Mocht ook rechts niet lukken dan zou ik graag een VVD CDA en PVDA kabinet zien. Tikkie rechts met een conservatief randje eraan.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit dusEn zelfs als de VVD de stekker eruit trekt, wat dan? Ik weet dat bepaalde fokkers een harde krijgen van een coalitie met de PVV, maar dat zal het CDA niet snel doen. Bovendien ga je als liberale partij toch niet regeren met Wilders en consorten? Dat is je eigen identiteit verloochenen.
Plus het feit dat ze hun vrouwenstandpunt in de ban kunnen doen, er komt een zelfmoord pil, homo zijn wordt dood en dood normaal straks, abortus wordt een feestje, en jongeren zuipen en roken tot ze er bij neer vallen.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:24 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Lijkt me logisch met een kabinet in het vooruitzicht zonder 1 partij met een Christelijke grondslag.
Een dikke vette nepliberaal dus. Eigenlijk behoren VVD'ers ver uit de buurt te blijven van de PVV, aangezien Wilders' programma op extreem veel punten botst met die van de 'liberalen'. Maar jij bent geen echter VVD'er natuurlijk. Overigens moet ik wel bekennen dat ik jouw ideeen doodeng vind. Maar uiteraard staat het jou vrij om die te bezittenquote:Op maandag 19 juli 2010 11:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mocht ook rechts niet lukken dan zou ik graag een VVD CDA en PVDA kabinet zien. Tikkie rechts met een conservatief randje eraan.
Dat is een centrumkabinet.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mocht ook rechts niet lukken dan zou ik graag een VVD CDA en PVDA kabinet zien. Tikkie rechts met een conservatief randje eraan.
VVD + PVV + gedoogsteun CDA.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:16 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Nu je het zegt niet nee....maar goed, je moet op een gegeven moment toch wat ?
Ik ga zo eens kijken op het vrijevolk, daar draait ook de antipaarse machine op volle toeren.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:29 schreef remlof het volgende:
Ow trouwens, ik vind net de bron erbij: http://www.elsevier.nl/we(...)arsplus-is-groot.htm
Het zal ook eens niet
Wilders is stiekem gewoon economisch net zo rechts als de vvd, al geeft ie dat tegenwoordig niet meer toequote:Op maandag 19 juli 2010 11:30 schreef bohgek het volgende:
[..]
VVD + PVV + gedoogsteun CDA.
CDA wil niet regeren maar hebben op deze manier wel invloed op het regeringsbeleid.
En VVD, PVV.. daar zou men toch uit moeten kunnen komen..
Elsevier glijdt inderdaad naar hetzelfde niveau af als dat vod. Zonde, ooit was het een kwaliteitstijdschrift.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga zo eens kijken op het vrijevolk, daar draait ook de antipaarse machine op volle toeren.
Dat zijn dan liberalen die niet weten wat het betekent.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Genoeg, zelfs bij de pvv kan je ze vinden!
CDA kun je bij het centrum rechtse rijtje zetten, getuige andre krouwel en hun verkiezingsprogram. PvdA vvd CDA kabinet heilt meer naar rechts dan naar links. Net zoals Paars plus meer naar links heilt.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:28 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat is een centrumkabinet.
CDA is echt gewoon midden, en PvdA heft VVD op.
Conservatief is het helaas wel, met 2 partijen die de HRA niet aanraken, omdat dat voor individuele kiezers niet wenselijk is.
Waarom zou hij dat niet toegeven?quote:Op maandag 19 juli 2010 11:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wilders is stiekem gewoon economisch net zo rechts als de vvd, al geeft ie dat tegenwoordig niet meer toe
Dat is ook best wel onzin.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
CDA kun je bij het centrum rechtse rijtje zetten, getuige andre krouwel en hun verkiezingsprogram. PvdA vvd CDA kabinet heilt meer naar rechts dan naar links. Net zoals Paars plus meer naar links heilt.
Stemmen tokkies die er geen donder van begrijpen tegenwoordig ook al op de VVD?quote:Veel VVD’ers sturen protestmails naar de VVD-top om hun ongenoegen te uiten over een eventueel Paars-pluskabinet, meldt Trouw.
Wilders
De kiezers schrijven in de mails dat ze op rechts hebben gestemd en dat ze daarom liever zien dat de VVD met de PVV van Geert Wilders gaat regeren.
Haha, geloof je het zelf? Het CDA dat gedoogsteun geeft aan een dergelijk kabinet? Kom op he, dat gaat nooit gebeuren. En nee, de PVV en VVD zullen het niet makkelijk eens worden.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:30 schreef bohgek het volgende:
[..]
VVD + PVV + gedoogsteun CDA.
CDA wil niet regeren maar hebben op deze manier wel invloed op het regeringsbeleid.
En VVD, PVV.. daar zou men toch uit moeten kunnen komen..
Dat zijn natuurlijk weer 'de slinkse media' die er alles aan doen om de Paarslinkse heilstaat mogelijk te maken.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:29 schreef remlof het volgende:
Ow trouwens, ik vind net de bron erbij: http://www.elsevier.nl/we(...)arsplus-is-groot.htm
Het zal ook eens niet
Nou, op zich zie ik dat wel gebeuren. Wilders laat gewoon zijn hele programma vallen in ruil voor het pesten van moslims. Het blijft een VVD'er natuurlijk.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haha, geloof je het zelf? Het CDA dat gedoogsteun geeft aan een dergelijk kabinet? Kom op he, dat gaat nooit gebeuren. En nee, de PVV en VVD zullen het niet makkelijk eens worden.
Ik wordt altijd een beetje droevig van dat soort mensen. Niks snappen van politiek, vervolgens VVD stemmen en als klap op de vuurpijl ook nog eens smeken om een coalitie met de PVV. Dan heb je er bar weinig van begrepen.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:35 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Stemmen tokkies die er geen donder van begrijpen tegenwoordig ook al op de VVD?
Ben wel benieuwd naar welk alternatief die brievenschrijvers aandragen. Ik mag toch hopen dat ze het nieuws op zijn minst een heel klein beetje gevolg hebben en weten dat VVD + PVV + CDA geen optie is.
Oke, misschien dat de VVD en de PVV eruit komen. Maar het CDA zal geen gedoogsteun geven.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:37 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Nou, op zich zie ik dat wel gebeuren. Wilders laat gewoon zijn hele programma vallen in ruil voor het pesten van moslims. Het blijft een VVD'er natuurlijk.
Een beetje kiezersbedrog is de man niet vreemd inderdaad.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wilders is stiekem gewoon economisch net zo rechts als de vvd, al geeft ie dat tegenwoordig niet meer toe
Cda is semi rechts en christendemocratisch conservatief, ze zijn tegenwoordig op de meeste dingen al redelijk ruimdenkend.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:34 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat is ook best wel onzin.
Jij verwart conservatief en rechts.
D66 is niet links, ze zijn alleen progressief.
CDA is niet rechts, ze zijn alleen conservatief.
Maar hij brengt het zo dat men dat van hem slikt.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Een beetje kiezersbedrog is de man niet vreemd inderdaad.
KoosVogels, je stelt me telkens weer teleurquote:Op maandag 19 juli 2010 11:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wordt altijd een beetje droevig van dat soort mensen. Niks snappen van politiek, vervolgens VVD stemmen en als klap op de vuurpijl ook nog eens smeken om een coalitie met de PVV. Dan heb je er bar weinig van begrepen.
Dat kan je de laag opgeleide PVV-stemmers ook niet kwalijk nemen, die hebben geen idee wat politiek inhoudt.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar hij brengt het zo dat men dat van hem slikt.
De PVV heeft geen karakter. Wilders waait met alle winden mee zolang het stemmen oplevert.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Cda is semi rechts en christendemocratisch conservatief, ze zijn tegenwoordig op de meeste dingen al redelijk ruimdenkend.
VVD is centrum rechts en conservatief-liberaal.
Pvv is centristisch (tegenwoordig) en neo-conservatief rechts, ook hebben ze deels een conservatief-liberaal karakter.
Wees nou een eerlijk en denk na: de PVV heeft gewoon betrekkelijk weinig raakvlakken met de VVD. Enkel op de gebieden veiligheid en immigratie, maar daar houdt het ook bij op.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
KoosVogels, je stelt me telkens weer teleur
Dat maakt het er niet beter op.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar hij brengt het zo dat men dat van hem slikt.
Idem dito voor de PvdA he? Daar stemmen nu ook niet bepaald hoogopgeleide mensen op. En ook een fors deel kent de Nederlandse taal geen eensquote:Op maandag 19 juli 2010 11:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan je de laag opgeleide PVV-stemmers ook niet kwalijk nemen, die hebben geen idee wat politiek inhoudt.
Laat dat nou misschien juist één van de belangrijkste punten voor het CDA zijn om géén gedoogsteun te geven.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:37 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Nou, op zich zie ik dat wel gebeuren. Wilders laat gewoon zijn hele programma vallen in ruil voor het pesten van moslims. Het blijft een VVD'er natuurlijk.
Ik heb het niet over dat rare pvv verkiezings programma, ik heb het over wat Wilders echt vindt, en ik geloof niet dat hij niet de aow wil verhogen, dat hij het ontslagrecht niet wil versoepelen. Vroeger was hij daar radicaal voor.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wees nou een eerlijk en denk na: de PVV heeft gewoon betrekkelijk weinig raakvlakken met de VVD. Enkel op de gebieden veiligheid en immigratie, maar daar houdt het ook bij op.
Ik denk dat als je de kiezers van de PvdA vergelijkt met die van de PVV dat de eersten zowel hoger opgeleid zijn als beter het Nederlands beheersen, gemiddeld.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Idem dito voor de PvdA he? Daar stemmen nu ook niet bepaald hoogopgeleide mensen op. En ook een fors deel kent de Nederlandse taal geen eens
Wat een draaikont is het ook he?quote:Op maandag 19 juli 2010 11:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb het niet over dat rare pvv verkiezings programma, ik heb het over wat Wilders echt vindt, en ik geloof niet dat hij niet de aow wil verhogen, dat hij het ontslagrecht niet wil versoepelen. Vroeger was hij daar radicaal voor.
Ik denk dat dat vies meevalt, ook denk ik dat de PVV stemmers economisch per saldo gunstig zijn en die van de PvdA per saldo ongunstig. Uitkeringen buitenlanders steuntrekkers. Althans veel, heel veel.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat als je de kiezers van de PvdA vergelijkt met die van de PVV dat de eersten zowel hoger opgeleid zijn als beter het Nederlands beheersen, gemiddeld.
CDA, gaat uiteindelijk wel aanschuiven. Oppositie is niets voor ze. Daarbij gaan ze zakken toch misschien wel onder de 15 zetels als ze nu niet serieus gaan meeregeren.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:47 schreef Ascendancy het volgende:
Maar hoe moet de VVD dan een compromis sluiten met dat rare programma?
En hoe kan de VVD met de PVV regeren als er geen enkele partij ze aan een meerderheid wil brengen, dat kan je moeilijk de VVD verwijten.
De grap is dat je misschien nog gelijk hebt ook. Maar dat mag ik toch zeker niet hopen voor die 1,5 miljoen PVV-stemmers. Anders worden zij flink van achteren genomen door Wilders. Wat is anders het nut van een verkiezingsprogramma als je de inhoud naast je neerlegt?quote:Op maandag 19 juli 2010 11:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb het niet over dat rare pvv verkiezings programma, ik heb het over wat Wilders echt vindt, en ik geloof niet dat hij niet de aow wil verhogen, dat hij het ontslagrecht niet wil versoepelen. Vroeger was hij daar radicaal voor.
Nou ja. Een deel van de Rotterdammer en Amsterdammers die PvdA stemt, kan waarschijnlijk geen Nederlands.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat als je de kiezers van de PvdA vergelijkt met die van de PVV dat de eersten zowel hoger opgeleid zijn als beter het Nederlands beheersen, gemiddeld.
PvdA'ers per saldo ongunstig? Valt mee hoorquote:Op maandag 19 juli 2010 11:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vies meevalt, ook denk ik dat de PVV stemmers economisch per saldo gunstig zijn en die van de PvdA per saldo ongunstig. Uitkeringen buitenlanders steuntrekkers. Althans veel, heel veel.
Uiteindelijk komt het toch steeds weer neer op xenofobie he, php?quote:Op maandag 19 juli 2010 11:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vies meevalt, ook denk ik dat de PVV stemmers economisch per saldo gunstig zijn en die van de PvdA per saldo ongunstig. Uitkeringen buitenlanders steuntrekkers. Althans veel, heel veel.
Dat moet jij de als PvdA stemmer zeggen, wist jij nog van het ontslagrecht in 2006 met WB? Wat heeft die man toch een verschrikkelijk pak slaag gekregen. Hij had samen een dream kabinet kunnen vormen met de SP en evt GL als hij gewoon slim de verkiezingen was ingegaan. Uiteindelijk zat ie weer bij JP aan tafelquote:
Iniedergeval hogeropgeleid dan PVV stemmers. Maar eerlijk is eerlijk, dat zegt niet veel. Een beetje meer dan niets is nog steeds weinig.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Idem dito voor de PvdA he? Daar stemmen nu ook niet bepaald hoogopgeleide mensen op. En ook een fors deel kent de Nederlandse taal geen eens
En van ironie heb je ook al geen kaas gegetenquote:Op maandag 19 juli 2010 11:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat moet jij de als PvdA stemmer zeggen, wist jij nog van het ontslagrecht in 2006 met WB? Wat heeft die man toch een verschrikkelijk pak slaag gekregen. Hij had samen een dream kabinet kunnen vormen met de SP en evt GL als hij gewoon slim de verkiezingen was ingegaan. Uiteindelijk zat ie weer bij JP aan tafel![]()
O, als Wilders een draaikont is? Nee hoor. Voortschrijdend inzicht.
Wil je last hebben van moslims, dan moet je zelf ook haast wel in een sociale huurwoning zitten.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nejoh, neo nazisme, fascisme.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt het toch steeds weer neer op xenofobie he, php?
Nee, ik woon in het Oostes Des lands en daar heb je dat volk nauwelijks.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wil je last hebben van moslims, dan moet je zelf ook haast wel in een sociale huurwoning zitten.
Ik woon gewoon in een dorp waar je misschien 10 moslims hebt.
En in de stad heb ik er ook niet echt last van.
De gemiddelde PVV'er doet zijn uiterste best om geen belasting te hoeven betalen en neemt voor eigen gewin het niet zo nauw met de wet. Dat doen de kamerleden in ieder geval. En die vertegenwoordigen ons.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nejoh, neo nazisme, fascisme.
Idioot.
Ik vind dat mensen best kunnen werken voor hun geld, ook vind ik dat mensen die hier vrijwillig heenkomen best wat mogen toevoegen aan de economie en zich kunnen conformeren aan onze normen en waarden. Zo niet? Tot ziens
Wat boeit het je danquote:Op maandag 19 juli 2010 11:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik woon in het Oostes Des lands en daar heb je dat volk nauwelijks.
Ik kon geen enkele ironie bespeuren in jouw post.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:51 schreef remlof het volgende:
[..]
En van ironie heb je ook al geen kaas gegeten
Wie is hier nou de idioot? Maar laat maar, deze discussie ga ik met jou niet meer aan, de plaat voor je vmbo-koppie is iets te dik.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nejoh, neo nazisme, fascisme.
Idioot.
Ik vind dat mensen best kunnen werken voor hun geld, ook vind ik dat mensen die hier vrijwillig heenkomen best wat mogen toevoegen aan de economie en zich kunnen conformeren aan onze normen en waarden. Zo niet? Tot ziens
Nee, populisme, liegen en draaien, alles voor de stemmen. Je zegt het nota bene zelf.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:50 schreef phpmystyle het volgende:
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kon geen enkele ironie bespeuren in jouw post.
En dat is jouw denkfout. CDA gaat niet aanschuiven bij VVD + PVV. Dus voor de VVD is die optie er helemaal niet.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
CDA, gaat uiteindelijk wel aanschuiven. Oppositie is niets voor ze. Daarbij gaan ze zakken toch misschien wel onder de 15 zetels als ze nu niet serieus gaan meeregeren.
Dat het niet mijn cultuur is natuurlijk, afgezien van de criminaliteit onveiligheid, en dat het per saldo giga veel geld kost om dat tuig te onderhouden.quote:
Leuke ad hominem van jequote:Op maandag 19 juli 2010 11:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Wie is hier nou de idioot? Maar laat maar, deze discussie ga ik met jou niet meer aan, de plaat voor je vmbo-koppie is iets te dik.
Je weet dat het CDA in de afgelopen 100 jaar bijna 90 jaar de baas is geweest in Nederland? Waarom zou je dan wel met het CDA een coalitie willen vormen? Maar goed, alles is altijd de schuld van de PvdA. Zelfs als de PvdA in de oppositie zou ziiten is het hun schuld.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je luistert toch niet en weet alles beter als 16 jarige. Dan houdt het op he? Anders was ik wel onderwijzer geworden.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Leuke ad hominem van jeDat je als 40 jarige serieus zo een discussie moet voeren met iemand als je het niet kan winnen.
hoe verrassend.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
CDA is net zo'n partij als de PvdA hoor, allebei flink machtsgeil, alhoewel cda nog erger, PvdA verkoopt tenminste hun huid duur.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:58 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Je weet dat het CDA in de afgelopen 100 jaar bijna 90 jaar de baas is geweest in Nederland? Waarom zou je dan wel met het CDA een coalitie willen vormen? Maar goed, alles is altijd de schuld van de PvdA. Zelfs als de PvdA in de oppositie zou ziiten is het hun schuld.
Wat een boer niet kent...quote:Op maandag 19 juli 2010 11:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
ich bin achtzehn jahre alt gewerdenquote:Op maandag 19 juli 2010 11:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Je luistert toch niet en weet alles beter als 16 jarige. Dan houdt het op he? Anders was ik wel onderwijzer geworden.
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:01 schreef Mercer het volgende:
Als we niet uitkijken worden we rechts ingehaald door griekenland, spanje en portugal. Wat heeft het vorige kabinet dit land binnen no-time naar de klote geholpen! Niet normaal.
Omdat jij niets van politiek snapt.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Leuke ad hominem van jeDat je als 40 jarige serieus zo een discussie moet voeren met iemand als je het niet kan winnen.
De crisis is de schuld van de PvdA!quote:Op maandag 19 juli 2010 12:01 schreef Mercer het volgende:
Als we niet uitkijken worden we rechts ingehaald door griekenland, spanje en portugal. Wat heeft het vorige kabinet dit land binnen no-time naar de klote geholpen! Niet normaal.
Gek he? Als je laatste argument altijd iets is met luie en/of criminele allochtonenquote:Op maandag 19 juli 2010 12:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
ich bin achtzehn jahre alt gewerden
Zie je dat,?? Duits? Levens gevaarlijk Anyway, jij noemt mij xenofoob na het verkondigen van een mening.
Weinig van politiek snappen? Ik? Ik lees voldoende boeken om er een woordje over mee te mogen spreken. Maar als jij denkt dat P + er komt laat ik je vooral in je waarden.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:02 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Omdat jij niets van politiek snapt.
Je denkt het te snappen, maar zodra het niet in je voordeel werkt, dan is het opeens kiezersbedrog.
De PVV-stemmers hebben een signaal afgegeven, maar dat signaal neem ik niet echt serieus, want het zijn vooral mensen die weinig van politiek snappen.
Daarnaast is WIlders verkiezingsprogramma zo afschuwelijk met betrekking tot Joden, dat het in de blut und boden- catergorie valt.
Maar nu mag het blijkbaar wel, omdat het nu in het voordeel van de Joden werkt
Remlof, jij moet toch ook weten dat elke allochtoon, of lui is, of crimineel.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Gek he? Als je laatste argument altijd iets is met luie en/of criminele allochtonen
Je mag je Nederlands (en Duits) toch echt wel wat bijschaven trouwens.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Weinig van politiek snappen? Ik? Ik lees voldoende boeken om er een woordje over mee te mogen spreken. Maar als jij denkt dat P + er komt laat ik je vooral in je waarden.
Ja, daar lijkt het regelmatig op.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Weinig van politiek snappen? Ik? I
Oh, idem dito voor Nederlanders hoor. Luie veertigers met een blik bier in de handen, peuk in de mond, en niet werken? Mogen wmb ook hun uitkering inleveren en in het arme huus geplaats worden. Maakt me niet uit hoe die heet, Henk of Ingrid, of gewoon een luie moderator. Alleen ali en achmed worden het land uitgezet. Niet omdat ze Moslim zijn of niet blank zijn, maar omdat we niet voor iedereen onze verantwoordelijk hoeven te nemen.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Gek he? Als je laatste argument altijd iets is met luie en/of criminele allochtonen
Ow ja, hoe kon ik het vergeten. Als je dat maar blijft geloven weet je waar je de schuld moet leggen en wordt de wereld opeens zoveel eenvoudiger.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:04 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Remlof, jij moet toch ook weten dat elke allochtoon, of lui is, of crimineel.
En als hij via het internet mensen oplicht, is hij lui en crimineel.
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Je mag je Nederlands (en Duits) toch echt wel wat bijschaven trouwens.
Boeken lezen staat niet gelijk aan kennen.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Weinig van politiek snappen? Ik? Ik lees voldoende boeken om er een woordje over mee te mogen spreken. Maar als jij denkt dat P + er komt laat ik je vooral in je waarden.
Ik werk gewoon voor het geld dat wordt verspild aan jouw onderwijs hoor. En die groep die jij beschrijft is 80% van de PVV-stemmers. Als het niet meer is.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oh, idem dito voor Nederlanders hoor. Luie veertigers met een blik bier in de handen, peuk in de mond, en niet werken? Mogen wmb ook hun uitkering inleveren en in het arme huus geplaats worden. Maakt me niet uit hoe die heet, Henk of Ingrid, of gewoon een luie moderator. Alleen ali en achmed worden het land uitgezet. Niet omdat ze Moslim zijn of niet blank zijn, maar omdat we niet voor iedereen onze verantwoordelijk hoeven te nemen.
Laat mij lekker in mijn waarden johquote:Op maandag 19 juli 2010 12:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Je mag je Nederlands (en Duits) toch echt wel wat bijschaven trouwens.
Wilders geen draaikont?quote:Op maandag 19 juli 2010 11:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die situatie komt amper voorquote:Op maandag 19 juli 2010 12:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oh, idem dito voor Nederlanders hoor. Luie veertigers met een blik bier in de handen, peuk in de mond, en niet werken? Mogen wmb ook hun uitkering inleveren en in het arme huus geplaats worden. Maakt me niet uit hoe die heet, Henk of Ingrid, of gewoon een luie moderator. Alleen ali en achmed worden het land uitgezet. Niet omdat ze Moslim zijn of niet blank zijn, maar omdat we niet voor iedereen onze verantwoordelijk hoeven te nemen.
En wat je hier zegt gaat gewoon regelrecht in tegen Artikel 1 van onze Grondwet en het Handvest van de Rechten van de Mens van de VN.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:05 schreef phpmystyle het volgende:
Alleen ali en achmed worden het land uitgezet. Niet omdat ze Moslim zijn of niet blank zijn, maar omdat we niet voor iedereen onze verantwoordelijk hoeven te nemen.
Tegenwoordig betaal ik mijn onderwijs zelf, ook betaal ik straks voor mijn benzine ziekte kosten accijnzen, dus ik ben nu al bezig de schatkist aan het vullen.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik werk gewoon voor het geld dat wordt verspild aan jouw onderwijs hoor. En die groep die jij beschrijft is 80% van de PVV-stemmers. Als het niet meer is.
Ouch, die doet pijn... Daar zal je wel geen reactie op krijgenquote:
Je weet dat je maar zo'n 10% van je studie betaalt, en de rest door de staat wordt gematcht?quote:Op maandag 19 juli 2010 12:11 schreef phpmystyle het volgende:
Tegenwoordig betaal ik mijn onderwijs zelf, ook betaal ik straks voor mijn benzine ziekte kosten accijnzen, dus ik ben nu al bezig de schatkist aan het vullen.
Maar in Amerika australie en tig andere landen doen ze dat zonder problemen.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:09 schreef remlof het volgende:
[..]
En wat je hier zegt gaat gewoon regelrecht in tegen Artikel 1 van onze Grondwet en het Handvest van de Rechten van de Mens van de VN.
Nee hoor, die zullen hun onderdanen nooit een paspoort afnemen.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar in Amerika australie en tig andere landen doen ze dat zonder problemen.
Toch grappig dat Nederland -ondanks dat het volgens jou zo een slecht kabinet was- het zo een beetje op alle vlakken het ongeveer het beste van heel europa doet.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:01 schreef Mercer het volgende:
Pardon? Jij betaalt jaarlijks een eurootje of 10.000 om onderwijs te mogen genieten? En waarom je voor je benzine ziektekostenaccijnzen moet gaan betalen is me een raadsel.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:11 schreef phpmystyle het volgende:
Tegenwoordig betaal ik mijn onderwijs zelf, ook betaal ik straks voor mijn benzine ziekte kosten accijnzen, dus ik ben nu al bezig de schatkist aan het vullen.
Denaturaliseren.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:11 schreef Ascendancy het volgende:
En het kan niet eens, omdat die ali en die achmed in Nederland zijn geboren en volgens onze wet dus gewoon Nederlander zijn.
Dat ze een 2e paspoort hebben, verandert daar niets aan.
Als ik ook een ander paspoort had zou ik het ook niet opzeggen
dus?quote:Op maandag 19 juli 2010 12:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar in Amerika australie en tig andere landen doen ze dat zonder problemen.
Dan moet jij toch eens wat vaker het nieuws lezen, en je eens wat meer verdiepen in die (mooie) landen. Als je in Canada als buitenlander (jij en ik dus) geen werk hebt en niet zelfredzaam bent word je binnen 48 uur het land uitgezet.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, die zullen hun onderdanen nooit een paspoort afnemen.
Hier ook doen.quote:
Maar niet als je een Canadees paspoort hebt.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan moet jij toch eens wat vaker het nieuws lezen, en je eens wat meer verdiepen in die (mooie) landen. Als je in Canada als buitenlander (jij en ik dus) geen werk hebt en niet zelfredzaam bent word je binnen 48 uur het land uitgezet.
18?quote:Op maandag 19 juli 2010 12:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Pardon? Jij betaalt jaarlijks een eurootje of 10.000 om onderwijs te mogen genieten? En waarom je voor je benzine ziektekostenaccijnzen moet gaan betalen is me een raadsel.
Dan heb je dus geen twee paspoorten, maar 1 + een werkvergunning of iets dergelijks.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:15 schreef phpmystyle het volgende:
Dan moet jij toch eens wat vaker het nieuws lezen, en je eens wat meer verdiepen in die (mooie) landen. Als je in Canada als buitenlander (jij en ik dus) geen werk hebt en niet zelfredzaam bent word je binnen 48 uur het land uitgezet.
Wat 18? Wat heeft benzine met ziektekosten te maken?quote:Op maandag 19 juli 2010 12:15 schreef phpmystyle het volgende:
18?
Ik heb nu weinig tijd, maar anders had ik het voor je opgezocht. Net zoals dat hoofddoekjes verbod wat je niet wilde gelovenquote:Op maandag 19 juli 2010 12:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar niet als je een Canadees paspoort hebt.
Ga er maar gerust van uit dat jij niet alle kosten voor jouw opleiding zelf betaalt.quote:
Vergeef hem zijn beroerde Nederlands, hij vergat een koppelwoord.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat 18? Wat heeft benzine met ziektekosten te maken?
Hoe zie je dat voor je?quote:
Dat ik belasting betaal over mijn benzine, en dat ik nu geheel zelf mijn ziektekosten betaal, deels betaald de overheid dat nog.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat 18? Wat heeft benzine met ziektekosten te maken?
Dat kan op een later tijdstip alsnog hoor.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb nu weinig tijd, maar anders had ik het voor je opgezocht.
Dus jij betaald jaarlijks 10.000 euro voor studie?quote:
Ik wacht het rustig af. Net als dat van die hoofdoekjes. Die dingen zijn nergens ter wereld verboden in de openbare ruimte.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat kan op een later tijdstip alsnog hoor.
Omdat ik Nederlandse ouders heb?quote:Op maandag 19 juli 2010 12:17 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je?
Dan moet je mensen ongelijkwaardig gaan behandelen. Waarom denaturaliseren we jou niet. Ik heb een hekel aan boeren uit de achterhoek die onze taal niet eens spreken.
Waarom denk je dat het hier anders is?quote:Op maandag 19 juli 2010 12:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
We zullen even een stadscommando met je schoolleiding laten praten.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:18 schreef phpmystyle het volgende:
Daar had een comma tussen gemoeten Some of you call the police
Gewoon even een schot in de knieën is toch ook wel voldoende?quote:Op maandag 19 juli 2010 12:20 schreef remlof het volgende:
[..]
We zullen even een stadscommando met je schoolleiding laten praten.
Een integraal verbod weet ik niet nee, maar wel een algemeen verbod, die was meende ik in Belgie, is er nog steeds in Frankrijk. Denemarken dacht ik ook, nog meer maar die weet ik niet zo in een-twee-drie te vinden.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wacht het rustig af. Net als dat van die hoofdoekjes. Die dingen zijn nergens ter wereld verboden in de openbare ruimte.
Oh, laten we dan alle geadopteerde kinderen ook maar uitzetten.quote:
Trollquote:Op maandag 19 juli 2010 12:20 schreef remlof het volgende:
[..]
We zullen even een stadscommando met je schoolleiding laten praten.
Maar niet van orginequote:Op maandag 19 juli 2010 12:21 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Oh, laten we dan alle geadopteerde kinderen ook maar uitzetten.
De ouders van Achmed en Ali hebben een Nederlands paspoort, Ali en Achmed hebben dus Nederlandse ouders.
Dan is het te justificeren om ze uit te zettenquote:
Nee hoor, gelukkig niet.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan is het te justificeren om ze uit te zetten
Mijn oma was Duits, mag ik nu dus uitgezet worden?quote:
Als het aan mij ligt, en meerdere politici die dat met mij ook vinden willen dat wel. En steeds meer begint dat te komen, eerst was Wilders een groot taboe, zelfs voor de VVD en CDA. Tegenwoordig komt wel die verschuiving naar Wilders toe,. Dus het gaat gebeuren.quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Mijn oma was Duits, mag ik nu dus uitgezet worden?
Niemand, maar dan ook echt niemand is volledig puur van ras. En dat is maar goed ook.
Alleen Wilders wil dat. De rest weet dat dat indruist tegen alle mensen- en burgerrechten.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt, en meerdere politici die dat met mij ook vinden willen dat wel. En steeds meer begint dat te komen, eerst was Wilders een groot taboe, zelfs voor de VVD en CDA. Tegenwoordig komt wel die verschuiving naar Wilders toe,. Dus het gaat gebeuren.
Bolkestijn, Fred Teeven van de VVD zie ik dat nog wel doen. En verhagen van het CDA is ook rechts genoeg om ooit een keer tot die conclusie te komen.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen Wilders wil dat. De rest weet dat dat indruist tegen alle mensen- en burgerrechten.
Nee, want dat zijn democraten in hart en nieren. Ze zijn misschien wel voor een harder beleid, maar ze zullen mensen nooit rechten ontnemen op basis van afkomst.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bolkestijn, Fred Teeven van de VVD zie ik dat nog wel doen. En verhagen van het CDA is ook rechts genoeg om ooit een keer tot die conclusie te komen.
Als boularouz (geen idee hoe je die naam schrijftquote:Op maandag 19 juli 2010 12:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als het aan Wilders en de zijnen ligt komt het Nederlands elftal dus ook nooit verder dan de kwalificatie. Als alle allochtoniërs het land uit moeten hou je 3 spelers over ofzo.
Dat doet Wilders ook niet.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want dat zijn democraten in hard en nieren. Ze zijn misschien wel voor een harder beleid, maar ze zullen mensen nooit rechten ontnemen op basis van afkomst.
Nou wat bedoel je dan?quote:
Waarom zou die uitgezet moeten worden? Ja mijn moeder is van orgine ook Frans. Je bent nu echt spijkers op laag water aan het zoeken.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:33 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nou wat bedoel je dan?
Mijn vader had volgens jou redenatie uitgezet mogen worden, dus ik dan opeens niet meer?
Dus mensen op basis van afkomst de toegang ontzeggen tot Nederland is volgens jou niet rechten ontnemen van mensen op basis van afkomst?quote:
Rutte wilde precies hetzelfde!quote:Op maandag 19 juli 2010 12:35 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Dus mensen op basis van afkomst de toegang ontzeggen tot Nederland is volgens jou niet rechten ontnemen van mensen op basis van afkomst?
Dus op het moment dat jij iets crimineels doet vind jij dat jij het land uitgezet moet worden.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom zou die uitgezet moeten worden? Ja mijn moeder is van orgine ook Frans. Je bent nu echt spijkers op laag water aan het zoeken.
Ben ik een buitelander dan?quote:Op maandag 19 juli 2010 12:36 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Dus op het moment dat jij iets crimineels doet vind jij dat jij het land uitgezet moet worden.
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Nog een keertje dan:quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want dat zijn democraten in hart en nieren. Ze zijn misschien wel voor een harder beleid, maar ze zullen mensen nooit rechten ontnemen op basis van afkomst.
Dus mensen op basis van afkomst de toegang ontzeggen tot Nederland is volgens jou niet rechten ontnemen van mensen op basis van afkomst?quote:
Nee dat is precies hetzelfde.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom zou die uitgezet moeten worden? Ja mijn moeder is van orgine ook Frans. Je bent nu echt spijkers op laag water aan het zoeken.
Tell me why please.quote:
Je bent voor de Nederlandse wet zelfs een allochtoonquote:
Achmed kan raus.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:39 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee dat is precies hetzelfde.
Als je pa de pijp uit gaat, dan heb je alleen nog maar een allochtone ouder.
Pleeg je dan een diefstalletje, dan kan je direct weg
Waarom zou dat namelijk met een Franse moeder anders zijn dan met een Arabische.
En nog een vraag, Achmed heeft zijn paspoort ingeleverd, anders moest hij in het Turkse leger.
En Achmed is lui, dus tja.
Omdat hij lui is heeft hij ook geen geld. Maar hij rookt.
Dus Achmed pleegt wat kleine overvalletjes op bejaarden.
1x gaat het fout en de vrouw die hij aan het beroven was, ging dood.
Wat moet Achmed nu, waar moet hij heen?
Als een moslim een buitenlandse ouder heeft, mag hij uitgezet worden, maar bij gewoon Europeanen doet het er niet toequote:
Je maakt me bang.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:39 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je bent voor de Nederlandse wet zelfs een allochtoon![]()
![]()
![]()
Maar waar moet hij heen dan?quote:
Het is wel zo, je hebt een buitenlandse ouder, dus je bent een allochtoon.quote:
Zal ons een zalige zorg zijn, wmb gewoon naar zijn orgine land.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:40 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar waar moet hij heen dan?
Hij heeft geen Turks paspoort.
quote:
quote:2al·loch·toon de; m,v -tonen iem die van elders afkomstig is: het CBS definieert een ~ als iem van wie minimaal één vd ouders in het buitenland geboren is; vgl autochtoon
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het is wel zo, je hebt een buitenlandse ouder, dus je bent een allochtoon.
Dat hoeft hem niet binnen te laten als ie geen paspoort van dat land heeft.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zal ons een zalige zorg zijn, wmb gewoon naar zijn orgine land.
Aflever verdag sluiten met de bekende landen Marokko Turkije. Wij hebben exact maar dan ook exact hetzelfde met Amerika.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Die hoeft hem niet binnen te laten als ie geen paspoort van dat land heeft.
Jouw moeder is van orgine Frans.quote:
Ik denk niet dat wij iedereen waar wij van af willen zomaar naar de VS kunnen sturenquote:Op maandag 19 juli 2010 12:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Aflever verdag sluiten met de bekende landen Marokko Turkije. Wij hebben exact maar dan ook exact hetzelfde met Amerika.
Je hebt mazzel dat je al 18 bent geworden, anders was je ook nog een minderjarige asielzoeker geweest. Oftewel een gelukszoeker.quote:
Maar het enige echte land wat hij nog heeft, is Nederland.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zal ons een zalige zorg zijn, wmb gewoon naar zijn orgine land.
Waarom zou Marroko daar mee akkoord gaan als een persoon bewust zijn belofte aan de koning van Marokko heeft gebroken?quote:Op maandag 19 juli 2010 12:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Aflever verdag sluiten met de bekende landen Marokko Turkije. Wij hebben exact maar dan ook exact hetzelfde met Amerika.
Het is toch echt zo. CBS definieert je als allochtoon. En de politiek volgt deze definitiequote:
Als het gaat om Amerikanen knuppeltje. En dan alleen om terroristen nog..quote:Op maandag 19 juli 2010 12:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij iedereen waar wij van af willen zomaar naar de VS kunnen sturen
Iemand zonder Amerikaans paspoort is geen Amerikaan, allochtoontje.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als het gaat om Amerikanen knuppeltje. En dan alleen om terroristen nog..
Een mooie cel in Nederland als we er echt niet uitkomen.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:44 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar het enige echte land wat hij nog heeft, is Nederland.
Alleen zijn genen linken hem nog aan Turkije.
Goh, dat lijkt haast blut und boden theorie![]()
En Als Turkije hem niet wil?
Op welk vliegtuig zetten we hem dan? Er moet immers iets met hem gebeuren. En als jij niet weet waar ie heen moet. En ik ook niet. En de politieke leiders ook niet, dan is het helemaal geen mogelijke oplossing.
Mijn ma heeft een NL paspoort, geen vuilte aan de lucht dus. En ik al helemaaaaal nietquote:Op maandag 19 juli 2010 12:46 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het is toch echt zo. CBS definieert je als allochtoon. En de politiek volgt deze definitie
Fatima, Ahmed's moeder, heeft gelukkig ook een Nederlands paspoort.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mijn ma heeft een NL paspoort, geen vuilte aan de lucht dus. En ik al helemaaaaal niet
XENOFOOB NEO-NAZI RACISME ALERT, W02 IN AANTOCHT.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Iemand zonder Amerikaans paspoort is geen Amerikaan, allochtoontje.
En een terrorist is niet iemand die handtasjes rooft. Zelfs niet iemand die een wijk terroriseert.
Zijn vergrijp is niet ernstig genoeg om hem langer dan een paar jaar vast te houden.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een mooie cel in Nederland als we er echt niet uitkomen.
2 vierkante meter water en brood
Dan nog is je moeder in het buitenland geboren en ben jij dus een allochtoon.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:48 schreef phpmystyle het volgende:
Mijn ma heeft een NL paspoort, geen vuilte aan de lucht dus. En ik al helemaaaaal niet
Tuurlijk niet, alsof bin laden alleen in de VS slechte dingen heeft gedaan.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
XENOFOOB NEO-NAZI RACISME ALERT, W02 IN AANTOCHT.
Ik bedoel dat als bijv mr binladen hier opgepakt wordt dat wij hem dan een retourtje amerika sturen, dat bedoel ik.
Maar is van orgine........Je kan het Remlof, je kan het!quote:Op maandag 19 juli 2010 12:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Fatima, Ahmed's moeder, heeft gelukkig ook een Nederlands paspoort.
Amerika zal wel het hardste schreeuwen om hem te krijgen.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, alsof bin laden alleen in de VS slechte dingen heeft gedaan.
Frans?quote:Op maandag 19 juli 2010 12:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar is van orgine........Je kan het Remlof, je kan het!
Turks.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar is van orgine........Je kan het Remlof, je kan het!
Wat jij bedoeld is dat het niet altijd mogelijk is, ja daar heb je gelijk in (en ja dat wist ik ook wel). Maar met landen zoals Marokko (misschien) zouden we best een contract kunnen sluiten dat wij Marokkanen terugsturen die zich niet aan de wet weten te houden.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Zijn vergrijp is niet ernstig genoeg om hem langer dan een paar jaar vast te houden.
Dat is voor jou toch geen oplossing.
En net wilde je hem nog raus.
Heb ik je nu dus werkelijk een nieuw inzicht gegeven?
Heb ik een strafblad dan?quote:
GB net zo goed.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Amerika zal wel het hardste schreeuwen om hem te krijgen.
Gooi er maar een slotje op!quote:Op maandag 19 juli 2010 12:51 schreef remlof het volgende:
Ik verander de TT wel even naar waar dit topic toe aan het leiden is.
berechten? Doodstraf> Anyone?quote:Op maandag 19 juli 2010 12:53 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
GB net zo goed.
Spanje. Afghanistan etc.
VN zal hem wel internationaal willen berechten.
Geen idee. Maar je bent wel gelijkwaardig aan Achmed qua positie in Nederland.quote:
Weet ik niet, maar als je dat wel had zouden we jou dus uit mogen zetten volgens je Grote Blonde Leider.quote:
Grote Blond leider?quote:Op maandag 19 juli 2010 12:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar als je dat wel had zouden we jou dus uit mogen zetten volgens je Grote Blonde Leider.
Jij blijft van die rare topics openen en rare dingen roepenquote:Op maandag 19 juli 2010 12:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gooi er maar een slotje op!
Met zijn alle tegen PHP.
quote:
Ja, je zet niet zomaar allochtonen buitenlanders eruit. iedereen is welkom maar gedraag je.quote:
Heeft die Achmed die netzoals jou van allochtone afkomst is een strafblad dan?quote:
Dus als jij een strafblad zou hebben moet jij het land uitgezet worden?quote:Op maandag 19 juli 2010 12:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, je zet niet zomaar allochtonen buitenlanders eruit. iedereen is welkom maar gedraag je.
Omdat Achmed jood is.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:57 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Heeft die Achmed die netzoals jou van allochtone afkomst is een strafblad dan?
Waarom is het bij jou anders dan bij Achmed?
Sluit maar joh,quote:Op maandag 19 juli 2010 12:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat Achmed jood is.
Err moslim, sorry.
Zullen we jou daar ook maar heen sturen mocht er iets fout gaan?quote:
Dit is geen trollen.Dit is jou met je neus op de apartheidspolitiek die de PVV voorstaat duwen.quote:
maar zodra je een strafblad hebt, bijvoorbeeld voor door rood rijden, moet je volgens jouw logica worden uitgezet naar Frankrijk, want daar komt je moeder vandaan.quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:00 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
maar zodra je een strafblad hebt, bijvoorbeeld voor door rood rijden, moet je volgens jouw logica worden uitgezet naar Frankrijk, want daar komt je moeder vandaan.
moet zeggen, het is hilarisch dat PVV-aanhanger nummer 1 hier op Fok zelf een allochtoon is.
de waarheid is pijnlijk hè. Je hele wereldbeeld hangt nu van de cognitieve dissonantie aan elkaar.quote:
hier op fok durf ik je die 'eer' wel te gunnen ja.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ben ik trouwens de nummer 1 pvv aanhanger?![]()
Gooi maar dicht zeg ik toch/? Jij bent totaal niet serieus.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is geen trollen.Dit is jou met je neus op de apartheidspolitiek die de PVV voorstaat duwen.
Komop php. Ik weet dat het moeilijk is dat je na al die jaren van roepen dat allochtonen op moeten rotten, je er zelf ook 1 blijkt te zijn.quote:
Ook het meest rechts? Of haalt Bolkestijd mij toch in?quote:Op maandag 19 juli 2010 13:01 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
hier op fok durf ik je die 'eer' wel te gunnen ja.
Ik ben zelden serieuzer dan in topics over de hedendaagse politiek.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gooi maar dicht zeg ik toch/? Jij bent totaal niet serieus.
Nou, je wilt schijnbaar een links economisch beleid, dus dat wint Bolkestijn van je.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ook het meest rechts? Of haalt Bolkestijd mij toch in?
Ik Economisch links???????????????????????????quote:Op maandag 19 juli 2010 13:02 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nou, je wilt schijnbaar een links economisch beleid, dus dat wint Bolkestijn van je.
Behalve als je dronken bent en per ongeluk in de SEX belandt.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben zelden serieuzer dan in topics over de hedendaagse politiek.
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:03 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Behalve als je dronken bent en per ongeluk in de SEX belandt.
Dan heb ik het ook niet over politiek he?quote:Op maandag 19 juli 2010 13:03 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Behalve als je dronken bent en per ongeluk in de SEX belandt.
Nou, de PVV wel.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik Economisch links???????????????????????????
Je bent daar toch zeker nog serieuzer?quote:Op maandag 19 juli 2010 13:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan heb ik het ook niet over politiek he?
Dus als jij een strafblad zou hebben moet ook jij het land uitgezet worden?quote:Op maandag 19 juli 2010 12:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, je zet niet zomaar allochtonen buitenlanders eruit. iedereen is welkom maar gedraag je.
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:04 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je bent daar toch zeker nog serieuzer?
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben zelden serieuzer dan in topics over de hedendaagse politiek.
Misschien, maar niet omdat ze moslim zijn of uit een land komen waar de islam de grootste religie is.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:05 schreef Holograph het volgende:
De apartheids politiek van de PVV? Nooit geweten dat Frankrijk ook apartheidspolitiek had! In Frankrijk denaturaliseren ze allochtonen (= mensen met 2 nationaliteiten) die een moord plegen.
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar onze Achmed heeft zijn Turkse paspoort niet meer.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:05 schreef Holograph het volgende:
De apartheids politiek van de PVV? Nooit geweten dat Frankrijk ook apartheidspolitiek had! In Frankrijk denaturaliseren ze allochtonen (= mensen met 2 nationaliteiten) die een moord plegen.
Ik vraag me wel eens af waarom je het 'rechts' zijn op zich zo belangrijk vindt. Is het stoer? Is dat het nieuwe roken op het schoolplein?quote:Op maandag 19 juli 2010 13:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ook het meest rechts? Of haalt Bolkestijd mij toch in?
Vast wel, maar niet alleen mensen uit islamitische landen. Ook westerse allochtonen.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:05 schreef Holograph het volgende:
Alles is de schuld van (s)Links, dus daar moet je niet bij willen horen, ergo: rechts moet je zijn.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af waarom je het 'rechts' zijn op zich zo belangrijk vindt. Is het stoer? Is dat het nieuwe roken op het schoolplein?
Omdat het niet moeilijk is om hier rechts te zijn, iedereen is hier links zowat.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af waarom je het 'rechts' zijn op zich zo belangrijk vindt. Is het stoer? Is dat het nieuwe roken op het schoolplein?
Ik weet het, maar ik ga er vanuit dat Wilders bijdraait en een vvd koers vaart.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:12 schreef timmmmm het volgende:
en dat terwijl de PVV helemaal niet rechts is, alleen in hun immigratiebeleid. Verder zijn ze rechts. Op economisch gebied is D66 nog rechtser dan de PVV
Dat is geen antwoord op de vraag. Jij loopt er altijd erg mee te pochen dat je zo rechts bent. Het kan je niet rechts genoeg. Dat valt me wel vaker op. Blijkbaar vind je het behoorlijk stoer.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat het niet moeilijk is om hier rechts te zijn, iedereen is hier links zowat.
Waar zeg ik dat allemaal? Wat je nu zegt is complete lariekoek.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag. Jij loopt er altijd erg mee te pochen dat je zo rechts bent. Het kan je niet rechts genoeg. Dat valt me wel vaker op. Blijkbaar vind je het behoorlijk stoer.
Maar het is dus eigenlijk meer een beetje puberaal afzetten tegen 'de massa'. Wel vreemd dat in jouw ogen links hier zo overheerst, uit vele polls blijkt vaak iets anders.
Dat heb je in VKZ al vaker gezegd. Het kan jou wat de formatie betreft niet rechts genoeg. Waar precies? Al sla je me dood, ik heb geen zin op mijn vrije dag jouw posthistorie te lezen.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat allemaal? Wat je nu zegt is complete lariekoek.
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik ga er vanuit dat Wilders bijdraait en een vvd koers vaart.
Nog meer kiezersbedrog dusquote:Op maandag 19 juli 2010 13:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik ga er vanuit dat Wilders bijdraait en een vvd koers vaart.
Heb je nu, een uur later (had je toch wel tijd?), al iets gevonden?quote:Op maandag 19 juli 2010 12:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb nu weinig tijd, maar anders had ik het voor je opgezocht. Net zoals dat hoofddoekjes verbod wat je niet wilde geloven__!
Alles wat ten nadele is wat allochtonen noem jij racisme/nazisme/en xenofobie
Dus stel dat jij een strafblad zou hebben dan moet jij ook het land uitgezet worden?quote:Op maandag 19 juli 2010 12:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat PHPdinges dat iets kan schelen. Op onderstaande ook nog geen reactie van hem gehad:quote:
Wilders geen draaikont?quote:Op maandag 19 juli 2010 11:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
PVV'ers lijken een nóg korter politiek geheugen te hebben dan de gemiddelde kiezer, dat is best beangstigendquote:Op maandag 19 juli 2010 13:20 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat PHPdinges dat iets kan schelen. Op onderstaande ook nog geen reactie van hem gehad:
[..]
Wilders geen draaikont?
"De AOW-leeftijd is een breekpunt"
"Nu intrekken van het AOW-breekpunt zou kiezersbedrog zijn"
"De AOW-leeftijd is geen breekpunt meer"
"Van kiezersbedrog is geen sprake"
Tuurlijk, binnen 12 uur Z i.p.v. A zeggen is niet draaien. Dat is voorschrijdend inzicht.
Nog een paar voorbeeldjes:
"Het hoofddoekjesverbod is een breekpunt"
"Het hoofddoekjesverbod is geen breekpunt"
"Het hoofddoekjesverbod is nooit een breekpunt geweest"
Wilders paar jaar geleden
- voor het versoepelen van ontslagrecht
- voor afschaffing van het minimumloon
- voor één belastingtarief (vlaktaks)
- voor verlagen van uitkeringen (waaronder WW)
Wilders nu
- tegen versoepelen van ontslachrecht
- tegen afschaffing van het minimumloon
- tegen één belastingtarief (vlaktaks)
- tegen verlagen van uitkeringen (waaronder WW)
Even wachten: je krijgt niet out of the blue een strafblad. Als je niet wilt begrijpen dat auto's in de fik steken niet kan in Nederland, zie ik ook niet in wat je hier doet.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:18 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Dus stel dat jij een strafblad zou hebben dan moet jij ook het land uitgezet worden?
Nee, maar ergens anders kan dat ook niet. Er is dan gewoon iets mis in zo iemands hoofd. Waar moet ie dan heen?quote:Op maandag 19 juli 2010 13:30 schreef Holograph het volgende:
[..]
Even wachten: je krijgt niet out of the blue een strafblad. Als je niet wilt begrijpen dat auto's in de fik steken niet kan in Nederland, zie ik ook niet in wat je hier doet.
Mooi is dat; de PVV'er denkt dat alle problemen zomaar verdwijnen als je mensen het land uitflikkert. En wat nog mooier is; PVV'er denken ook echt dat wij zomaar mensen kunnen 'terugsturen' naar Marokko.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:31 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee, maar ergens anders kan dat ook niet. Er is dan gewoon iets mis in zo iemands hoofd. Waar moet ie dan heen?
de vergelijking met een goudvis is snel gemaakt ^^quote:Op maandag 19 juli 2010 13:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
PVV'ers lijken een nóg korter politiek geheugen te hebben dan de gemiddelde kiezer, dat is best beangstigend
Dat is geenszins duidelijk, de post ontbeert verder enige inhoud.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je bent blijkbaar de eerste die het met hem eens is.
Vandaar ook mijn PI.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dat is geenszins duidelijk, de post ontbeert verder enige inhoud.
quote:
Ah, die had ik niet gezien.quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij doet ook wel érg veel moeite zich in het midden te plaatsen, om daarna te kunnen roepen dat ze met zijn allen tegen hem zijn.
En als de rest het nou gewoon echt niet met hem eens is. Wat dan? Heet dat een meningsverschil of is dat 'met zn allen op php'?quote:Op maandag 19 juli 2010 13:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat beeld wordt door de rest (en de tt-change) wel versterkt overigens.
Een TT daarvoor aanpassen is dan wel een 'extreem' doel je mening door te drukken.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En als de rest het nou gewoon echt niet met hem eens is. Wat dan? Heet dat een meningsverschil of is dat 'met zn allen op php'?
Best een succesvolle strategie voor sommigen ^^quote:Op maandag 19 juli 2010 13:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij doet ook wel érg veel moeite zich in het midden te plaatsen, om daarna te kunnen roepen dat ze met zijn allen tegen hem zijn.
Daarvoor moet je niet bij wezen. Ik ben allang blij dat ik mag posten, laat staan dat ik een TT kan veranderen.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:59 schreef Holograph het volgende:
[..]
Een TT daarvoor aanpassen is dan wel een 'extreem' doel je mening door te drukken.
Het is niet rechts om te roepen dat alle buitenlanders het land uit moeten, overal camera's moeten worden opgehangen en softdrugs moeten worden verboden, wanneer begrijp je dat nou eens?quote:Op maandag 19 juli 2010 13:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat het niet moeilijk is om hier rechts te zijn, iedereen is hier links zowat.
Op de vrije spreker ben ik juist gemiddeld, daar zijn er zat mensen rechtser als mij.
Nou ja, php was niet echt meer serieus te nemen.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:59 schreef Holograph het volgende:
[..]
Een TT daarvoor aanpassen is dan wel een 'extreem' doel je mening door te drukken.
Oh jee, iemand die consequent is. Lachwekkend ja.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:06 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nou ja, php was niet echt meer serieus te nemen.
En nou blijkt hij zelf uitgezet te willen worden als hij een misdaad pleegt
Nee, want hij vind zichzelf geen allochtoon.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Oh jee, iemand die consequent is. Lachwekkend ja.
Dat is toch ook logisch? De verschillen tussen Fransen en Nederlanders zijn ook weer niet zo groot.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:11 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee, want hij vind zichzelf geen allochtoon.
Zijn moeder is Frans, maar heeft alleen een Nederlands paspoort, Fatima is Marrokaans maar heeft alleen een Nederlands paspoort is volgens php niet hetzelfde.
Alsof dat iets uitmaakt in de definitie van allochtoon.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:17 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat is toch ook logisch? De verschillen tussen Fransen en Nederlanders zijn ook weer niet zo groot.
Dat maakt het inderdaad, bel maar eens met het CBS.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Alsof dat iets uitmaakt in de definitie van allochtoon.
Good for you.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:18 schreef Ferdo het volgende:
Zo, TT weer wat objectiever gemaakt.
zie hier hoe rechtse mensen graag met twee maten meten. Je wlt zeker ook twee soorten rechtspraak hebben, met een aparte rechtbank voor allochtonen?quote:Op maandag 19 juli 2010 14:17 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat is toch ook logisch? De verschillen tussen Fransen en Nederlanders zijn ook weer niet zo groot.
Of kijk eens op de site: http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)ult.htm?ConceptID=37quote:Op maandag 19 juli 2010 14:20 schreef Sachertorte het volgende:
Dat maakt het inderdaad, bel maar eens met het CBS.
quote:Allochtoon
Persoon van wie ten minste één ouder in het buitenland is geboren.
Net zoiets als de sharia-rechtbanken?quote:Op maandag 19 juli 2010 14:21 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
zie hier hoe rechtse mensen graag met twee maten meten. Je wlt zeker ook twee soorten rechtspraak hebben, met een aparte rechtbank voor allochtonen?
Eén voor rijke blanken en één voor linksen en niet-blanken vermoed ik.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:21 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
zie hier hoe rechtse mensen graag met twee maten meten. Je wlt zeker ook twee soorten rechtspraak hebben, met een aparte rechtbank voor allochtonen?
Even scrollen. Niet-westerse allochtoon en westerse allochtoon.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Of kijk eens op de site: http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)ult.htm?ConceptID=37
[..]
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:20 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)44C8/0/index1119.pdfquote:Met ingang van augustus 1999 is CBS-breed de standaardde- finitie ingevoerd. Volgens deze nieuwe defini- tie wordt een persoon tot de allochtonen gere- kend als ten minste één ouder in het buitenland is geboren.
Daar valt niks aan te scrollen, beiden zijn allochtoon volgens het CBS.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:23 schreef Sachertorte het volgende:
Even scrollen. Niet-westerse allochtoon en westerse allochtoon.
Zelfs het linkse CBS maakt dit onderscheid. Het is niet anders. Stort nu je linkse droombeeld in elkaar>quote:Op maandag 19 juli 2010 14:21 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ook volgens het CBS is iemand met bv een Duitse ouder een allochtoon. Sterker nog, dit is volgens het CBS zelfs de één van de grootste groepen in Nederland (14%). Onze Koningin is bijvoorbeeld zo iemand.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:20 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Het ging om de definitie van allochtoon.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:23 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Even scrollen. Niet-westerse allochtoon en westerse allochtoon.
Eh nee. Kiezersbedrog is Wilders die een minuut voor het einde van de verkiezingen nog riep dat de AOW als breekpunt laten vallen kiezersbedrog is, om het een minuut nadat de uitslag binnen was als een blok te laten vallen. De VVD heeft paars+ nooit uitgesloten,want tja, van de kiezers hier op fok was uitsluiten heel slecht.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:21 schreef OreO het volgende:
En Terecht, als het wel lukt is het gewoon kiezersbedrog.
Natuurlijk wel. Deze discussie gaat immers altijd over de niet-westerse allochtonen.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ook volgens het CBS is iemand met bv een Duitse ouder een allochtoon. Sterker nog, dit is volgens het CBS zelfs de één van de grootste groepen in Nederland (14%). Onze Koningin is bijvoorbeeld zo iemand.
Wat jij bedoelt is de niet-westerse allochtoon. Dat is een door het CBS-bedachte term voor een specifieke groep allochtonen. Maar daar hebben we het verder niet over, toch?
Vind je het ook niet ironisch dat Wilders zo loopt te kankeren op de sharia, terwijl hij zelf een soortgelijk systeem wilt invoeren in NL?quote:
Hebben ze een linkse versie van Excel ofzo?quote:Op maandag 19 juli 2010 14:23 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Zelfs het linkse CBS maakt dit onderscheid.
Maar westerse allochtonen hoeven dan niet uitgezet te worden als ze iets verkeerd doen?quote:Op maandag 19 juli 2010 14:25 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Deze discussie gaat immers altijd over de niet-westerse allochtonen.
Oh dat is compleet nieuw voor mij.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:25 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Deze discussie gaat immers altijd over de niet-westerse allochtonen.
Het heeft iig niet veel zin, want ze wandelen onder de regel van Europa's vrije verkeer van personen zo Nederland weer in.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar westerse allochtonen hoeven dan niet uitgezet te worden als ze iets verkeerd doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |