quote:De McFlurry Vers Fruit is voor een kwart gevuld met vers fruit, zoals appel, ananas en druiven.
quote:
Wil je het echt weten? Het is geen fris verhaalquote:Op maandag 19 juli 2010 10:13 schreef Loveless85 het volgende:
Maar wat hebben jullie allemaal meegemaakt op deze enerverende mooie zomerse maandagmorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil de GreekMac ook wel proberen
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil de GreekMac ook wel proberen
[..]
Wil je het echt weten? Het is geen fris verhaalNee dat wilde ik niet wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeg je nou dat ik een Flurry van je krijg?quote:Op maandag 19 juli 2010 10:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik makkelijker een Flurry dan jij een nieuwe DigiD
IK OOK!quote:
Die is er al langer toch?quote:Op maandag 19 juli 2010 10:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en dat wrapding met kip er in en sweet chili!
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik een Flurry van je krijg?
Oh ik dacht te begrijpen dat jij zo makkelijk een Flurry had dat je die ff kwam brengen, om mijn woede jegens het DigID te systeem ietwat af te koelenquote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik een Flurry van je krijg?
Greys woont niet in Brabant he, dus het zal wel meevallenquote:Op maandag 19 juli 2010 10:20 schreef Muis006 het volgende:
Grees, als je vandaag of morgen een Flurry besluit te halen, moet je niet tot 's avonds wachten want dan is het ijs op.
Nee da's overal hetzelfdequote:Op maandag 19 juli 2010 10:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Greys woont niet in Brabant he, dus het zal wel meevallen
Nou, hier in Noord-Holland hebben ze zelfs om 2 uur 's nachts nog Flurry'squote:Op maandag 19 juli 2010 10:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee da's overal hetzelfdedat heeft niks met de provincie te maken.
Het ijs op? Dat heb ik nou echt nog nooit gehad als ik een Flurry ging halenquote:Op maandag 19 juli 2010 10:20 schreef Muis006 het volgende:
Grees, als je vandaag of morgen een Flurry besluit te halen, moet je niet tot 's avonds wachten want dan is het ijs op.
Ik heb echt al in geen tijden een flurry opquote:Op maandag 19 juli 2010 10:23 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook regelmatig () midden in de nacht een Flurry gehad
Meestal Utrecht en omgeving
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |