Je word net zo moe wakker als dat je erin bent gegaan, min of meer?quote:Op maandag 19 juli 2010 04:10 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Haha dat voelt zo raar van het klopt gewoon niet,
zo van huh dat kan niet net een klap in je gezicht als je zo wakker word.
-
Weekenden 's nachts is 135% totaal? Ik zit op 155% voor weekend + nachtquote:Op maandag 19 juli 2010 04:11 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
's Nachts doordeweeks is bij mij maar 120%Weekenden 135%.
Je gaat slapenquote:
maar niet af te lerenquote:
Het klonk alsof je ons in de steek ging laten, niet erg dankbaar voor de fokkers die je steunenquote:
Jep...quote:Op maandag 19 juli 2010 04:15 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Weekenden 's nachts is 135% totaal?
Aaah wat schattig zeg.quote:Op maandag 19 juli 2010 04:17 schreef Hooidraad het volgende:
Een paar breezersletjes voor je nieuwe topic.
[ afbeelding ]
Kloptquote:
Ik bleef zowieso.quote:Op maandag 19 juli 2010 04:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het klonk alsof je ons in de steek ging laten, niet erg dankbaar voor de fokkers die je steunen
Ja hier help je die jongen niet meequote:Op maandag 19 juli 2010 04:20 schreef Righteous het volgende:
Om in je ritme te komen zou ik het niet doen .
Als je nu wakker blijft heb je grote kans dat je tegen de tijd dat het morgen een uurtje of 1 a 2 in de middag is wilt gaan slapen .
Lukt het je om wakker te blijven en je wilt 22:00 slapen lukt dat weer niet omdat je biologische klok denkt Fuck you oplichter.
Dus dan ben je tegen die tijd 36 uur wakker en voel je kut . Dan ga je toch weer op je oude tijd slapen en heb je een tekort opgebouwd en nog geen kut opgeschoten .
Je kunt beter elke dag een kwartiertje eerder gaan, of als je morgenvroeg een afspraak heb gewoon daar heengaan en dan daarna in de middag wat slapen .
Ik zat verkeerd te kijken, ik heb gewoon het zelfdequote:Op maandag 19 juli 2010 04:18 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Jep...![]()
ARTIKEL 43 BELONING BIJZONDERE UREN
Voor het verrichten van arbeid tijdens bijzondere uren moet op het basisuurloon over de gewerkte uren een
toeslag worden betaald overeenkomstig het volgende overzicht:
- 35%: tussen zaterdag 00.00 uur en zondag 24.00 uur;
- 20%: maandag tot en met vrijdag tussen 00.00 uur en 07.00 uur;
- 10%: maandag tot en met vrijdag tussen 18.00 uur en 24.00 uur;
- 100%: op oudejaarsdag na 16.00 uur.
Alsof dat inhoudloze gelul bijdraagt aan wakker blijvenquote:Op maandag 19 juli 2010 04:21 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Ja hier help je die jongen niet meeWe proberen hem wakker te houden kom jij met je genozel
Is de enige oplossing als je niet in slaap kan komen doordat je te laat bent opgestaan, tenzij je aan de melatonine wilt.quote:Op maandag 19 juli 2010 04:20 schreef Righteous het volgende:
Om in je ritme te komen zou ik het niet doen .
Als je nu wakker blijft heb je grote kans dat je tegen de tijd dat het morgen een uurtje of 1 a 2 in de middag is wilt gaan slapen .
Lukt het je om wakker te blijven en je wilt 22:00 slapen lukt dat weer niet omdat je biologische klok denkt Fuck you oplichter.
Dus dan ben je tegen die tijd 36 uur wakker en voel je kut . Dan ga je toch weer op je oude tijd slapen en heb je een tekort opgebouwd en nog geen kut opgeschoten .
Je kunt beter elke dag een kwartiertje eerder gaan, of als je morgenvroeg een afspraak heb gewoon daar heengaan en dan daarna in de middag wat slapen .
Ik blijf wakker de gehele dag let maar op slapen no way friend.quote:Op maandag 19 juli 2010 04:22 schreef Righteous het volgende:
[..]
Alsof dat inhoudloze gelul bijdraagt aan wakker blijvennet als blowen om wakker te blijven wtf
TS ligt straks gewoon te slapen en wordt tegen 22:00 vanavond wakker , wedden ?
Ik heb een geschiedenis met o.a. Lorazempam .quote:Op maandag 19 juli 2010 04:22 schreef Dynd het volgende:
[..]
Is de enige oplossing als je niet in slaap kan komen doordat je te laat bent opgestaan, tenzij je aan de melatonine wilt.
Zit je bij G4S, Trigion, enz???quote:Op maandag 19 juli 2010 04:21 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ik zat verkeerd te kijken, ik heb gewoon het zelfde, maar goed heb wel 50% op die overuren
Blijf je op FOK! ?quote:Op maandag 19 juli 2010 04:23 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Ik blijf wakker de gehele dag let maar op slapen no way friend.
Tering na de titel gaapte ik alquote:Op maandag 19 juli 2010 04:24 schreef Chocolatebear het volgende:
Wie kan dit artikel helemaal lezen zonder ook maar één keer te gapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |