Heb ik geen last vanquote:Op maandag 19 juli 2010 12:37 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik blow bijna nooit meer, vooral omdat ik er alleen maar lam van wordt, waar ik geen zin in heb
whehequote:Op maandag 19 juli 2010 12:41 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ja van joints word ik gewoon lame en moe. Maar als ik puur uit een pijpje rook ga ik ineens loos. Zeker icm een paar biertjes.En dat loopt niet altijd goed af.
Wat kunnen we dan van jou verwachten?quote:Op maandag 19 juli 2010 12:41 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ja van joints word ik gewoon lame en moe. Maar als ik puur uit een pijpje rook ga ik ineens loos. Zeker icm een paar biertjes.En dat loopt niet altijd goed af.
Have fun!quote:Op maandag 19 juli 2010 12:45 schreef -SG- het volgende:
Yooooooooooooooooooooooo naar SalouWWWWWWWWWW VEEL PLEZIER IEDEREEEEEEEEEEEEN HIER IN NEDERLAND WOEHOEHEOHEOHEOHEOHEOE
Ja die!quote:
Komt goed, veel plezier!quote:Op maandag 19 juli 2010 12:47 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh oke, lopen we elkaar net mis. Naja ik ben weg
.
veel plezier!quote:Op maandag 19 juli 2010 12:45 schreef -SG- het volgende:
Yooooooooooooooooooooooo naar SalouWWWWWWWWWW VEEL PLEZIER IEDEREEEEEEEEEEEEN HIER IN NEDERLAND WOEHOEHEOHEOHEOHEOHEOE
Nu vraag ik t me verdomme dus hartstikke afquote:Op maandag 19 juli 2010 12:45 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Daar ga ik even niet op in.
Hoeffoen!!quote:Op maandag 19 juli 2010 12:45 schreef -SG- het volgende:
Zal aan jullie denken, als ik lekker op het strand lig. Bier drink. Geile chicks checken. WOEHOEHOEHOEHHOHEOHEOHEOEHO
Kan ook leuk zijnquote:Op maandag 19 juli 2010 12:51 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hoeffoen!!![]()
Niet met je zatte kloten van 't balkon pleuren eh?
ik lees nergens zelfmoord in het artikelquote:
Laatste 2 zinnenquote:Op maandag 19 juli 2010 12:58 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik lees nergens zelfmoord in het artikel
Gooooooodmurningquote:
whahaha, dan faal je ook behoorlijk, als je dat soort filmpjes op het internet gaat zettenquote:Op maandag 19 juli 2010 12:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
Laatste 2 zinnen
Maar de rest is nog 10x zo briljant
Dom wicht heeft t op zichzelf afgeroepen door te gaan schreeuwen en dreigen richting 4Chan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |