Chill , ik krijg niet eens stufi, en geen Ov., want fotovakschoolquote:
Meh, ik wil gaan beginnen met deltavliegenquote:Op zondag 18 juli 2010 22:55 schreef Hyman het volgende:
Ik moet volgend jaar toch mn BMW willen kunnen onderhouden
Niet officieel herkend ofzo?quote:Op zondag 18 juli 2010 22:57 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Chill , ik krijg niet eens stufi, en geen Ov., want fotovakschool
Oh, das ook wel gaafquote:Op zondag 18 juli 2010 22:57 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Meh, ik wil gaan beginnen met deltavliegen
Ja, dat is wel baggerquote:
Ja, is ook echt vetquote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 23:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik denk dat ik maar ga.
doei
[ afbeelding ]
Whehehe, wij hadden vroeger niets, ik kocht een gameboy toen de rest al allemaal aan de Nintendo zatquote:Op zondag 18 juli 2010 23:02 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ] goeie ouwe tijd toen ik nog een jochie van 10 wasen al mn vriendjes een Nintendo 64 hadden en ik het moest doen met een super nintendo
quote:Op zondag 18 juli 2010 23:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik denk dat ik maar ga.
doei
[ afbeelding ]
Hehequote:Op zondag 18 juli 2010 23:05 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Whehehe, wij hadden vroeger niets, ik kocht een gameboy toen de rest al allemaal aan de Nintendo zaten ik at niet genoeg chips om ze bij te houden met flippo's
Béétje maar. Dat is niet erg.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:08 schreef Naughty_Dog het volgende:
D'r ene tiet zit een beetje uit het shirtje.
Ik heb alleen een iPod touch, met een gebarsten schermquote:Op zondag 18 juli 2010 23:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
Heheik ook niet.
Maar ik heb het goed gemaakt door een PS3 te kopen, die nu nog maar 1 andere vriend heeft
Nou en? Leuk meisjequote:Op zondag 18 juli 2010 23:08 schreef Naughty_Dog het volgende:
D'r ene tiet zit een beetje uit het shirtje.
Ik ben 17quote:
Laten we het erop houden dat we allemaal pubers zijnquote:
Die fase ben ik al enigszins voorbij.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:17 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat we allemaal pubers zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |