Wat een doos hequote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 18:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze vierden gisteren een verjaardag en hadden toen ook de BBQ aangezet, dus er was idd geen vlees meer, dus toen maar met zijn allen naar de Mac
quote:
Bergen op zoom is er elke zondag een jumbo van 16 - 21 openquote:Op zondag 18 juli 2010 18:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er zijn toch wel winkels open vandaag?
ik wou er niks over zeggenquote:
toestmming gevraagd ???quote:Op zondag 18 juli 2010 18:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ga ook, heb toestemming gevraagd
Ik wil Will Smith z'n Kobe Bryant niet zijn.quote:Op zondag 18 juli 2010 18:49 schreef Bellatrix het volgende:
Hee als jullie zouden moeten kiezen hea, zou je dan liever Will Smith zijn Kobe Bryant zijn?
Ach wat, ik heb gegeten en we hebben gelachen, who caresquote:Op zondag 18 juli 2010 18:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er zijn toch wel winkels open vandaag?
quote:Op zondag 18 juli 2010 18:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil Will Smith z'n Kobe Bryant niet zijn.
Ja, of hij het goed vond... dat ik nog ff ging daten..quote:
dit valt nog redelijk mee hahaquote:Op zondag 18 juli 2010 18:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, of hij het goed vond... dat ik nog ff ging daten..
Hij heeft vanavond zelf ook nog een date![]()
Én hij kent mijn date..
hoe ingewikkeld wil je het hebben
Ik niet schnap.quote:Op zondag 18 juli 2010 18:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Én hij kent mijn date..
Dus je date is nee ik snap het ook niet.quote:Op zondag 18 juli 2010 18:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Én hij kent mijn date..
Ok wacht...quote:Op zondag 18 juli 2010 18:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Én hij kent mijn date..
haha dank jequote:
Dat haalde ik er ook uitquote:Op zondag 18 juli 2010 18:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ok wacht...
Die jongen van Bella is je nieuwe grote liefde, maar jullie hebben vanavond alletwee nog een date met iemand anders. En hij kent jouw date van vanavond ook nog?
Nee, dat kan echt niet.quote:Op zondag 18 juli 2010 18:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ok wacht...
Die jongen van Bella is je nieuwe grote liefde, maar jullie hebben vanavond alletwee nog een date met iemand anders. En hij kent jouw date van vanavond ook nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |