Hier alleen McKroket met Groninger mosterd fortequote:Op zondag 18 juli 2010 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En die zijn dus niet te vreten![]()
Ik haal alleen McFishFilet of een Big Tasty bij de mac
Comfortably Numb? Ik vind Another Brick in the Wall en I Wish You Were Here mooier, maar die is ook oke.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:23 schreef Kally het volgende:
Bella en deze?
Post hier het nummer dat zich als eerste afspeelt als:
Een MacMedewerker in de stress helpen is zo leuk. Deed mn zoon vandaag nog: Mag ik 1 cheesburger zonder kaas aub.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bij de Mac noemen ze een milkshake ook geen milkshake, maar macshake
vraag je wat anders dan begrijpen ze je niet
In Amsterdam hadden ze bij een mac frietjes doorgestreept en er patat neergezet![]()
Heh bah, wat vies, dat doe ik nooit.quote:
Hey You, Mother, Lunaticquote:Op zondag 18 juli 2010 20:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Comfortably Numb? Ik vind Another Brick in the Wall en I Wish You Were Here mooier, maar die is ook oke.
GMTAquote:Op zondag 18 juli 2010 20:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Comfortably Numb? Ik vind Another Brick in the Wall en I Wish You Were Here mooier, maar die is ook oke.
Wat een kutvraag.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een MacMedewerker in de stress helpen is zo leuk. Deed mn zoon vandaag nog: Mag ik 1 cheesburger zonder kaas aub.
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een MacMedewerker in de stress helpen is zo leuk. Deed mn zoon vandaag nog: Mag ik 1 cheesburger zonder kaas aub.
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een kutvraag.![]()
Mijn oma vroeg een keer serieus of ze een frikandel speciaal mocht.
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het kind is 12 dan mag datquote:Op zondag 18 juli 2010 20:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een kutvraag.![]()
[..]
Wat een kutvraag.![]()
[..]
Heh bah, wat vies, dat doe ik nooit.
Mijn moeder zegt altijd dat ze een "kip zes" wil, als ze "(Chicken) McNuggets, zes stuks (Of kipnuggets, dat snappen ze ook)" bedoelt. Zorgt ook voor verwarringquote:Op zondag 18 juli 2010 20:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies
Je moet het echt precies doen zoals zij het hebben geleerd qua namen, ed. anders begrijpen ze er geen snars van
Dan kan ie nog zeggen, ik ben 12 wat is dit?quote:
Die dikke.quote:
Bij de nuggets.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies
Je moet het echt precies doen zoals zij het hebben geleerd qua namen, ed. anders begrijpen ze er geen snars van
quote:
Juistquote:Op zondag 18 juli 2010 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan kan ie nog zeggen, ik ben 12 wat is dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |