abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84200404
vanaf het begin dat ik ongesteld ben wou ik tampons gebruiken. het inbrengen ging altijd prima, maar het verwijderen van de tampon was altijd een ramp. het voelde alsof het ergens achter bleef haken, en met ontzettend veel pijn kreeg ik de tampon er dan eindelijk toch uit. een half jaar later kwam ik er achter dat er een soort stuk vel in de weg zit. wat volgens mij mijn maagdenvlies is. dat houdt de tampon tegen. dus als ik dan aan het touwtje trek om de tampon er uit te halen, doet het verschrikkelijk veel pijn omdat je eigenlijk gewoon een stuk vel probeert los te trekken. als dit normaal maagdenvlies was, zou het allang weggeweest moeten zijn. omdat ik meerdere keren gewoon door ben gegaan met de tampon er uit trekken ondanks de pijn. nu een paar jaar later gebruik ik gewoon tampons maar, als ik me tampon er uit wil halen. zoek ik eerst het velletje op. doe ik het velletje opzij, en haal de tampon er uit. altijd een heel gedoe. ik ben gaan googlen en las dat meerdere mensen er last van hebben. er was zelfs iemand die het een naam gaf. hymen bifenstrotus. ik weet ook niet of die info allemaal klopt, maar ik ben er mee naar de dokter gegaan. die heeft gekeken, en ''kon niets vinden'' en volgens haar zat alles goed. nou ik heb het zelf gezien, en het zit niet helemaal 100% goed. laatst ben ik ontmaagd door mijn vriend, en ik had gewoon verschrikkelijke pijn. (dat is natuurlijk logisch bij je ontmaagding) maar ik heb gewoon zo'n pijn gehad dat lopen niet echt meer een optie was. 5 minuten lang dan. maar dat klinkt niet echt normaal. het deed gewoon pijn,enik bloedde. klinkt misschien allemaal vrij normaal, maar dat vlies/vel zat dus weer in de weg. wat zal ik doen? het in een dronken bui zelf doorknippen? nog een keer naar de dokter? het is namelijk een soort touwtje dat vast zit aan de ene kant van de vagina, naar de andere kant. dus het blokkeert de vagina echt zegmaar...
-
  † In Memoriam † zondag 18 juli 2010 @ 15:44:14 #2
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_84200427
Huisarts!
pi_84200466
quote:
Op zondag 18 juli 2010 15:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Huisarts!
Is ze blijkbaar al geweest.

Maar wel huisarts nogmaals en je niet weg laten sturen.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  zondag 18 juli 2010 @ 15:45:49 #4
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_84200470
quote:
Op zondag 18 juli 2010 15:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Huisarts!
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
  zondag 18 juli 2010 @ 15:48:51 #5
104871 remlof
Europees federalist
pi_84200562
quote:
Op zondag 18 juli 2010 15:43 schreef fresherrr het volgende:
het in een dronken bui zelf doorknippen?
Dat in ieder geval niet.
quote:
nog een keer naar de dokter?
Lijkt me wel, ga desnoods naar een andere huisarts dan je eigen.
  zondag 18 juli 2010 @ 15:50:21 #6
187510 IrCute
Americunt
pi_84200607
quote:
. laatst ben ik ontmaagd door mijn vriend, en ik had gewoon verschrikkelijke pijn. (dat is natuurlijk logisch bij je ontmaagding)
Zo normaal en logisch is dat niet hoor
pi_84200790
Huisarts > verwijzing naar een gynaecoloog vragen.

En zeker niet zelf gaan knippen.
There is no love sincerer than the love of food.
  zondag 18 juli 2010 @ 15:59:09 #8
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_84200871
Zorg voor een doorverwijzing voor de gynaecoloog, eventueel via een andere huisarts.

Het is volgens mij een kleine, maar wel noodzakelijk ingreep.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_84200881
quote:
Op zondag 18 juli 2010 15:50 schreef IrCute het volgende:

[..]

Zo normaal en logisch is dat niet hoor
en dan je plaatje van house erbij doet het em helemaal
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zondag 18 juli 2010 @ 16:19:49 #10
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_84201385
Second opinion?
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
  † In Memoriam † zondag 18 juli 2010 @ 16:23:55 #11
21636 Feestkabouter
pi_84201483
of vraag een verwijzing naar een gynaecoloog (spel ik dat goed zo)?
als de huisarts niets vreemds ontdekt maar jij wel veel last blijft hebben, dan lijkt me dat op z'n plaats.

heb je inmiddels vaker gevreen? hoe waren de 2e en volgende keren, tov de 1e keer?
  zondag 18 juli 2010 @ 16:51:56 #12
37769 erodome
Zweefteef
pi_84202310
quote:
Op zondag 18 juli 2010 15:43 schreef fresherrr het volgende:
vanaf het begin dat ik ongesteld ben wou ik tampons gebruiken. het inbrengen ging altijd prima, maar het verwijderen van de tampon was altijd een ramp. het voelde alsof het ergens achter bleef haken, en met ontzettend veel pijn kreeg ik de tampon er dan eindelijk toch uit. een half jaar later kwam ik er achter dat er een soort stuk vel in de weg zit. wat volgens mij mijn maagdenvlies is. dat houdt de tampon tegen. dus als ik dan aan het touwtje trek om de tampon er uit te halen, doet het verschrikkelijk veel pijn omdat je eigenlijk gewoon een stuk vel probeert los te trekken. als dit normaal maagdenvlies was, zou het allang weggeweest moeten zijn. omdat ik meerdere keren gewoon door ben gegaan met de tampon er uit trekken ondanks de pijn. nu een paar jaar later gebruik ik gewoon tampons maar, als ik me tampon er uit wil halen. zoek ik eerst het velletje op. doe ik het velletje opzij, en haal de tampon er uit. altijd een heel gedoe. ik ben gaan googlen en las dat meerdere mensen er last van hebben. er was zelfs iemand die het een naam gaf. hymen bifenstrotus. ik weet ook niet of die info allemaal klopt, maar ik ben er mee naar de dokter gegaan. die heeft gekeken, en ''kon niets vinden'' en volgens haar zat alles goed. nou ik heb het zelf gezien, en het zit niet helemaal 100% goed. laatst ben ik ontmaagd door mijn vriend, en ik had gewoon verschrikkelijke pijn. (dat is natuurlijk logisch bij je ontmaagding) maar ik heb gewoon zo'n pijn gehad dat lopen niet echt meer een optie was. 5 minuten lang dan. maar dat klinkt niet echt normaal. het deed gewoon pijn,enik bloedde. klinkt misschien allemaal vrij normaal, maar dat vlies/vel zat dus weer in de weg. wat zal ik doen? het in een dronken bui zelf doorknippen? nog een keer naar de dokter? het is namelijk een soort touwtje dat vast zit aan de ene kant van de vagina, naar de andere kant. dus het blokkeert de vagina echt zegmaar...
Laat je doorverwijzen naar het ziekenhuis, naar een gynacoloog.
Leg die het probleem goed uit, zet het desnoods even netjes op papier welke klachten je op welke momenten hebt.
Laat desnoods zien wat je bedoeld, als je dat velletje aan de kant moet halen bij het uithalen van een tampon dan kan je dat waarschijnlijk ook zo laten zien zonder tampon.

Een gynacoloog heeft echt verstand van dit soort dingen, een huisarts heeft alleen globale kennis.
Voor zaken down under kan je gewoon beter naar de gynacoloog gaan.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_84204242
quote:
Op zondag 18 juli 2010 16:23 schreef Feestkabouter het volgende:
of vraag een verwijzing naar een gynaecoloog (spel ik dat goed zo)?
als de huisarts niets vreemds ontdekt maar jij wel veel last blijft hebben, dan lijkt me dat op z'n plaats.

heb je inmiddels vaker gevreen? hoe waren de 2e en volgende keren, tov de 1e keer?
Nee dat durf ik dus niet meer, aangezien de eerste keer geen succes was ..
Maar jullie hebben gelijk, ik maak nog een afspraak bij een andere dokter.
Maar ik heb nog 1 probleem: Ik ben 14, hoe kan ik de dokter ooit vertellen over de pijn bij mn ontmaagding, als mn moeder naast me zit ... ?
-
  zondag 18 juli 2010 @ 17:51:24 #14
104871 remlof
Europees federalist
pi_84204262
quote:
Op zondag 18 juli 2010 17:50 schreef fresherrr het volgende:

[..]

Maar ik heb nog 1 probleem: Ik ben 14, hoe kan ik de dokter ooit vertellen over de pijn bij mn ontmaagding, als mn moeder naast me zit ... ?
Zonder je moeder gaan natuurlijk.
pi_84204282
Tegen je moeder zeggen dat je liever alleen gaat.
  zondag 18 juli 2010 @ 17:52:16 #16
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_84204284
quote:
Op zondag 18 juli 2010 17:50 schreef fresherrr het volgende:

[..]

Je moeder niet mee nemen naar binnen ? En anders als ze een beetje normale moeder is kan ze er goed mee omgaan.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_84204406
quote:
Op zondag 18 juli 2010 17:52 schreef Joosterd het volgende:

[..]

Je moeder niet mee nemen naar binnen ? En anders als ze een beetje normale moeder is kan ze er goed mee omgaan.
Ja ik weet wel zeker dat ze er goed mee om zal gaan! Maar ik vind gewoon dat me moeder het voorlopig nog niet hoeft te weten. Ik bespaar haar de informatie. Ik bedoel, ik zeg het eerlijk. 14 is best jong, als je als moederzijnde dat weet van je dochter heb je denk ik toch liever dat je zoiets hoort als ze 16 is. En hoe moet ik tegen mn moeder zeggen dat ik liever alleen wil?
-
  zondag 18 juli 2010 @ 18:00:26 #18
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_84204512
quote:
Op zondag 18 juli 2010 17:56 schreef fresherrr het volgende:

[..]

Ja ik weet wel zeker dat ze er goed mee om zal gaan! Maar ik vind gewoon dat me moeder het voorlopig nog niet hoeft te weten. Ik bespaar haar de informatie. Ik bedoel, ik zeg het eerlijk. 14 is best jong, als je als moederzijnde dat weet van je dochter heb je denk ik toch liever dat je zoiets hoort als ze 16 is. En hoe moet ik tegen mn moeder zeggen dat ik liever alleen wil?
Zeggen dat dit iets persoonlijks is en dat je je oud en wijs genoeg bent om dit zelf te kunnen afhandelen.
  zondag 18 juli 2010 @ 18:01:15 #19
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_84204523
quote:

[..]

Gewoon vertellen, dat begrijpt ze vast wel.
Problemen bij de geslachtsdelen zijn over het algemeen niet echt dingen waar je je ouders bij wilt betrekken.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
  zondag 18 juli 2010 @ 18:01:19 #20
286492 Gras_eter
De ware graseter
pi_84204525
quote:

[..]

Je vind jezelf volwassen genoeg voor sex. Dan moet je ook volwassen genoeg zijn om hier vooruit te komen of in ieder geval alleen naar een dokter durven gaan. Gewoon zeggen wat er aan de hand is dat je er veel last van hebt en het liefst doorgestuurd wil worden naar een gynaecoloog, wij als Fok!ers kunnen natuurlijk niet veel verder helpen vanaf hier.
Echte mannen hebben altijd honger
  zondag 18 juli 2010 @ 18:05:05 #21
310922 Lekkerekangeroe
Kleine schuimarcheerder
pi_84204617
Wat een topic
Nieuwe naam oude viespeuk
pi_84204656
quote:

[..]

Ik denk dat je moeder blij zal zijn dat het niet in 1 of ander gat zoals terschelling of salou is gebeurd dus niet zo zeuren en gewoon gaan.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_84205311
Jullie hebben gelijk, bedankt
-
  zondag 18 juli 2010 @ 22:46:51 #24
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_84214847
Je hoeft op zich niet eens te vertellen over de pijn die je had bij het ontmaagden, de trubbels die je hebt bij het gebruiken van tampons lijken me voldoende reden om dit bij de gynaecoloog te gaan bespreken.
Prrrrr
pi_84216112
Gewoon in een dronken bui proberen er zelf uit te knippen, naar de dokter gaan kan altijd nog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')